Michał Jasiński

Specjalista ds. handlowych, Nat-Com Sp. z o.o. sp. komandytowa
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account Manager
Nat-Com Sp. z o.o. Sp. k.
Logo
Specjalista ds. Handlowych
Nat-Com Sp. z o.o. Sp. K.
Obsługa klientów firmy w zakresie materiałów eksploatacyjnych, serwisu drukarek, akcesoriów komputerowych, papieru i materiałów biurowych.
Pozyskiwanie klientów hurtowych oraz końcowych w branży urządzeń drukujących Xerox. Pozyskiwanie klientów przetargowych.
Rozwijanie kontaktów handlowych poprzez kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe i internetowy system zakupów.
Koordynowanie zakupów potrzebnych materiałów od firm zewnętrznych, organizowanie dostaw i opieka posprzedażna.
Sprzedaż materiałów eksploatacyjnych w przetargach i zapytaniach ofertowych.
Współpraca i raportowanie w systemie CRM Xerox Polska.
Obsługa systemu fakturowego Subiekt.
berolina Polska Sp z o.o.
Specjalista ds. handlowych
- poszukiwanie nowych klientów
- obsługa posiadanych klientów w zakresie materiałów eksploatacyjnych, sprzętu peryferyjnego, akcesoriów komputerowych oraz usług serwisowych
- tworzenie ofert i kalkulacji
- administracja systemem sprzedaży internetowej
- monitoring branży materiałów eksploatacyjnych oraz konkurencji
- sprzedaż urządzeń Xerox, Hewlett Packard i innych marek
- sprzedaż rozwiązań płatności za stronę
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Doradaca ds. reklamy
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- obsługa klientów firmy w zakresie doradztwa i sprzedaży powierzchni reklamowej w książkach, internecie i innych mediach
- pozyskiwanie nowych klientów do prowadzonych projektów medialnych
- tworzenie ofert i kalkulacji
- sprzedaż internetowych produktów reklamowych
- monitoring rozwoju branży yellow pages oraz konkurencji
Orange Polska S.A.
Konsultant telemarketingu
- obsługa połączeń przychodzących
- informowanie o aktualnych promocjach i akcjach marketingowych
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
- obsługa kont abonentów
- pozyskiwanie kontaktów handlowych

Szkolenia i kursy

- negocjacje handlowe
- sprzedaż bezpośrednia i obsługa klienta
- sprzedaż powierzchni reklamowej w yellow pages
- obsługa systemu internetowego e-commerce
- szkolenia produktowe i handlowe w Dabendorfie siedzibie Berolina das Schriftbild (2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2011r)
-szkolenie w ramach EFS - Techniki sprzedaży i obsługi klienta - 2008r
- szkolenie w ramach PARP - Rozmowa handlowa - techniki
sprzedaży - 2010 r
- sprzedaż urządzeń drukujących stałoatramentowych Xerox Color Qube - 2011r
- cykliczne szkolenia z nowości produktowych Xerox (2011-2017)

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, praca dyplomowa: Negocjacje handlowe, studia podyplomowe
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
Logo
Wydział Geologii, Geologia Inżynierska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Zakupy
Inne

Zainteresowania

- sporty walki: Gosoku-Ryu
- majsterkowanie

Inne

- swobodna umiejętność obsługi komputera
- prawo jazdy kat. A poparte wieloletnią praktyką
- dobra znajomość topografii Mazowsza i rynku różnorodnych firm

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Berolina Tonery tusze serwis drukarek
Berolina Tonery tusze serwis drukarek
Doradztwo w optymalnym wykorzystaniu procesów drukowania. Wszystkie tematy związane z drukarkami, tonerami (o zwiększonej wydajności) i nie tylko!