Umiejętności
Microsoft Word
Microsoft Access
Zarządzanie zespołem
Category Management
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
ekspozycja towaru
Programowanie VBA - poziom średnio-zaawansowany
Analiza sprzedażowa, marżowa i cenowa
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
sporządzanie raportów i zestawień
Zarządzanie zapasami magazynowymi
Prezentacje PowerPoint
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Planowania Sprzedaży
komponowanie gamy asortymentu w oparciu o jakość, potencjał sprzedażowy i trendy rynku dla ponad 500 produktów
zarządzanie zapasem dla ponad 1000 sklepów
planowanie zakupów, sprzedaży, akcji promocyjnych, wyprzedaży, ustalanie cen
negocjacje z dostawcami z Europy i Azji
odpowiedzialność za wynik kategorii
praca w dużym, międzynarodowym zespole - UK, PL, CZ, SK, HU, Azja
podróże służbowe do UK, do dostawców, krajów grupy (PL, CZ, SK, HU), udział w targach
uczestnictwo w spotkaniach z kierownictwem i zespołem
prezentowanie wyników
zarządzanie zespołem
zarządzanie zapasem dla ponad 1000 sklepów
planowanie zakupów, sprzedaży, akcji promocyjnych, wyprzedaży, ustalanie cen
negocjacje z dostawcami z Europy i Azji
odpowiedzialność za wynik kategorii
praca w dużym, międzynarodowym zespole - UK, PL, CZ, SK, HU, Azja
podróże służbowe do UK, do dostawców, krajów grupy (PL, CZ, SK, HU), udział w targach
uczestnictwo w spotkaniach z kierownictwem i zespołem
prezentowanie wyników
zarządzanie zespołem
Specjalista ds. Planowania Sprzedaży
współpraca z Działem Łańcucha Dostaw, dostawcami z Europy i Azji
zarządzanie zapasem – zapewnianie dostępności produktów, wysyłki towaru na sklepy
generowanie oraz analiza raportów (zapasu, sprzedażowych) na dużej grupie danych
prowadzenie szkoleń z MS Excel – poziom ekspert
wykonywanie nagłych zadań
zarządzanie zapasem – zapewnianie dostępności produktów, wysyłki towaru na sklepy
generowanie oraz analiza raportów (zapasu, sprzedażowych) na dużej grupie danych
prowadzenie szkoleń z MS Excel – poziom ekspert
wykonywanie nagłych zadań
Pracownik Obsługi Klienta na Stacji Paliw
komunikacja z klientem (również obcojęzycznym), dbanie o dobry wizerunek firmy
prowadzenie i utrzymywanie stacji w stanie działania (rozwiązywanie częstych problemów konsumentów, dbanie o infrastrukturę)
dostarczanie wysokiej jakości usług, zorientowanie na wyniki
prowadzenie i utrzymywanie stacji w stanie działania (rozwiązywanie częstych problemów konsumentów, dbanie o infrastrukturę)
dostarczanie wysokiej jakości usług, zorientowanie na wyniki
Szkolenia i kursy
Asertywność
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie czasem
MS Excel – poziom zaawansowany
Pełnomocnik System Zarządzania Jakością ISO 9001
Asystent System Zarządzania Jakością ISO 9001
Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP OHSAS 18001
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie czasem
MS Excel – poziom zaawansowany
Pełnomocnik System Zarządzania Jakością ISO 9001
Asystent System Zarządzania Jakością ISO 9001
Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP OHSAS 18001
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zakupy
Inne
Zainteresowania
MS Excel, doskonalenie siebie, kulturystyka, dietetyka, psychologia relacji międzyludzkich
Organizacje
Członek aktywny Koła Naukowego Zarządzania Jakością działającego przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
Inne
Zalety i cechy charakteru: bardzo szybka nauka, otwartość na zmiany, ambicja, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność okazania empatii, dobra organizacja pracy, pewność siebie, zorientowanie na efekty, zmysł analityczny, odporność na stres, odpowiedzialność, kreatywność
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.