Umiejętności
Marketing afiliacyjny
Analityka
Analiza konkurencji
Digital Marketing
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Marketing Zintegrowany
Marketing Interaktywny
Zarządzanie kluczowymi klientami
Marketing
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Marketing Mobilny
nowe media
Offline Media
Reklama online
Marketing internetowy
PPC
RTB
SEM
Social Media
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Web Analytics
Zarządzanie projektami internetowymi
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Growth hacking
Growth Hacker
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Client Partner
Business Factory & ROI Hunter / CEE Facebook Marketing Partner
We are experts in genereting higher ROI and delivering sales from Facebook marketing. We do it for both online and offline businesses!
We prove that Facebook is equal media channel comparing to TV, radio or press and is much more effective than cluttered online full of bots, frauds and viewability problems.
What we do? We scale brands on Facebook, teach them how to generate sales and ROI both online and offline. We deliver top solutions to businesses that want to see real impact on their business from Facebook spending. We provide global experience, reasearch and fantastic media optimization.
Check our top case studies:
- Allegro – Tailored solutions lead to 7.4X increase in ROI - https://www.roihunter.com/success-stories/tailored-solutions-lead-7.4x-increase-in-roi-allegro
- Tchibo - Use Facebook to Boost Offline Conversions and achieve 4.9X ROAS - https://www.roihunter.com/success-stories/facebook-online-offline-conversions-4.9x-roi
- Born2Be - Optimize with Full Funnel DPA and achieve 9.5x ROI - https://www.roihunter.com/success-stories/born2be-optimization-full-funnel-dpa
We prove that Facebook is equal media channel comparing to TV, radio or press and is much more effective than cluttered online full of bots, frauds and viewability problems.
What we do? We scale brands on Facebook, teach them how to generate sales and ROI both online and offline. We deliver top solutions to businesses that want to see real impact on their business from Facebook spending. We provide global experience, reasearch and fantastic media optimization.
Check our top case studies:
- Allegro – Tailored solutions lead to 7.4X increase in ROI - https://www.roihunter.com/success-stories/tailored-solutions-lead-7.4x-increase-in-roi-allegro
- Tchibo - Use Facebook to Boost Offline Conversions and achieve 4.9X ROAS - https://www.roihunter.com/success-stories/facebook-online-offline-conversions-4.9x-roi
- Born2Be - Optimize with Full Funnel DPA and achieve 9.5x ROI - https://www.roihunter.com/success-stories/born2be-optimization-full-funnel-dpa
Marketing Director
Zarządzanie 9 osobowym multidyscyplinarnym zespołem odpowiadającym za marketing na 4 rynkach (Polska, Hiszpania, Litwa, Łotwa):
- Performance marketing, Lead generation, budowanie wizerunku
- PR, współpracę z lokalnymi dziennikarzami, szkoleniowcami i influencerami
- SEO
- Marketing Automation jako główne narzędzie wspierające konwersję z leada na Klienta
- Organizacja eventów, seminariów - Madryt, Warszawa, Wilno, Ryga, Barcelona
- Tworzenie pretekstów komunikacyjnych, landing page, kreacji w 6 językach
- Tworzenie produktów edukacyjnych - ebooki, webinary,seminaria, konferencje (dla nawet 500 Klientów)
- Wdrażanie strategii MOBILE FIRST - dzięki aplikacjom do inwestowania z smartfona czy mobilnemu serwisowi informacyjnemu
- Zaawansowaną analitykę pozwalajacą na tracking użytkownika od pierwszego kontaktu z reklamą online/mobile do zostania klientem, mierzenie prawdziwego kosztu pozyskania i LTV
Klienci wewnętrzni:
- Platforma do inwestowania online (forex/kontrakty/surowce)
- Departament Asset Management
- Departament Doradztwa Korporacyjnego
- Kantor Online
Warte odnotowania:
- Własny zespół mediowy in-house w TMS prowadzący kampanie leadowe na dowolnym rynku na świecie
- Bardzo duży przesunięcie wagi w stronę FULL MOBILE experience - mobile trading, mobile onboarding, proces "ocieplania" leada poprzez komunikację push
- Zaawansowane rozwiązania MArketing Automation pozwalające na minimalizację udziału czynnika ludzkiego w procesie sprzedażowym
- Zaawansowana analityka pozwalająca połączyć dane z mediów online (od pierwszego kontaktu z reklamą) z cyklem życia po zostaniu Klientem
- Dziesiątki webinarów / seminarów na 4 rynkach w każdym miesiącu
- Performance marketing, Lead generation, budowanie wizerunku
- PR, współpracę z lokalnymi dziennikarzami, szkoleniowcami i influencerami
- SEO
- Marketing Automation jako główne narzędzie wspierające konwersję z leada na Klienta
- Organizacja eventów, seminariów - Madryt, Warszawa, Wilno, Ryga, Barcelona
- Tworzenie pretekstów komunikacyjnych, landing page, kreacji w 6 językach
- Tworzenie produktów edukacyjnych - ebooki, webinary,seminaria, konferencje (dla nawet 500 Klientów)
- Wdrażanie strategii MOBILE FIRST - dzięki aplikacjom do inwestowania z smartfona czy mobilnemu serwisowi informacyjnemu
- Zaawansowaną analitykę pozwalajacą na tracking użytkownika od pierwszego kontaktu z reklamą online/mobile do zostania klientem, mierzenie prawdziwego kosztu pozyskania i LTV
Klienci wewnętrzni:
- Platforma do inwestowania online (forex/kontrakty/surowce)
- Departament Asset Management
- Departament Doradztwa Korporacyjnego
- Kantor Online
Warte odnotowania:
- Własny zespół mediowy in-house w TMS prowadzący kampanie leadowe na dowolnym rynku na świecie
- Bardzo duży przesunięcie wagi w stronę FULL MOBILE experience - mobile trading, mobile onboarding, proces "ocieplania" leada poprzez komunikację push
- Zaawansowane rozwiązania MArketing Automation pozwalające na minimalizację udziału czynnika ludzkiego w procesie sprzedażowym
- Zaawansowana analityka pozwalająca połączyć dane z mediów online (od pierwszego kontaktu z reklamą) z cyklem życia po zostaniu Klientem
- Dziesiątki webinarów / seminarów na 4 rynkach w każdym miesiącu
Client Service & Strategy Director (Digital)
Nadzorowanie pracy działów Client Service (mediowy oraz produkcji interaktywnych) oraz Strategii (łącznie 10 osób).
