Michał Kajak

Ekspert ds. Produktu (Pożyczka Gotówkowa) Citi Handlowy, Bank Handlowy w Warszawie SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Optymalizacja procesów Zarządzanie projektami Wsparcie sprzedaży kierowania zespołem ludzi Tworzenie procedur, instrukcji i materiałów informacyjnych, Opiniowanie dokumentacji bankowej

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Duon Sprzedaż Sp. z o.o.
Menager Regionu Sprzedaży
TaxCare S.A.
Expert biznesowy
Sprzedaż produktów bankowych dla firm.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Jakością (Zespół ds Rozpatrywania Reklamacji)
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Ekspert ds. Wsparcia Sprzedaży w Departamencie Operacji i Wsparcia Dystrybucji Detaliczne
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Ekspert ds. Produktu (Pożyczka Gotówkowa)
Zarządzanie dokumentacją kliencką i wewnętrzna dokumentacja produktu Pożyczka Gotówkowa w zakresie opracowywania zmian zgodnych z regulacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zatwierdzania z odpowiednimi jednostkami oraz wdrażania w procesach sprzedaży i obsługi produktu
Udział w definiowaniu procesów obsługi produktu we współpracy z jednostkami zaangażowanymi w proces
Opiniowanie procedur dla produktu i inicjowanie zmian mających na celu uproszczenie procesów i regulacji z nimi związanych
Zgłaszania i i opracowywanie zmian systemowych dla produktu przy współpracy z zespołami technologii i operacji
Bieżąca i cykliczna analiza rynku i konkurencji
Praca przy projektach związanych z funkcjonowaniem Pozyczki Gotówkowej, koordynowanie działań z innymi jednostkami banku, jak i podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Koordynator ds. Procedur Oddziałowych
koordynowanie procesu tworzenia i wprowadzania zmian do procedur produktów kredytowych oraz procedur ogólnych dla oddziałów, zapewnianie zgodności opracowywanych dokumentów z regulacjami Banku i przepisami prawa, kontrola procesu legislacji procedur, podnoszenie jakości obsługi Klienta w oddziałach. Prowadzenie samodzielnych projektów. Usprawnianie oraz tworzenie procesów w Banku. Uczestniczenie w projektach przy wprowadzaniu nowych produktów do oferty Banku.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Radca
Kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów Banku w zakresie produktów oferowanych przez Bank.
Sprzedaż kredytów konsumpcyjnych kredytów konsumpcyjnych przez telefon oraz weryfikacja wnisków.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Starszy Referent
Kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów Banku w zakresie produktów oferowanych przez Bank.
Recon Direct Sales Sp. z o.o.
Doradca CitiPhone
Kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów Banku w zakresie produktów oferowanych przez Bank.
Logo
Sprzedawca
Sigma-Komfort s.c. w Warszawie (Sklep Sportowy)
Sprzedaż produktów sklepu.
Serwis zakupionego towaru.
Dbanie o dostawy - kontakt z dostawcami.

Szkolenia i kursy

Telefoniczna Obsługa Klienta (profesja Consulting) - 19.03.2003-20.03.2003

Obsługa ubezpieczeń - Kwiecień 2003

Zdobycie zezwolenia KNUIFE (Komisja Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych) - 30.04.2003

Sztuka Perswazji i Negocjacji (Citibank Handlowy) - 07.10.2004-08.10.2004

Techniki Skutecznego Myślenia (house of Skills S.A.) - 12.05.2009-13.05.2009

Edukacja

Logo
Ekonomia rolnicza, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Prawo
Prawnik

Zainteresowania

Piłka nożna - granie oraz kibicowanie

Inne

Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Bardzo dobre wyniki sprzedaży.
Bardzo dobre wyniki obsługi klienta.
Prawo jazdy kategorii B od 1998r.
Odporność na stres, sumienność, punktualność, predyspozycje liderskie, sukcesy w pozyskiwaniu klientów, dyspozycyjność, aktywność na stanowisku pracy.

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.