Umiejętności
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
New Business Development
zarządzanie talentami
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
event manager
10/01/2010- nadal Citi Handlowy, Bank Handlowy SA- Kierownik Mikromarketingu i Promocji Oddziałów Flagowych
• Koncepcja i realizacja projektu Citi in the City
• Organizacja eventów dla Klientów Citi Gold
• Pozyskiwanie i współpraca z partnerami w zakresie organizacji imprez: BMW, Daimler Benz, Club Med, E-Monety, Diageo, Estee Lauder, Wyborowa, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Muzeum Azji i Pacyfiku, i wielu in.
• Analiza bazy danych w celu efektywnego dobory zaproszonych gości
• Planowanie budżetu marketingowego
• Coaching Doradców pod kątem relacji z Klientami Gold
• Monitoring efektów wizerunkowych eventów
• Consierge Banking w zakresie Oddziałów Flagowych
• Koncepcja i realizacja projektu Citi in the City
• Organizacja eventów dla Klientów Citi Gold
• Pozyskiwanie i współpraca z partnerami w zakresie organizacji imprez: BMW, Daimler Benz, Club Med, E-Monety, Diageo, Estee Lauder, Wyborowa, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Muzeum Azji i Pacyfiku, i wielu in.
• Analiza bazy danych w celu efektywnego dobory zaproszonych gości
• Planowanie budżetu marketingowego
• Coaching Doradców pod kątem relacji z Klientami Gold
• Monitoring efektów wizerunkowych eventów
• Consierge Banking w zakresie Oddziałów Flagowych
product manager
• wprowadzenie na polski rynek nowych marek kawy
• opracowanie i realizacja działań marketingowych i sprzedażowych
• wprowadzenie produktów do sieci handlowych oraz kluczowych dystrybutorów
• monitorowanie wyników sprzedaży
• projektowanie i realizacja opakowań dla wybranych marek
• opracowanie i realizacja działań marketingowych i sprzedażowych
• wprowadzenie produktów do sieci handlowych oraz kluczowych dystrybutorów
• monitorowanie wyników sprzedaży
• projektowanie i realizacja opakowań dla wybranych marek
współwłaściciel
S-Print sp. z o.o.
• tworzenie koncepcji działań z zakresu reklamy i marketingu
• kreacja i projekty reklam
• projektowanie i produkcja poligraficzna
• copywriting, scenariusze radiowe
• Koncepcja i realizacja projektu Zegara Milenijnego na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
• organizacja eventów (Citi Handlowy, Farmacol, Tyskie, Sews Cabind, Makro)
• koncepcja i nadzór nad programami lojalnościowymi (Fermacol- Apteka z Sercem, LD- Gallaher)
• konsulting z zakresu PR oraz wizerunku firmy
• opracowywanie koncepcji i realizacja kampanii reklamowych dla klientów
• zarządzanie pracą studia projektowego i DTP
• zarządzanie zespołem account managers
• budowanie relacji z klientami
• tworzenie planów i budżetów marketingowych dla klientów
• przygotowywanie narzędzi marketingowych ATL i BTL
• kreowanie projektów, tworzenie akcji promocyjnych
• kreowanie wizerunku produktów i ich pozycjonowanie, monitorowanie działań konkurencji, badania rynku
• kreacja i projekty reklam
• projektowanie i produkcja poligraficzna
• copywriting, scenariusze radiowe
• Koncepcja i realizacja projektu Zegara Milenijnego na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
• organizacja eventów (Citi Handlowy, Farmacol, Tyskie, Sews Cabind, Makro)
• koncepcja i nadzór nad programami lojalnościowymi (Fermacol- Apteka z Sercem, LD- Gallaher)
• konsulting z zakresu PR oraz wizerunku firmy
• opracowywanie koncepcji i realizacja kampanii reklamowych dla klientów
• zarządzanie pracą studia projektowego i DTP
• zarządzanie zespołem account managers
• budowanie relacji z klientami
• tworzenie planów i budżetów marketingowych dla klientów
• przygotowywanie narzędzi marketingowych ATL i BTL
• kreowanie projektów, tworzenie akcji promocyjnych
• kreowanie wizerunku produktów i ich pozycjonowanie, monitorowanie działań konkurencji, badania rynku
Dyrektor ds Wydawnictw i Poligrafii Reklamowej
Agencja Reklamowa PolMedia
• projektowanie wydawnictw reklamowych
• nadzór techniczny nad DTP i produkcją
• kalkulacja i negocjacje kosztów z producentami
• redakcja techniczna i korekta wydawnictw
• budowanie relacji z kluczowymi klientami
• account manager
• nadzór techniczny nad DTP i produkcją
• kalkulacja i negocjacje kosztów z producentami
• redakcja techniczna i korekta wydawnictw
• budowanie relacji z kluczowymi klientami
• account manager
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
PRO BUSINESS EVENTS
Biznes w najbardziej ekskluzywnym wydaniu. Zamknięta Profesjonalna Grupa Eventowa.