Umiejętności
AML
Compliance Monitoring
Microsoft Office
Sprzedaż
Obsługa klienta
Kontrola jakości
Zarządzanie Sprzedażą
Sumienność
Monitoring
dbałość o szczegóły
poszukiwanie klientów
Współpraca
mentoring pracowników
Dyspozycyjność, odporność na stres, determinacja w działaniu, nastawienie na sukces, pozytywne myślenie
Audyt wewnętrzny
Dyspozycyjność, rzetelność
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Jakości i Kontroli
Kierownik ds jakości i kontroli
Bank Handlowy SA
Oddział: Kraków
Kontrola zgodności działań pracowników oddziału z procedurami i zasadami obowiązującymi w Banku. Przeprowadzenie kontroli wewnętrzych, m.in. zgodności z procedurami, wytycznymi audytu i organów zwenętrzych np. KNF .Odpowiedzialność za pozytywny wynik audytu wewnętrznego. Prowadzenie mentoringu dla nowych pracowników. Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału. Dzielenie się z innymi członkami zespołu osiągniętymi sukcesami, sposobem i metodologią ich realizacji, w celu wymiany doświadczeń i wzajemnego rozwoju zespołu. Kontrola wszelkiej dokumentacji pod kątem zgodności z procedurami i innymi regulacjami wewnętrzymi. Bieżące informowanie Dyrektora Oddziału oraz odpowiednich jednostek Banku o sprawach dotyczących monitoringu zgodności w danej jednostce, występujących niezgodnościach, oraz realizacji programów naprawczych. Kontrola nad terminowością przeprowadzenia przeglądów rachunków klientów o statusie "risk".
Bank Handlowy SA
Oddział: Kraków
Kontrola zgodności działań pracowników oddziału z procedurami i zasadami obowiązującymi w Banku. Przeprowadzenie kontroli wewnętrzych, m.in. zgodności z procedurami, wytycznymi audytu i organów zwenętrzych np. KNF .Odpowiedzialność za pozytywny wynik audytu wewnętrznego. Prowadzenie mentoringu dla nowych pracowników. Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału. Dzielenie się z innymi członkami zespołu osiągniętymi sukcesami, sposobem i metodologią ich realizacji, w celu wymiany doświadczeń i wzajemnego rozwoju zespołu. Kontrola wszelkiej dokumentacji pod kątem zgodności z procedurami i innymi regulacjami wewnętrzymi. Bieżące informowanie Dyrektora Oddziału oraz odpowiednich jednostek Banku o sprawach dotyczących monitoringu zgodności w danej jednostce, występujących niezgodnościach, oraz realizacji programów naprawczych. Kontrola nad terminowością przeprowadzenia przeglądów rachunków klientów o statusie "risk".
Kierownik ds. obsługi klienta
Kierownik ds obsługi klienta
Bank Handlowy SA
Oddział: Kraków
Wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta w oddziale ( w tym także w rozwiązywaniu reklamacji ). Dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów. Wdrażanie i szkolenie pracowników z zakresu systemu operacyjnego, procedur oddziałowych i obsługi klienta. Prowadzenie mentoringu dla nowych pracowników. Stała aktualizacja własnej wiedzy na temat produktów, usług, a przede wszystkim procedur i systemów Bankowych, a także dbałość o aktualizację wiedzy pracowników oddziału z tego zakresu. Nadzorowanie procesu sprzedaży I zarządzanie relacjami z klientem w podległym zespole. Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży poprzez efektywne pozyskiwanie klientów w oddziale oraz poza nim, a także budowanie I pogłębianie relacji z klientami. Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników, poprzez ustalanie z Dyrektorem Oddziału harmonogramu pracy dla podległych pracowników.
Bank Handlowy SA
Oddział: Kraków
Wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta w oddziale ( w tym także w rozwiązywaniu reklamacji ). Dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów. Wdrażanie i szkolenie pracowników z zakresu systemu operacyjnego, procedur oddziałowych i obsługi klienta. Prowadzenie mentoringu dla nowych pracowników. Stała aktualizacja własnej wiedzy na temat produktów, usług, a przede wszystkim procedur i systemów Bankowych, a także dbałość o aktualizację wiedzy pracowników oddziału z tego zakresu. Nadzorowanie procesu sprzedaży I zarządzanie relacjami z klientem w podległym zespole. Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży poprzez efektywne pozyskiwanie klientów w oddziale oraz poza nim, a także budowanie I pogłębianie relacji z klientami. Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników, poprzez ustalanie z Dyrektorem Oddziału harmonogramu pracy dla podległych pracowników.
DORADCA KLIENTA - KASJER
obsługa klientów indywidualnych i firmowych. Wykonywanie podstawowych operacji bankowych klientów, odpowiedzialność za powierzone znaki pieniężne, sprzedaż produktów bankowych
Szkolenia i kursy
W drodze do doskonałości - warsztat dla kierowników ds jakości i kontroli - organizator: House of Skills.
Zawsze wyprzedzaj oczekiwania kientów - organizator Bank Handlowy SA
Efektywna komunikacja - organizator Bank Handlowy SA
Szkolenie dla społecznych inspektorów pracy - organizator Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy.
Zawsze wyprzedzaj oczekiwania kientów - organizator Bank Handlowy SA
Efektywna komunikacja - organizator Bank Handlowy SA
Szkolenie dla społecznych inspektorów pracy - organizator Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy.
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
wędrówki górskie, spontaniczne podróże
Organizacje
Członek DKMS
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)