Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Group Category Development Manager
• nadzór nad Działem Zarządzania Produktem (międzynarodowy zespół) w Grupie Ferro
• nadzór nad ofertą produktową i jej rozwojem w grupie produktów technika sanitarna, technika grzewcza i instalacyjna, marki premium
• nadzór nad zespołem Data Management - organizacja i zarządzanie danymi produktowymi w Grupie
• szef zespołu "kartoteka materiałowa" - IFS
• nadzór nad ofertą produktową i jej rozwojem w grupie produktów technika sanitarna, technika grzewcza i instalacyjna, marki premium
• nadzór nad zespołem Data Management - organizacja i zarządzanie danymi produktowymi w Grupie
• szef zespołu "kartoteka materiałowa" - IFS
Kierownik Działu Marketingu ds. rozwoju produktu
• Nadzór i koordynacja pracy Product Managerów.
• Kreowanie polityki produktowej Spółki w kontekście różnych kanałów dystrybucji.
• Współudział przy tworzeniu i realizacji strategii marketingowej Spółki z uwzględnieniem specyfiki różnych kanałów dystrybucji.
• Współpraca z krajowymi działami handlowymi i spółkami zagranicznymi w kontekście tematów związanych z marketingiem.
• Projekty merchendisingowe - kreacja i nadzór nad ich realizacją.
• Kreowanie polityki produktowej Spółki w kontekście różnych kanałów dystrybucji.
• Współudział przy tworzeniu i realizacji strategii marketingowej Spółki z uwzględnieniem specyfiki różnych kanałów dystrybucji.
• Współpraca z krajowymi działami handlowymi i spółkami zagranicznymi w kontekście tematów związanych z marketingiem.
• Projekty merchendisingowe - kreacja i nadzór nad ich realizacją.
Product Manager
• Nadzór nad procesami wdrożeń nowych produktów:
analiza rynku,współpraca z innymi działami w celu wdrożenia nowego produktu, analiza kosztowo – marżowa, ustalenie cen na nowy produkt przy udziale właściwego pionu handlowego, ocena i wytyczne dot. wzorów/prototypów, zdefiniowanie i nadzór nad wdrożeniem właściwego opakowania, ustalenie harmonogramu wdrożenia, nadzór nad przygotowaniem materiałów informacyjnych / marketingowych związanych z nowym produktem, plan sprzedaży i przygotowanie pierwszego zamówienia, prowadzenie dokumentacji wdrożenia, monitoring sprzedaży po wdrożeniu i wprowadzanie ewentualnych korekt w strategii marketingowo-sprzedażowej.
• Nadzór nad procesami zmian w produktach (zmiany właściwości użytkowych, sposobu pakowania, opakowania, cen, itp.).
• Nadzór nad procesem wycofywania produktów.
• Działania mające na celu optymalizację stanów magazynowych.
• Przygotowanie i aktualizacja baz danych oraz harmonogramów dot. wdrożeń nowych produktów, zmian w produktach i wycofania produktów z oferty.
• Prowadzenie bieżących i okresowych analiz dot. sprzedaży, marży, rynków, klientów, itp.
• Nadzór i aktualizacja danych dot. produktu w systemach informatycznych Spółki.
• Przekazywanie klientom wymaganych informacji o produktach – aktualizacji produktowych baz danych.
• Współpraca z pionami handlowymi Spółki oraz spółkami zagranicznymi Grupy w zakresie przygotowywania ofert handlowych i działań marketingowych.
• Nadzór merytoryczny na materiałami informacyjnymi i promocyjnymi (wersje drukowane, elektroniczne, strony internetowe) w zakresie danych o produktach.
• Udział w imprezach targowych (w roli wystawcy i zwiedzającego).
• Przygotowanie materiałów i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników Spółki i podmiotów zewnętrznych.
analiza rynku,współpraca z innymi działami w celu wdrożenia nowego produktu, analiza kosztowo – marżowa, ustalenie cen na nowy produkt przy udziale właściwego pionu handlowego, ocena i wytyczne dot. wzorów/prototypów, zdefiniowanie i nadzór nad wdrożeniem właściwego opakowania, ustalenie harmonogramu wdrożenia, nadzór nad przygotowaniem materiałów informacyjnych / marketingowych związanych z nowym produktem, plan sprzedaży i przygotowanie pierwszego zamówienia, prowadzenie dokumentacji wdrożenia, monitoring sprzedaży po wdrożeniu i wprowadzanie ewentualnych korekt w strategii marketingowo-sprzedażowej.
• Nadzór nad procesami zmian w produktach (zmiany właściwości użytkowych, sposobu pakowania, opakowania, cen, itp.).
