Michał Jędryka

• Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w dostarczaniu efektywnych rozwiązań z zakresu PR, wsparcia sprzedaży, relacji z klientem, reklamy i marketingu.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwój działalności Strategia biznesowa Zarządzanie Komunikacja Marketingowa New Business Development zarządzanie talentami Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Polskie Radio RDC
Dyrektor Marketingu
Logo
event manager
Scotwork Polska
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
event manager
10/01/2010- nadal Citi Handlowy, Bank Handlowy SA- Kierownik Mikromarketingu i Promocji Oddziałów Flagowych
• Koncepcja i realizacja projektu Citi in the City
• Organizacja eventów dla Klientów Citi Gold
• Pozyskiwanie i współpraca z partnerami w zakresie organizacji imprez: BMW, Daimler Benz, Club Med, E-Monety, Diageo, Estee Lauder, Wyborowa, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Muzeum Azji i Pacyfiku, i wielu in.
• Analiza bazy danych w celu efektywnego dobory zaproszonych gości
• Planowanie budżetu marketingowego
• Coaching Doradców pod kątem relacji z Klientami Gold
• Monitoring efektów wizerunkowych eventów
• Consierge Banking w zakresie Oddziałów Flagowych
PREMIUM CIGARS Sp. z o.o.
product manager
• wprowadzenie na polski rynek nowych marek kawy
• opracowanie i realizacja działań marketingowych i sprzedażowych
• wprowadzenie produktów do sieci handlowych oraz kluczowych dystrybutorów
• monitorowanie wyników sprzedaży
• projektowanie i realizacja opakowań dla wybranych marek
Logo
współwłaściciel
S-Print sp. z o.o.
• tworzenie koncepcji działań z zakresu reklamy i marketingu
• kreacja i projekty reklam
• projektowanie i produkcja poligraficzna
• copywriting, scenariusze radiowe
• Koncepcja i realizacja projektu Zegara Milenijnego na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
• organizacja eventów (Citi Handlowy, Farmacol, Tyskie, Sews Cabind, Makro)
• koncepcja i nadzór nad programami lojalnościowymi (Fermacol- Apteka z Sercem, LD- Gallaher)
• konsulting z zakresu PR oraz wizerunku firmy
• opracowywanie koncepcji i realizacja kampanii reklamowych dla klientów
• zarządzanie pracą studia projektowego i DTP
• zarządzanie zespołem account managers
• budowanie relacji z klientami
• tworzenie planów i budżetów marketingowych dla klientów
• przygotowywanie narzędzi marketingowych ATL i BTL
• kreowanie projektów, tworzenie akcji promocyjnych
• kreowanie wizerunku produktów i ich pozycjonowanie, monitorowanie działań konkurencji, badania rynku
Logo
Dyrektor ds Wydawnictw i Poligrafii Reklamowej
Agencja Reklamowa PolMedia
• projektowanie wydawnictw reklamowych
• nadzór techniczny nad DTP i produkcją
• kalkulacja i negocjacje kosztów z producentami
• redakcja techniczna i korekta wydawnictw
• budowanie relacji z kluczowymi klientami
• account manager

Edukacja

Logo
polonistyka, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
PRO BUSINESS EVENTS
PRO BUSINESS EVENTS
Biznes w najbardziej ekskluzywnym wydaniu. Zamknięta Profesjonalna Grupa Eventowa.