Michał Kloczkowski

Ambitny, stawiający na ciągły rozwój, pełen wewnętrznej motywacji.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikatywność Kreatywność CSS3 E-commerce GIMP Google Analytics HTML 5 Magento Prestashop SEM SEO Wordpress Adobe Photoshop Prawo jazdy kat B bardzo dobra organizacja pracy dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point) Zarządzanie projektowe w biznesie AdWords zaawansowany Analityczne podejście

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Jagram S.A.
E-commerce Manager
analityka ruchu na stronach-wizytówkach i sklepach internetowych; prowadzenie działań e-marketingowych (AdWords, email marketing, social media, blog); tworzenie nowych sklepów internetowych (koordynowanie prac zespołu projektowego); nadzorowanie działań SEO; optymalizacja e-sklepów oraz wprowadzanie nowych funkcjonalności;
Logo
E-commerce Manager
4MOSA Sp. z.o.o.
analityka ruchu na sklepach internetowych i aplikacjach; prowadzenie działań e-marketingowych (AdWords, email marketing, social media); tworzenie nowych sklepów internetowych (koordynowanie prac zespołu projektowego); nadzorowanie działań SEO; optymalizacja e-sklepów oraz wprowadzanie nowych funkcjonalności;
Jagram S.A.
Market Manager
B2B: poszukiwanie klientów i rozwój sprzedaży biznesowej w Niemczech; tworzenie
firmowych stron-wizytówek; przygotowywanie rocznego budżetu w oparciu o analizę
rynku; organizacja targów Spoga+Gafa 2015; uczestnictwo w targach Spoga+Gafa 2015
i Glee 2015;
E-commerce: stworzenie i nadzorowanie niemieckojęzycznego sklepu internetowego;
analityka i rozwój sklepów online na rynku niemieckim, angielskim, francuskim i polskim;
tworzenie i optymalizacja kampanii AdWords; optymalizacja SEO; optymalizacja
konwersji i UX; rozwój nowych market w obrębie firmy (tworzenie landing page i
katalogów); rozwój sprzedaży na platformach sprzedażowych (amazon, ebay, alibaba)ebay, alibaba)
Logo
Półfinalista w konkursie Google Online Marketing Challenge;
Misbehave Misbhv Sp. z o.o.
#1 miejsce w Polsce, 36# na świecie we współpracy z „misbehave misbhv Sp. z.o.o.”
stworzenie i nadzorowanie kampanii AdWords (w sieci wyszukiwania, GDN, Google
Shopping, Retargeting), optymalizacja sklepu internetowego, optymalizacja ścieżki
zakupowej i użyteczności klienta, analityka
Jagram S.A.
Stażysta
Wsparcie zespołu w realizacji zadań w obszarze sprzedaży, marketingu i e-commerce na rynku polskim i zagranicznym.
Analiza użyteczności i ulepszanie sklepu internetowego ; tworzenie i przeprowadzanie badania CVA ;
FM Group Polska
Niezależny Dystrybutor
Lider grupy współpracujący w ramach Umowy Partnerskiej z firmą FM Group; sprzedaż produktów FMCG w ramach marketingu sieciowego; zbudowanie od podstaw i zarządzanie ponad 150-osobową strukturą dystrybutorską; wystąpienia na lokalnych i ogólnopolskich szkoleniach w ramach dzielenia się doświadczeniem z branży; organizacja własnych szkoleń lokalnych;
Kotex
Pracownik biurowy oraz sprzedawca
praca w systemie weekendowym, w miesiącach wakacyjnych – w pełnym wymiarze; sprzedaż, utrzymywanie relacji z klientami, tworzenie baz danych, pomoc w przygotowywaniu założeń projektowych (odzież męska) oraz zamówień, fakturowanie.

Szkolenia i kursy

- Seminarium „Skuteczne zarządzanie projektem. Warsztat uniwersalny” – 13-15 lipca 2015 r. - Francuski
Instytut Gospodarczy Polska
- Seminarium „Negocjacje w biznesie. Warsztaty dla zarządzających” – 20-21 sierpnia 2015r. – Francuski
Instytut Gospodarczy Polska
- Szkolenia lokalne i ogólnopolskie w ramach FM Group Polska – tematyka: kształtowanie kompetencji
liderskich, motywacja, sprzedaż, produkty (05.2011 – 10.2013);
- Warsztat „Zarządzanie zespołem” prowadzony przez Konrada Milewskiego (Regional IT Head, East Europe
& Middle East at Bayer)
- Liczne szkolenia organizowane przez Koła Naukowe w SGH w ramach projektów takich jak m.in. Business
Breakthrough, Soft Skills Academy – tematyka: biznes, efektywność pracy, kształtowanie umiejętności miękkich,
NLP.

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Zainteresowania

Sport (wspinaczka sportowa, fitness, basen),
Dietetyka,
Psychologia i socjologia,
Rozwój osobisty,
Terrarystyka,
Muzyka blues, rock,
Literatura fantasy.

Inne

Certyfikat wystawiony przez SGH według skali ESOP - B2/C1 - j.niemiecki - rok 2012
Certyfikat wystawiony przez SGH według skali ESOP - B2 - j. angielski - rok 2012
Dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Acces).
Podstawowa znajomość HTML, CSS, JavaScript, Wordpress.
Znajomość programów firmy Adobe (Photoshop, Illustrator, Dreamweaver)
Prawo jazdy kat. B

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie