Umiejętności
Optymalizacja procesów
Zarządzanie projektami
Wsparcie sprzedaży
kierowania zespołem ludzi
Tworzenie procedur, instrukcji i materiałów informacyjnych,
Opiniowanie dokumentacji bankowej
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Produktu (Pożyczka Gotówkowa)
Zarządzanie dokumentacją kliencką i wewnętrzna dokumentacja produktu Pożyczka Gotówkowa w zakresie opracowywania zmian zgodnych z regulacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zatwierdzania z odpowiednimi jednostkami oraz wdrażania w procesach sprzedaży i obsługi produktu
Udział w definiowaniu procesów obsługi produktu we współpracy z jednostkami zaangażowanymi w proces
Opiniowanie procedur dla produktu i inicjowanie zmian mających na celu uproszczenie procesów i regulacji z nimi związanych
Zgłaszania i i opracowywanie zmian systemowych dla produktu przy współpracy z zespołami technologii i operacji
Bieżąca i cykliczna analiza rynku i konkurencji
Praca przy projektach związanych z funkcjonowaniem Pozyczki Gotówkowej, koordynowanie działań z innymi jednostkami banku, jak i podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów
Udział w definiowaniu procesów obsługi produktu we współpracy z jednostkami zaangażowanymi w proces
Opiniowanie procedur dla produktu i inicjowanie zmian mających na celu uproszczenie procesów i regulacji z nimi związanych
Zgłaszania i i opracowywanie zmian systemowych dla produktu przy współpracy z zespołami technologii i operacji
Bieżąca i cykliczna analiza rynku i konkurencji
Praca przy projektach związanych z funkcjonowaniem Pozyczki Gotówkowej, koordynowanie działań z innymi jednostkami banku, jak i podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów
Koordynator ds. Procedur Oddziałowych
koordynowanie procesu tworzenia i wprowadzania zmian do procedur produktów kredytowych oraz procedur ogólnych dla oddziałów, zapewnianie zgodności opracowywanych dokumentów z regulacjami Banku i przepisami prawa, kontrola procesu legislacji procedur, podnoszenie jakości obsługi Klienta w oddziałach. Prowadzenie samodzielnych projektów. Usprawnianie oraz tworzenie procesów w Banku. Uczestniczenie w projektach przy wprowadzaniu nowych produktów do oferty Banku.
Doradca CitiPhone
Kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów Banku w zakresie produktów oferowanych przez Bank.
Szkolenia i kursy
Telefoniczna Obsługa Klienta (profesja Consulting) - 19.03.2003-20.03.2003
Obsługa ubezpieczeń - Kwiecień 2003
Zdobycie zezwolenia KNUIFE (Komisja Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych) - 30.04.2003
Sztuka Perswazji i Negocjacji (Citibank Handlowy) - 07.10.2004-08.10.2004
Techniki Skutecznego Myślenia (house of Skills S.A.) - 12.05.2009-13.05.2009
Obsługa ubezpieczeń - Kwiecień 2003
Zdobycie zezwolenia KNUIFE (Komisja Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych) - 30.04.2003
Sztuka Perswazji i Negocjacji (Citibank Handlowy) - 07.10.2004-08.10.2004
Techniki Skutecznego Myślenia (house of Skills S.A.) - 12.05.2009-13.05.2009
Specjalizacje
Prawo
Prawnik
Zainteresowania
Piłka nożna - granie oraz kibicowanie
Inne
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Bardzo dobre wyniki sprzedaży.
Bardzo dobre wyniki obsługi klienta.
Prawo jazdy kategorii B od 1998r.
Odporność na stres, sumienność, punktualność, predyspozycje liderskie, sukcesy w pozyskiwaniu klientów, dyspozycyjność, aktywność na stanowisku pracy.
Bardzo dobre wyniki sprzedaży.
Bardzo dobre wyniki obsługi klienta.
Prawo jazdy kategorii B od 1998r.
Odporność na stres, sumienność, punktualność, predyspozycje liderskie, sukcesy w pozyskiwaniu klientów, dyspozycyjność, aktywność na stanowisku pracy.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.