Języki
niemiecki
biegły
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Marketingu
Marketing dla Uzdrowiska Nałęczów:
W szczególności:
- nadzorowanie projektów graficznych - materiały promocyjne firmy - współpraca z agencją kreatywną oraz drukarniami;
- działania marketingowe w Internecie - koordynacja strony www, działania SEM i SEO, media społecznościowe
- planowanie oraz zarządzanie materiałami reklamowymi.
W szczególności:
- nadzorowanie projektów graficznych - materiały promocyjne firmy - współpraca z agencją kreatywną oraz drukarniami;
- działania marketingowe w Internecie - koordynacja strony www, działania SEM i SEO, media społecznościowe
- planowanie oraz zarządzanie materiałami reklamowymi.
Kierownik Biura Marketingu
Marketing dla obiektów w Uzdrowisku: Hotel Eva Park Life & SPA, Centrum Rehabilitacji Narządów Ruchu Biały Dom, Cafe Beza, Hotel Konstancja, Restauracja Konstancja, Szpital Neurologiczny i Kardiologiczny.
- zwiększenie poziomu sprzedaży każdego z obiektów,
- wprowadzanie nowych produktów dla każdej grupy docelowej,
- analiza konkurencji, dopasowanie własnych produktów do poziomu rynkowego,
- planowanie rocznego budżetu oraz strategii marketingowej - analiza rynku mediów i koordynacja rocznego planu działań mediowych dla poszczególnych grup Klientów: wypoczynek i rekreacja, SPA & odnowa biologiczna, konferencje i eventy, rehabilitacja
- nadzorowanie projektów graficznych - materiały promocyjne firmy - współpraca z agencją kreatywną oraz drukarniami
- działania marketingowe w Internecie - współpraca z platformami oraz portalami, koordynacja strony www, działania SEM i SEO, media społecznościowe
- planowanie oraz zarządzanie materiałami reklamowymi
- koordynacja i analiza działań marketingowych - akcje reklamowe i promocyjne, eventy,
- zwiększenie poziomu sprzedaży każdego z obiektów,
- wprowadzanie nowych produktów dla każdej grupy docelowej,
- analiza konkurencji, dopasowanie własnych produktów do poziomu rynkowego,
- planowanie rocznego budżetu oraz strategii marketingowej - analiza rynku mediów i koordynacja rocznego planu działań mediowych dla poszczególnych grup Klientów: wypoczynek i rekreacja, SPA & odnowa biologiczna, konferencje i eventy, rehabilitacja
- nadzorowanie projektów graficznych - materiały promocyjne firmy - współpraca z agencją kreatywną oraz drukarniami
- działania marketingowe w Internecie - współpraca z platformami oraz portalami, koordynacja strony www, działania SEM i SEO, media społecznościowe
- planowanie oraz zarządzanie materiałami reklamowymi
- koordynacja i analiza działań marketingowych - akcje reklamowe i promocyjne, eventy,
Kierownik Biura Marketingu i Sprzedaży
Koordynacja marketingu i sprzedaży w centrali Sieci Geovita - 11 Ośrodków na terenie Polski: nad morzem - Dąbki (SPA),Dźwirzyno (SPA), Mrzeżyno; w górach - Krynica Zdrój (SPA), Złockie, Zakopane, Wisła, Lądek Zdrój, Jugowice; koło Warszawy nad Zalewem Zegrzyńskim - Jadwisin k. Serocka oraz nad jeziorami - Płotki k. Piły, dodatkowo 3 Hotele: Hotel Orient**** w Krakowie, Hotel Bukowy Dworek**** w Gronowie, Hotel Perła Bieszczadów*** w Czarnej należące do Grupy Geovita
Szkolenia dla pracowników:
- przeprowadzenie cyklu szkoleń dla wszystkich pracowników recepcji w 14 Obiektach Geovity (110 osób) z zakresu sprzedaży bezpośredniej oraz marketingu internetowego
Marketing:
- planowanie rocznego budżetu oraz strategii marketingowej we współpracy z domem mediowym oraz agencją kreatywną - analiza rynku mediów i koordynacja rocznego planu działań mediowych dla poszczególnych grup Klientów: wypoczynek i rekreacja, SPA & odnowa biologiczna, konferencje i eventy, rehabilitacja
- nadzorowanie projektów graficznych - materiały promocyjne firmy - współpraca z agencją kreatywną oraz drukarniami
- działania marketingowe w Internecie - współpraca z platformami oraz portalami, koordynacja strony www, działania SEM i SEO, media społecznościowe
- planowanie oraz zarządzanie materiałami reklamowymi
- koordynacja i analiza działań marketingowych - akcje reklamowe i promocyjne
- nadzór nad pracą Biura Marketingu w centrali spółki
Sprzedaż:
- koordynacja i analiza sprzedaży online na własnej stronie www
- koordynacja dużych projektów, konferencji, szkoleń dla Klientów obsługiwanych centralnie w ośrodkach Grupy Geovita
Szkolenia dla pracowników:
- przeprowadzenie cyklu szkoleń dla wszystkich pracowników recepcji w 14 Obiektach Geovity (110 osób) z zakresu sprzedaży bezpośredniej oraz marketingu internetowego
Marketing:
- planowanie rocznego budżetu oraz strategii marketingowej we współpracy z domem mediowym oraz agencją kreatywną - analiza rynku mediów i koordynacja rocznego planu działań mediowych dla poszczególnych grup Klientów: wypoczynek i rekreacja, SPA & odnowa biologiczna, konferencje i eventy, rehabilitacja
- nadzorowanie projektów graficznych - materiały promocyjne firmy - współpraca z agencją kreatywną oraz drukarniami
- działania marketingowe w Internecie - współpraca z platformami oraz portalami, koordynacja strony www, działania SEM i SEO, media społecznościowe
- planowanie oraz zarządzanie materiałami reklamowymi
- koordynacja i analiza działań marketingowych - akcje reklamowe i promocyjne
- nadzór nad pracą Biura Marketingu w centrali spółki
Sprzedaż:
- koordynacja i analiza sprzedaży online na własnej stronie www
- koordynacja dużych projektów, konferencji, szkoleń dla Klientów obsługiwanych centralnie w ośrodkach Grupy Geovita
redaktor
pisanie tekstów - turystyka rowerowa i weekendowy wypoczynek; dodatkowo własne fotografie
Kierownik działu Marketingu
- wdrożenie rewitalizacji marki Gromada – nowe logo, wizualizacja hoteli, biur turystycznych, foldery, broszury itp.
