Michał Jakubowski

Asystent w Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
czeski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
praktykant
Praktyki w M77 – Non-Govermental Organisation for Art, Digital Creation & Training, Praga, Czechy
- Działania marketingowe (tworzenie materiałów promocyjnych, budowanie społeczności na FB)
- Pomoc w organizacji Anemic Festival (kontakt z artystami, zdobywanie partnerów
- Pomoc przy projekcie interaktywnego przewodnika turystycznego po pałacu w Veltrusach (projekt finansowany przez Vodafone)
Logo
koordynator Strefy Gier Wideo
Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier
- Ustalenie program spotkań i prelekcji
- Działania marketingowe (nagłośnienie wydarzenia na portalach tematycznych, fanpage’ach, sklepach z grami itp.)
- Opieka nad zaproszonymi gośćmi
- Przygotowanie dodatkowych atrakcji dla graczy (stoiska ze starymi konsolami, turnieje z nagrodami)
Uniwersytet Łódzki
ankieter
Uniwersytet Łódzki
Zdobywanie respondentów, przeprowadzanie wywiadów bezpośrednich i wstępna analiza zebranych danych w ramach dwóch badań prowadzonych przez Katedrę Wymiany Międzynarodowej na wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym:

03.2011 – 07.2011: Kapitał ludzki i społeczny jako czynniki rozwoju regionu Łódzkiego

06.2010 – 12.2010: Bezpośrednie Inwestycje Zagraniczne na terenie Łodzi i województwa Łódzkiego

Szkolenia i kursy

Wolny słuchacz na zajęciach ''Video Games as a socio-cultural phenomenon' prowadzonych przez dr Vita Sislera na Uniwersytecie Karola w Pradze (10.2011-01.2012)

Edukacja

Logo
socjologia, licencjackie
University of Sakarya, Turcja
Logo
Socjologia, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

gry tradycyjne i wideo
nowe media i cyberkultura
rowery
komiksy
alternatywne podróżowanie

Inne

Umiejętności:
- obsługa serwisów monitorujących strony i treści w internecie (Google Analytics, brand24)
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office, Google Docs
- podstawowe umiejętności programistyczne (HTML, PHP)
- podstawowe umiejętności graficzne (Gimp, Photoshop)


prawo jazdy, kategoria B

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
ebiznes
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Facebook Ads
Facebook Ads
Kampanie CPC/CPM na Facebooku.
Gry decyzyjne i symulacje
Gry decyzyjne i symulacje
Celem grupy jest integracja, wymiana informacji i doświadczeń osób, zajmujących się grami decyzyjnymi oraz symulacjami procesów biznesowych.
Gryfikajca
Gryfikajca
Gryfikacja (z ang. Gamefication lub Game Based Marketing) czyli stosowanie mechanizmów i sposobu myślenia właściwego dla gier do rozwiązywania problemów i zwiększenia zaangażowanie odbiorców. Szerokie
Grywalizacja
Grywalizacja
Grywalizacja (ang. gamification) to używanie mechaniki znanej z gier komputerowych do zmiany zachowań ludzi w realnym świecie. Ma zastosowanie w psychologii, działalności charytatywnej oraz oczywiście
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Mobile Marketing & Interactive
Mobile Marketing & Interactive
Grupa osób wspierająca pomysłowe i użyteczne rozwiązania mobile marketingowe. „Liczy się pomysł technologia już jest!” - Rafał Piórkowski
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.