• Nadzór nad procesem wycofywania produktów.
• Działania mające na celu optymalizację stanów magazynowych.
• Przygotowanie i aktualizacja baz danych oraz harmonogramów dot. wdrożeń nowych produktów, zmian w produktach i wycofania produktów z oferty.
• Prowadzenie bieżących i okresowych analiz dot. sprzedaży, marży, rynków, klientów, itp.
• Nadzór i aktualizacja danych dot. produktu w systemach informatycznych Spółki.
• Przekazywanie klientom wymaganych informacji o produktach – aktualizacji produktowych baz danych.
• Współpraca z pionami handlowymi Spółki oraz spółkami zagranicznymi Grupy w zakresie przygotowywania ofert handlowych i działań marketingowych.
• Nadzór merytoryczny na materiałami informacyjnymi i promocyjnymi (wersje drukowane, elektroniczne, strony internetowe) w zakresie danych o produktach.
• Udział w imprezach targowych (w roli wystawcy i zwiedzającego).
• Przygotowanie materiałów i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników Spółki i podmiotów zewnętrznych.
product manager
Kreowanie polityki produktowej firmy w ofercie Biuro na podstawie analiz wewnętrznych, zewnętrznych, potrzeb działów handlowych i zagranicznych spółek holdingu NSG; koncepcje nowych produktów; analiza portfolio produktowego; koordynacja pracy przy projektach wdrożeniowych i zmianach w produktach; współpraca z designerami; analiza konkurencji – benchmarkingi produktowe; analiza marż i tworzenie cenników; współpraca przy przygotowywaniu materiałów marketingowych i organizacji targów; szkolenia produktowe.
specjalista ds. analiz marketingowych
Wykonywanie analiz związanych z wewnętrznymi danymi sprzedażowymi; przygotowanie baz danych wspierających działy handlowe; tworzenie narzędzi informatycznych wspomagających pracę Działu Marketingu.
specjalista ds. analizy rynku i cen
Sporządzanie raportów marketingowych (wskaźniki zmian cen, wysokość średnich cen realizacji, ilości i wartości sprzedaży, upustów, marż wg asortymentu i kanałów dystrybucji, prognozy sprzedażowe, plany sprzedaży); ustalanie cen katalogowych i promocyjnych, analiza konkurencji.
specjalista ds. badań rynku
Wykonywanie analiz działalności wydawnictwa, badania i analiza danych dot. sprzedaży, czytelnictwa, reklam, ogłoszeń drobnych, etc., przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych w zakresie statystyki, demografii, itp., monitoring konkurencji, prezentacje multimedialne.
Projekty
system krzeseł biurowych Intrata (Nowy Styl)
Stworzenie koncepcji marketingowej dla projektu.
Koncepcja systemu kodowania produktów.
Koncepcja i założenia do oprogramowania wspomagającego sprzedaż :Konfigurator Intrata: .
Unikatowy system krzeseł biurowych zapewniający rozwiązania w trzech kategoriach: Manager (fotele biurowe), Operative (krzesła biurowe), Visitor (krzesła konferencyjne). System umożliwia stworzenie ponad 760 wersji krzeseł zapewniających kompleksowe wyposażenie obiektów biurowych.
Zakres obowiązków
Nadzór nad realizacją wdrożenia.Stworzenie koncepcji marketingowej dla projektu.
Koncepcja systemu kodowania produktów.
Koncepcja i założenia do oprogramowania wspomagającego sprzedaż :Konfigurator Intrata: .
Szkolenia i kursy
coaching (2015.06 - GBR)
zarządzanie projektem (2008.11 - Nowe Motywacje)
wykorzystywanie badań czytelnictwa prasy dla potrzeb wydawnictwa i agencji reklamowych (03.2001 - PBC, SMG/KRC)
zarządzanie projektem (2008.11 - Nowe Motywacje)
wykorzystywanie badań czytelnictwa prasy dla potrzeb wydawnictwa i agencji reklamowych (03.2001 - PBC, SMG/KRC)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
żeglarstwo
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
MAM POMYSŁ NA BIZNES SZUKAM INWESTORA
Grupa mająca na celu kojarzenie pomysłodawców z potencjalnymi inwestorami.
Projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu. Design Management.
Grupa studentów i wszystkich zainteresowanych tematyką Studium Podyplomowym „Projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu” (Design Management).
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Własna firma. Odkrywamy przepisy na sukces.
Jesteśmy przedsiębiorcami aktywnymi...albo jeszcze nieujawnionymi:). Wierzymy, że warto pracować na własny rachunek. Dzielimy się inspiracjami i doświadczeniami. Razem odkrywamy przepisy na...