Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
E commerce Director
Odpowiedzialny za wszystkie działania e-commerce i e-marketingowe w firmie.
Przełożony działów e-commerce, IT oraz grafika (łącznie 25 osób)
Przełożony działów e-commerce, IT oraz grafika (łącznie 25 osób)
E-commerce Manager
Bezpośredni przełożony: Prezes Zarządu
- tworzenie i realizowanie strategii rozwoju sprzedaży internetowej (e-commerce) w grupie kapitałowej Rainbow Tours S.A. dla marek: Rainbow Tours (www.rainbowtours.pl), BeeFree (www.beefree.pl), Travelovo (www.travelovo.pl), ABC Świat Podróży (www.centrumlastminute.pl)
- rozwój strony www i systemu rezerwacyjnego. Budowa CRM i systemu wspierającego sprzedaż call center
- prowadzenie działań e-marketingowych
- prowadzenie SEM, SEO i social marketing (profil na facebook www.facebook.com/RainbowToursSA)
- nadzór nad działem IT (6 osób) i zarządzanie projektami informatycznymi
- zarządzanie Call Center (14 osób)
- nadzór nad grafikiem internetowym
- tworzenie i realizowanie strategii rozwoju sprzedaży internetowej (e-commerce) w grupie kapitałowej Rainbow Tours S.A. dla marek: Rainbow Tours (www.rainbowtours.pl), BeeFree (www.beefree.pl), Travelovo (www.travelovo.pl), ABC Świat Podróży (www.centrumlastminute.pl)
- rozwój strony www i systemu rezerwacyjnego. Budowa CRM i systemu wspierającego sprzedaż call center
- prowadzenie działań e-marketingowych
- prowadzenie SEM, SEO i social marketing (profil na facebook www.facebook.com/RainbowToursSA)
- nadzór nad działem IT (6 osób) i zarządzanie projektami informatycznymi
- zarządzanie Call Center (14 osób)
- nadzór nad grafikiem internetowym
E-commerce Manager
Bezpośredni przełożony: Prezes Zarządu
- Kompleksowe zarządzanie serwisem www.fru.pl i współpraca z rumuńskim odpowiednikiem www.vola.ro ,
- Prowadzenie działań SEM i nadzorowanie działań SEO,
- Rozwój i wdrożenia nowych produktów,
- Prowadzenie działań e-marketingowych, współpraca z grafikiem
- Negocjacje i współpraca z dostawcami technologii,
- Nadzór i współpraca z firmą informatyczną,
- Współpraca z wewnętrznym call center,
- Prowadzenie działań PR,
- Sprzedaż reklamy na portalu,
- Przygotowanie analiz, raportów i opinii dla zarządu (w tym raport Key Performance Indicators),
- Pełnienie obowiązków ABI (Administrator Bezpieczeństwa Informacji)
- Kompleksowe zarządzanie serwisem www.fru.pl i współpraca z rumuńskim odpowiednikiem www.vola.ro ,
- Prowadzenie działań SEM i nadzorowanie działań SEO,
- Rozwój i wdrożenia nowych produktów,
- Prowadzenie działań e-marketingowych, współpraca z grafikiem
- Negocjacje i współpraca z dostawcami technologii,
- Nadzór i współpraca z firmą informatyczną,
- Współpraca z wewnętrznym call center,
- Prowadzenie działań PR,
- Sprzedaż reklamy na portalu,
- Przygotowanie analiz, raportów i opinii dla zarządu (w tym raport Key Performance Indicators),
- Pełnienie obowiązków ABI (Administrator Bezpieczeństwa Informacji)
Senior e-commerce Specialist
Bezpośredni przełożony: IT & New Media Director
- administrowanie domenami tui.pl, scanholiday.pl, tui-poland.pl, tui-newsnet.pl i subdomenami agencyjnymi
- prowadzenie większości projektów e-commerce
- zarządzanie w/w domenami za pomocą CMS webkameleon
- wprowadzanie wszelkich zmian i uaktualnień na w/w stronach, w szczególności nowych tekstów, zdjęć i cenników dot. ofert letnich i zimowych oraz dostarczanie tych danych do systemu rezerwacyjnego Iris.plus
- wspomaganie akcji marketingowych poprzez działalność na stronach www
- wdrożenie i obsługa Google Analytics
- prowadzenie projektu pozycjonowania stron oraz linków sponsorowanych AdWords
- wdrażanie nowych aplikacji i projektów (geolokalizacja biur sprzedaży i hoteli, newsletter agencyjny, e-kartki i inne)
- kontrola i udostępnianie baz w formie plików XML agentom sprzedaży
- wysyłka newslettera i obsługa bazy mailingowej, analiza pod kątem e-commerce
- organizacja procesu sprzedaży ofert przez internet
- zarządzanie posiadanymi domenami internetowymi i ich kontrola w NASK
- sporządzanie raportu sprzedaży internetowej
- sporządzanie statystyk oglądalności stron www i newslettera
- projekt e-commerce z onet.pl
- prowadzenie przetargu na firmę wysyłająca katalogi z zamówień internetowych, wpółpraca i kontrola
- współpraca ze studiem DTP w zakresie przygotowania materiałów na potrzeby internetowe
- współpraca z TUI w Niemczech w zakresie pozyskiwania i przetwarzania danych
- administrowanie domenami tui.pl, scanholiday.pl, tui-poland.pl, tui-newsnet.pl i subdomenami agencyjnymi
- prowadzenie większości projektów e-commerce
- zarządzanie w/w domenami za pomocą CMS webkameleon
