Michał Krysiński

Specjalista CERT, Telekomunikacja Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista CERT
Monitorowanie i obsługa incydentów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, identyfikacji zagrożenia oraz raportowania zdarzeń.

Wykonywanie analiz po włamaniowych, testowanie nowych rozwiązań w zakresie monitorowania bezpieczeństwa systemów, administrację dedykowanych systemów bezpieczeństwa.

Tworzenie procedur i opiniowanie regulaminów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
Orange Polska S.A.
Informatyk „Lider grupy HelpDesk”
Prowadzenie zaplecza informatycznego w pełnym zakresie.

Kierowanie zasobami ludzkimi, w ramach wsparcia informatycznego dla użytkowników na wyznaczonych lokalizacjach.
Orange Polska S.A.
telefonista – Centrala Międzynarodowa
Udzielanie informacji o abonentach krajowych dla operatorów zagranicznych.

Pozyskanie informacji od operatorów zagranicznych dla klientów krajowych.

Realizowanie połączeń "Poland Direct"

Łączenie rozmów telefonicznych między operatorami.

Zamawianie rozmów telefonicznych klientów krajowych u operatorów zagranicznych.
Logo
Stoisko ze sprzętem komputerowym na „Giełdzie Elektronicznej” Warszawa ul. Grzybowska
Własna działalność
Logo
Serwisant – Instalator
ZPR-Express Sp.z.oo Centrum Usług Internetowych „Super Media”
Hot-Line dla klientów zewnętrznych.

Wsparcie informatyczne dla użytkowników wewnętrznych w pełnym zakresie.

Wyjazdy do klientów.

Montaż sieci lokalnych w ramach nowych lokalizacji firmy.
Logo
Sprzedawca komputerów na Dziale RTV-AGD
Hipermarket GEANT ul. Puławska 427 Warszawa

Szkolenia i kursy

2007.02.26 – 2007.03.02 - Szkolenie w firmie „Kompendium CE – Novell Gold Training Partner” SUSE Linux Enterprise Server 10: Security
2006.10.05 – 2006.10.06 - Szkolenie przeprowadzone przez firmę „Kontrakt - OSH” Negocjacje nastawione na współpracę
2006.08.09 - Kurs przeprowadzony przez firmę „Official Microsoft Learning Product” Fundamentals of Network Security (#2810)
2006.06.23 - Szkolenie przeprowadzone przez firmę „Guidance Software” w zakresie Computer & Enterprise Investigation Conference i uzyskując podstawową wiedzę z zakresu systemu EnCase oraz prowadzenia za jego pomocą dochodzeń przestępstw elektronicznych.
2000.06.09 - Kurs w firmie „Centrum Edukacji EduSoft” Supporting Windows NT 4.0 Core Technologies (#1330)
2000.05.21 - Kurs Profesjonalnej Obsługi Klienta zorganizowany przez firmę Centrum Prywatyzacji „Biznes i Finanse”
2000.03.29 - Kurs w firmie „Centrum Edukacji EduSoft” Administrowanie systemem Microsoft Windows NT (# 1329)

Edukacja

Logo
Ubezpieczenia, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami

Zainteresowania

informatyka, elektronika, sporty samochodowe, muzyka, podróże, fotografia

Inne

Umiejętności:
- pracy zespołowej oraz na samodzielnym stanowisku
- umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
- łatwość kontaktu z klientem
- doświadczenie zawodowe
- komunikatywność, sumienność, kreatywność, dokładność