Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds Wsparcia Płatności
Obsługa reklamacji
Rozwiązywanie reklamacji międzybankowych krajowych i zagranicznych
Rozwiązywanie reklamacji klientów korporacyjnych
Obsługa reklamacji z zakresu płatności krajowych i zagranicznych, czeków, operacji Departamentu Treasury, Back Office
Współpraca z innymi jednostkami w procesie obsługi reklamacji wewnątrz bankowych w tym m.in. obsługi gotówkowej
Przeprowadzanie usprawnień (scenariusze, testy) systemu do obsługi reklamacji
Rozwiązywanie reklamacji międzybankowych krajowych i zagranicznych
Rozwiązywanie reklamacji klientów korporacyjnych
Obsługa reklamacji z zakresu płatności krajowych i zagranicznych, czeków, operacji Departamentu Treasury, Back Office
Współpraca z innymi jednostkami w procesie obsługi reklamacji wewnątrz bankowych w tym m.in. obsługi gotówkowej
Przeprowadzanie usprawnień (scenariusze, testy) systemu do obsługi reklamacji
Młodszy Specjalista ds Płatności Zagranicznych
1) Obsługa płatności zagranicznych
Obsługa płatności zagranicznych – GLOBUS
Przygotowanie, weryfikacja i autoryzacja komunikatów SWIFT
Współpraca z innymi jednostkami banku w procesie obsługi płatności jak również związanych z eksportem i importem wartości dewizowych (zespół reklamacji, Customer Service, Treasury) – TIPS, PLATO
2) Zarządzanie procesem
Przygotowanie i przeprowadzenie automatyzacji płatności przychodzących
Zgłaszanie i rekomendowanie zmian usprawniających obsługę płatności zagranicznych
Pisanie nowych i aktualizacja istniejących procedur – ADONIS
3) Obsługa czeków zagranicznych
Przyjmowanie i rozliczanie inkasa czeku
Wystawianie bankierskich czeków zagranicznych
4) Operacje wewnętrzne
Korekty i przeksięgowania
Księgowania wewnętrzne
Rozliczanie kosztów banków zagranicznych
5) Zarządzanie gotówką
Przygotowywanie dokumentacji do odprawy celnej
Przeprowadzanie odprawy celnej wartości dewizowych (import, eksport)
Organizowanie transportów gotówki
6) Dodatkowe obowiązki
Przygotowywanie wyciągów dla klientów korporacyjnych
Archiwizacja dokumentów
Szkolenie nowych pracowników
Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Internet Explorer, PowerPoint)
Obsługa płatności zagranicznych – GLOBUS
Przygotowanie, weryfikacja i autoryzacja komunikatów SWIFT
Współpraca z innymi jednostkami banku w procesie obsługi płatności jak również związanych z eksportem i importem wartości dewizowych (zespół reklamacji, Customer Service, Treasury) – TIPS, PLATO
2) Zarządzanie procesem
Przygotowanie i przeprowadzenie automatyzacji płatności przychodzących
Zgłaszanie i rekomendowanie zmian usprawniających obsługę płatności zagranicznych
Pisanie nowych i aktualizacja istniejących procedur – ADONIS
3) Obsługa czeków zagranicznych
Przyjmowanie i rozliczanie inkasa czeku
Wystawianie bankierskich czeków zagranicznych
4) Operacje wewnętrzne
Korekty i przeksięgowania
Księgowania wewnętrzne
Rozliczanie kosztów banków zagranicznych
5) Zarządzanie gotówką
Przygotowywanie dokumentacji do odprawy celnej
Przeprowadzanie odprawy celnej wartości dewizowych (import, eksport)
Organizowanie transportów gotówki
6) Dodatkowe obowiązki
Przygotowywanie wyciągów dla klientów korporacyjnych
Archiwizacja dokumentów
Szkolenie nowych pracowników
Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Internet Explorer, PowerPoint)
Szkolenia i kursy
2008r. – MS Excel – przegląd narzędzi zaawansowanych (ALTKOM)
2008r. – Prawo czekowe (Polska Akademia Rachunkowości)
2007r. – ADONIS – zarządzanie procesami biznesowymi (BOC ITC)
2006 r. – Six Sigma – efektywne zarządzanie jakością
1999 r. – Prawo jazdy kategorii B
2008r. – Prawo czekowe (Polska Akademia Rachunkowości)
2007r. – ADONIS – zarządzanie procesami biznesowymi (BOC ITC)
2006 r. – Six Sigma – efektywne zarządzanie jakością
1999 r. – Prawo jazdy kategorii B
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Zainteresowania
Geografia
Podróże
Podróże
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.