- wprowadzanie wszelkich zmian i uaktualnień na w/w stronach, w szczególności nowych tekstów, zdjęć i cenników dot. ofert letnich i zimowych oraz dostarczanie tych danych do systemu rezerwacyjnego Iris.plus
- wspomaganie akcji marketingowych poprzez działalność na stronach www
- wdrożenie i obsługa Google Analytics
- prowadzenie projektu pozycjonowania stron oraz linków sponsorowanych AdWords
- wdrażanie nowych aplikacji i projektów (geolokalizacja biur sprzedaży i hoteli, newsletter agencyjny, e-kartki i inne)
- kontrola i udostępnianie baz w formie plików XML agentom sprzedaży
- wysyłka newslettera i obsługa bazy mailingowej, analiza pod kątem e-commerce
- organizacja procesu sprzedaży ofert przez internet
- zarządzanie posiadanymi domenami internetowymi i ich kontrola w NASK
- sporządzanie raportu sprzedaży internetowej
- sporządzanie statystyk oglądalności stron www i newslettera
- projekt e-commerce z onet.pl
- prowadzenie przetargu na firmę wysyłająca katalogi z zamówień internetowych, wpółpraca i kontrola
- współpraca ze studiem DTP w zakresie przygotowania materiałów na potrzeby internetowe
- współpraca z TUI w Niemczech w zakresie pozyskiwania i przetwarzania danych
Trade marketing Assistant
- wpółpraca z agentami sprzedaży (biurami podróży) w zakresie materiałów reklamowych i promocyjnych
- aktualizacja sieci ekstranetowej TUI Poland
- negocjacje kontraktu z firmą zajmującą się zewnętrznym magazynem
- monitoring zapasów w magazynie
- współpraca z dostawcami/producentami materiałów reklamowych
- aktualizacja sieci ekstranetowej TUI Poland
- negocjacje kontraktu z firmą zajmującą się zewnętrznym magazynem
- monitoring zapasów w magazynie
- współpraca z dostawcami/producentami materiałów reklamowych
praktyki w dziale marketingu
- przeprowadzenie przekrojowej analizy sprzedażowej za okres 01.2003 - 06.2005
- przygotowywanie analiz sprzedażowych, reponsywności, ad hoc korzystając z danych SAP
- przygotowanie profilu klienta na podstawie danych z programu lojalnościowego
- 1-tygodniowy staż w perfumerii
- przygotowywanie analiz sprzedażowych, reponsywności, ad hoc korzystając z danych SAP
- przygotowanie profilu klienta na podstawie danych z programu lojalnościowego
- 1-tygodniowy staż w perfumerii
Szkolenia i kursy
Introduction to XML and the Microsoft.NET Platform – Microsoft certificate of achievement
Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2008, Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2009
Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2010
Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2011
Uczestnik konferencji GDS Travelport. 2009, 2010
Uczestnik "Google Day 2008"
Uczestnik “E-commerce standard” 2008
Uczestnik “SEM 2008. Marketing w wyszukiwarkach” 2008
Uczestnik “Internet 2K8” 2008, "Internet 2K9" 2009, "Internet 2K10" 2010 oraz "Internet 2K10" 2011
Obecność na targach turystycznych ITB w Berlinie 2007
Obecność na Targach Turystycznych TT Warsaw Tour & Travel 2007-2010.
Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2008, Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2009
Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2010
Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2011
Uczestnik konferencji GDS Travelport. 2009, 2010
Uczestnik "Google Day 2008"
Uczestnik “E-commerce standard” 2008
Uczestnik “SEM 2008. Marketing w wyszukiwarkach” 2008
Uczestnik “Internet 2K8” 2008, "Internet 2K9" 2009, "Internet 2K10" 2010 oraz "Internet 2K10" 2011
Obecność na targach turystycznych ITB w Berlinie 2007
Obecność na Targach Turystycznych TT Warsaw Tour & Travel 2007-2010.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Inne
Bardzo dobra znajomość: Google AdWords, Google Analytics, gemiusTraffic, gemiusHeatMap, MS Excel (certyfikat ECDL zaawansowanej znajomości), MS Word, CMS WebKameleon
Dobra znajomość: HTML i XHTML, XML, SQL Server 2008, Visual Studio 2008
Praca magisterska na temat "Perspektywy rozwoju handlu internetowego w zakresie sprzedaży zagranicznych pakietów turystycznych"
Dobra znajomość: HTML i XHTML, XML, SQL Server 2008, Visual Studio 2008
Praca magisterska na temat "Perspektywy rozwoju handlu internetowego w zakresie sprzedaży zagranicznych pakietów turystycznych"
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Google hacking
Co ciekawego można znaleźć za pomocą Google? Jakie tajemnicze strony, tajne pliki, boczne furtki i tylne drzwi do serwisów WWW pokazują się w wynikach wyszukiwania Google?
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Kachniewska.net
Ludzie kontaktowi, z którymi miałam kontakt a teraz mogą sobie wzajemnie pomagać wbrew powszechnej atrofii więzi :-)
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)