Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Motivado Michał Kopyść
Kompleksowe zarządzanie salonami sprzedaży na rzecz Orange Retail S.A. oraz GTI Sp. z o.o. w modelu Partner oraz Partnership (B2B, 16 Salonów, 52 FTE)
Wybrane elementy zakresu obowiązków:
Prowadzenie pełnego procesu rekrutacji oraz nadzoru nad wdrożeniem pracowników
Nakładanie celów dziennych, tygodniowych oraz miesięcznych
Codzienne monitorowanie, rozliczanie i raportowanie wyników ilościowych i jakościowych
Podejmowanie działań rozwojowych oraz naprawczych
Weryfikacja i nadzór nad procesami rozliczeniowymi (premie, grafiki pracy, listy obecności, listy płac)
Przygotowywanie i prowadzenie odpraw oraz telekonferencji
Dbałość o właściwy poziom wiedzy produktowej i procesowej podległych pracowników
Monitoring i odpowiedzialność za realizację budżetu przychodowego
Wybrane elementy zakresu obowiązków:
Prowadzenie pełnego procesu rekrutacji oraz nadzoru nad wdrożeniem pracowników
Nakładanie celów dziennych, tygodniowych oraz miesięcznych
Codzienne monitorowanie, rozliczanie i raportowanie wyników ilościowych i jakościowych
Podejmowanie działań rozwojowych oraz naprawczych
Weryfikacja i nadzór nad procesami rozliczeniowymi (premie, grafiki pracy, listy obecności, listy płac)
Przygotowywanie i prowadzenie odpraw oraz telekonferencji
Dbałość o właściwy poziom wiedzy produktowej i procesowej podległych pracowników
Monitoring i odpowiedzialność za realizację budżetu przychodowego
Regionalny Trener Sprzedaży
Orange Retail S.A.
Zapewnianie wsparcia produktowego i procesowego dla pracowników salonów sprzedaży oraz rozwijanie kompetencji handlowych
Prowadzenie szkoleń oraz warsztatów stanowiskowych
Organizowanie telekonferencji produktowych i patentowych
Pobudzanie kreatywnego myślenia i podejścia do sprzedaży
Weryfikacja rozmów handlowych i udzielanie informacji zwrotnej
Prowadzenie szkoleń oraz warsztatów stanowiskowych
Organizowanie telekonferencji produktowych i patentowych
Pobudzanie kreatywnego myślenia i podejścia do sprzedaży
Weryfikacja rozmów handlowych i udzielanie informacji zwrotnej
Kierownik salonu
Orange Retail S.A.
Kompleksowe prowadzenie salonu sprzedaży
Realizacja celów firmy (finansowych, ilościowych, jakościowych)
Dbałość o przestrzeganie wytycznych i procedur oraz archiwizacja dokumentów
Współpraca z przełożonym, wyznaczanie i rozliczanie celów
Wdrażanie i rozwój pracowników
Realizacja celów firmy (finansowych, ilościowych, jakościowych)
Dbałość o przestrzeganie wytycznych i procedur oraz archiwizacja dokumentów
Współpraca z przełożonym, wyznaczanie i rozliczanie celów
Wdrażanie i rozwój pracowników
Szkolenia i kursy
- Prawo jazdy kategoria B od 25.09.2001.
- Coaching indywidualny – indywidualne szkolenie składające się z pięciu spotkań, mające na celu podniesienie umiejętności managerskich. Realizowane przez Wszechnice Uniwersytetu Jagiellońskiego – lipiec 2008.
- Zarządzanie sprzedażą w sektorze usług kreatywnych – szkolenie obejmujące kształtowanie cech profesjonalnego sprzedawcy, prezentacji handlowych, sprzedaży ofert, zarządzanie czasem pracy, zarządzanie zespołem sprzedażowym. Realizowane przez Europejską Grupę Doradczą, potwierdzone certyfikatem. 2 dni - 16 godzin. Marzec 2009.
- Negocjacje i zawieranie umów w sektorze usług kreatywnych – szkolenie obejmujące m.in. rodzaje, strukturę i style negocjacji oraz sposoby zawierania, formy umów i zabezpieczeń. Realizowane przez Europejską Grupę Doradczą, potwierdzone certyfikatem. 1 dzień - 8 godzin. Marzec 2009.
- Certyfikat Trenera Biznesu Grupy SET Sp. z o.o.
- Coaching indywidualny – indywidualne szkolenie składające się z pięciu spotkań, mające na celu podniesienie umiejętności managerskich. Realizowane przez Wszechnice Uniwersytetu Jagiellońskiego – lipiec 2008.
- Zarządzanie sprzedażą w sektorze usług kreatywnych – szkolenie obejmujące kształtowanie cech profesjonalnego sprzedawcy, prezentacji handlowych, sprzedaży ofert, zarządzanie czasem pracy, zarządzanie zespołem sprzedażowym. Realizowane przez Europejską Grupę Doradczą, potwierdzone certyfikatem. 2 dni - 16 godzin. Marzec 2009.
- Negocjacje i zawieranie umów w sektorze usług kreatywnych – szkolenie obejmujące m.in. rodzaje, strukturę i style negocjacji oraz sposoby zawierania, formy umów i zabezpieczeń. Realizowane przez Europejską Grupę Doradczą, potwierdzone certyfikatem. 1 dzień - 8 godzin. Marzec 2009.
- Certyfikat Trenera Biznesu Grupy SET Sp. z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]