Języki
polski
ojczysty
hiszpański
biegły
angielski
dobry
francuski
dobry
kataloński
podstawowy
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
social media specialist
- opieka nad profilami marek na portalu Facebook,
- współpraca w opracowywaniu strategii marketingowych w mediach społecznościowych,
- stały kontakt z obsługiwanymi klientami,
- tworzenie scenariuszy wpisów,
- pisanie tekstów na strony internetowe,
- współpraca w przygotowywaniu i realizacji aktywności konkursowych,
- obsługa skrzynki kontaktowej marki.
- współpraca w opracowywaniu strategii marketingowych w mediach społecznościowych,
- stały kontakt z obsługiwanymi klientami,
- tworzenie scenariuszy wpisów,
- pisanie tekstów na strony internetowe,
- współpraca w przygotowywaniu i realizacji aktywności konkursowych,
- obsługa skrzynki kontaktowej marki.
wystawiono
Michał doskonale sprawdził się w roli adminitratora fanpage'y Klientów agencji. Wielokrotnie udowodnił, iż jest osobą zaangażowaną, odpowiedzialną i godną zaufania. Są to kluczowe cechy biorąc pod uwagę specyfikę pracy w social mediach. Ponadto bardzo pozytywnie oceniam pomysłowość Michała przy opracowywaniu scenariuszy moderacji. Polecam Michała jako pracownika.
junior copywriter
- przygotowywanie koncepcji kreatywnych kampanii promocyjnych w zgodzie z założeniami marketingu 360°,
- przygotowywanie prezentacji przetargowych,
- opracowywanie tekstów do materiałów promocyjnych.
- przygotowywanie prezentacji przetargowych,
- opracowywanie tekstów do materiałów promocyjnych.
wystawiono
Michał to osoba mająca duży potencjał, mocno zaangażowana w swoją pracę. Świetnie odnajduje się w pracy zespołowej. Ma też duże poczucie odpowiedzialności za powierzone mu zadania.
Przy tym wszystkim jest bardzo miłym i serdecznym współpracownikiem.
Przy tym wszystkim jest bardzo miłym i serdecznym współpracownikiem.
lektor języka francuskiego
- zajęcia grupowe,
- zajęcia indywidualne,
- francuski biznesowy.
- zajęcia indywidualne,
- francuski biznesowy.
Szkolenia i kursy
WARSZTATY:
- "Marketing 360 stopni"
- "Interactive marketing"
- "Cómo organizamos los contenidos en el enfoque orientado a la acción"
- "Marketing 360 stopni"
- "Interactive marketing"
- "Cómo organizamos los contenidos en el enfoque orientado a la acción"
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Zainteresowania
Ostatnio pochłania mnie Sony Vegas Pro - program do edycji filmów. Oglądam nałogowo dobre amerykańskie i brytyjskie seriale. Jestem też zapalonym czytelnikiem i zwykle czytam kilka książek naraz. Prowadzę bloga książkowego.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Portale społecznościowe
Grupa skupiająca użytkowników różnych portali społecznościowych - wymiana doświadczeń i kontaktów