- nadzór nad udziałem firmy w imprezach targowych w kraju i za granicą,
- kreacja i wdrażanie programów lojalnościowych (m.in. karty stałego klienta),
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez aktywne kontakty z mediami (działania PR, konferencje prasowe),
- kierowanie działalności wydawniczej Grupy (katalogi, broszury, ulotki, plakaty, kalendarze) oraz bezpośredni nadzór nad ich realizacją – współpraca z agencjami graficznymi i drukarniami.
- inicjowanie oraz koordynowanie centralnych oraz regionalnych akcji promocyjnych (dni otwartych drzwi, workshopy, akcje ulotkowe, wystawy, konkursy),
- przygotowanie oraz nadzór nad realizacją polityki medialnej związanej z reklamą usług oferowanych przez Grupę Gromada w ujęciu centralnym i regionalnym oraz w oparciu o przygotowany i zatwierdzony przez Zarząd budżet reklamowy Grupy,
- nadzór nad pracą terenowych Biur Marketingu w zakresie PR i reklamy, tak aby były zachowywane centralnie przyjęte rozwiązania w ramach zatwierdzonego budżetu reklamowego firmy,
- nadzór nad udziałem firmy w imprezach targowych w kraju i za granicą,
- kreacja i wdrażanie programów lojalnościowych (m.in. karty stałego klienta),
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez aktywne kontakty z mediami (działania PR, konferencje prasowe),
- kierowanie działalności wydawniczej Grupy (katalogi, broszury, ulotki, plakaty, kalendarze) oraz bezpośredni nadzór nad ich realizacją – współpraca z agencjami graficznymi i drukarniami.
- inicjowanie oraz koordynowanie centralnych oraz regionalnych akcji promocyjnych (dni otwartych drzwi, workshopy, akcje ulotkowe, wystawy, konkursy),
- przygotowanie oraz nadzór nad realizacją polityki medialnej związanej z reklamą usług oferowanych przez Grupę Gromada w ujęciu centralnym i regionalnym oraz w oparciu o przygotowany i zatwierdzony przez Zarząd budżet reklamowy Grupy,
- nadzór nad pracą terenowych Biur Marketingu w zakresie PR i reklamy, tak aby były zachowywane centralnie przyjęte rozwiązania w ramach zatwierdzonego budżetu reklamowego firmy,
Specjalista ds. marketingu
- kompleksowa organizacja konferencji, szkoleń, targów, imprez towarzyszących;
- prowadzenie marketingu Regionu Centralnego OST „Gromada” – działania mające na celu zmianę wizerunku firmy na rynku, negocjacje z firmami współpracującymi oraz nawiązywanie nowych kontaktów;
- współpraca w dziedzinie public relations, przygotowywanie kampanii reklamowych, opracowywanie i realizacja wydatków z budżetu reklamowego, organizacja akcji promocyjnych i reklamowych, organizacja stoiska targowego (stoisko Gromady na turystycznych targach na AWF-ie), współpraca z mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami, koordynacja produkcji materiałów informacyjno-reklamowych,
- prowadzenie marketingu Regionu Centralnego OST „Gromada” – działania mające na celu zmianę wizerunku firmy na rynku, negocjacje z firmami współpracującymi oraz nawiązywanie nowych kontaktów;
- współpraca w dziedzinie public relations, przygotowywanie kampanii reklamowych, opracowywanie i realizacja wydatków z budżetu reklamowego, organizacja akcji promocyjnych i reklamowych, organizacja stoiska targowego (stoisko Gromady na turystycznych targach na AWF-ie), współpraca z mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami, koordynacja produkcji materiałów informacyjno-reklamowych,
wychowawca na obozach surviwalowych
Biuro Podróży Marcus-Graf
praca wakacyjna jako wychowawca na obozach surviwalowych na Suwalszczyźnie - Kukle koło Sejn; zakres zajęć: nauka strzelania z łuków i wiatrówek, nauka gry w paint-ball, przeprawy przez bagna, pontony, budowanie szałasów, pływanie kajakami (spływy), pontonami, tygodniowe rajdy piesze po okolicach - spanie w warunkach polowych w lesie pod gołym niebem na karimatach itp.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
historia II wojny światowej, fotografia, sport (piłka nożna, siatkówka, pływanie, rower), język niemiecki, zwiedzanie Polski
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Ciechanów i okolice
Grupa dla byłych i obecnych mieszkańców Ciechanowa i jego okolic oraz wszystkich wielbicieli Ciechanowszczyzny i tych, którzy jej nie lubią.
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA...
WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..."
Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Cyber Property Manager
Aplikacje, aktualności z rynku dla zarządców nieruchomości komercyjnymi i ich klientów oraz wiele więcej w jednym miejscu! Poznaj nasze cyber sztuczki, które usprawnią zarządzanie w każdym aspekcie!
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?