Tworzenie strategii komunikacji oraz mediowych w kanale internetowym dla aktualnych oraz nowych Klientów oraz umiejętne łączenie ich z działaniami prowadzonymi przez Klientów w kanałach offline.
W części Client Service odpowiadałem za jakość codziennej obsługi Klientów grupy, tworzenie ofert, nadzorowanie realizacji obsługi zgodnie z podpisanymi kontraktami, realizację i osiąganie ustalonych KPI jakościowych, ilościowych i finansowych zarówno dla wybranych Klientów jak i działu CS.
Ponadto tworzenie planów rozwoju działu strategii oraz CS, budowanie funkcjonalnej struktury podległych mi działów, określanie zapotrzebowania na wybrane kompetencje, rekrutację członków zespołów i tworzenie procedur wewnętrznych związanych z funkcjonowaniem komórek oraz obsługą Klienta.
Tworzenie strategii komunikacji oraz mediowych w kanale internetowym dla aktualnych oraz nowych Klientów oraz umiejętne łączenie ich z działaniami prowadzonymi przez Klientów w kanałach offline.
W części Client Service odpowiadałem za jakość codziennej obsługi Klientów grupy, tworzenie ofert, nadzorowanie realizacji obsługi zgodnie z podpisanymi kontraktami, realizację i osiąganie ustalonych KPI jakościowych, ilościowych i finansowych zarówno dla wybranych Klientów jak i działu CS.
Ponadto tworzenie planów rozwoju działu strategii oraz CS, budowanie funkcjonalnej struktury podległych mi działów, określanie zapotrzebowania na wybrane kompetencje, rekrutację członków zespołów i tworzenie procedur wewnętrznych związanych z funkcjonowaniem komórek oraz obsługą Klienta.
Digital Account Director
Pracując w Hypermedia byłem odpowiedzialny za koordynację pracy dla kluczowych Klientów agencji oraz zarządzałem 6 osobowym zespołem accountów mediowych. Do moich obowiązków należało:
- Nadzorowanie codziennej obsługi Klientów przez podległy mi zespół oraz dbanie o najwyższe standardy pracy i obsługi
- Rekrutacja, coaching i tworzenie planów rozwoju podległych osób
- Tworzenie strategii komunikacji w Internecie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i kanałów (SEM, social, performance, mobile, itp.)
- Bieżąca współpraca z zespołami obsługującymi Klientów we wszystkich mediach w celu tworzenia optymalnych i spójnych rozwiązań mediowych
- Nadzorowanie realizacji kontraktów pod kątem – efektywności, strategii, finansów
- Opracowywanie modeli biznesowych współpracy z Klientami
- Analiza i prezentacja działań mediowych konkurencji
- Wsparcie działu New Business
- Przygotowanie oraz realizacja szkoleń z zakresu planowania mediowych online dla Klientów oraz wewnątrz organizacji
Klienci:
General Motors (Opel, Chevrolet, SAAB), Nokia, Reebok, Philips, SCA, Cyfrowy Polsat
- Nadzorowanie codziennej obsługi Klientów przez podległy mi zespół oraz dbanie o najwyższe standardy pracy i obsługi
- Rekrutacja, coaching i tworzenie planów rozwoju podległych osób
- Tworzenie strategii komunikacji w Internecie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i kanałów (SEM, social, performance, mobile, itp.)
- Bieżąca współpraca z zespołami obsługującymi Klientów we wszystkich mediach w celu tworzenia optymalnych i spójnych rozwiązań mediowych
- Nadzorowanie realizacji kontraktów pod kątem – efektywności, strategii, finansów
- Opracowywanie modeli biznesowych współpracy z Klientami
- Analiza i prezentacja działań mediowych konkurencji
- Wsparcie działu New Business
- Przygotowanie oraz realizacja szkoleń z zakresu planowania mediowych online dla Klientów oraz wewnątrz organizacji
Klienci:
General Motors (Opel, Chevrolet, SAAB), Nokia, Reebok, Philips, SCA, Cyfrowy Polsat
Szkolenia i kursy
Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich
Przywództwo w biznesie
Zarządzanie zmianą
Sztuka prezentacji
Przywództwo w biznesie
Zarządzanie zmianą
Sztuka prezentacji
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Grupy
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Event.Happening Marketing
by zrobić coś z ludźmi dla marki, by zrobić coś dla ludzi angażując i dostarczając doświadczeń, by zrobić coś unikatowego dzięki czemu "konsumenci" będą Nas mile wspominać.
headhunterzy
Grupa stworzona dla ludzi o osobowości działacza. Chętnych do ciągłego rozwijania się, nowych kontaktów i współpracy w różnych branżach.To miejsce na reklamę Twojej osoby.Headhunterzy czuwajcie, to wł
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Mobile Marketing
Komórka jako narzędzie marketingowe? mmsy, smsy, dedykowane aplikacje? Serwisy WAPowe? a może komunikacja przez bluetooth? Photocode's? let is talk about it...
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!