Umiejętności
kreatywność
Zarządzanie zespołem
umiejętność rozwiązywania konfliktów
Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy zespołowej
Optymizm i uśmiech.
Dynamika w działaniu
Kilkuletnie doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klietna
Zaangażowanie w wykonywaną pracę i wysoki poziom motywacji
Zdolność do wielozadaniowości i radzenia sobie z dużym nakładem pracy
Dążenie do terminowego wykonywania swoich zadań w sposób możliwie najbardziej skuteczny
Dobra znajomość pakietu MsOffice
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
Bieżąca obsługa klientów, poprzez udzielanie im gotowych rozwiązań i rad.
Radzenie klientom w kwestiach modowych, jak również w sprawach dotyczących najnowszych kolekcji i produktów przyczyniając się tym samym do zwiększania sprzedaży. Przestrzeganie przepisów i procedur dotyczących ochrony danych osobowych.
Komunikowanie się w sposób klarowny i precyzyjny - zarówno werbalnie, jak i pisemnie.
Radzenie klientom w kwestiach modowych, jak również w sprawach dotyczących najnowszych kolekcji i produktów przyczyniając się tym samym do zwiększania sprzedaży. Przestrzeganie przepisów i procedur dotyczących ochrony danych osobowych.
Komunikowanie się w sposób klarowny i precyzyjny - zarówno werbalnie, jak i pisemnie.
Asystent ds. Ubezpieczeń
Rejestracja i wprowadzanie do systemu polis ubezpieczeniowych, wypowiadanie polis ubezpieczeniowych, weryfikowanie kompletności dokumentacji i prawidłowości jej wypełnienia.
Szkolenia i kursy
Certyfikat- Praktyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych organizacjach.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
HR, taniec nowoczesny, muzyka r&b, kino, coaching kryzysowy, psychologia.