Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
czeski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
praktykant
Praktyki w M77 – Non-Govermental Organisation for Art, Digital Creation & Training, Praga, Czechy
- Działania marketingowe (tworzenie materiałów promocyjnych, budowanie społeczności na FB)
- Pomoc w organizacji Anemic Festival (kontakt z artystami, zdobywanie partnerów
- Pomoc przy projekcie interaktywnego przewodnika turystycznego po pałacu w Veltrusach (projekt finansowany przez Vodafone)
- Pomoc w organizacji Anemic Festival (kontakt z artystami, zdobywanie partnerów
- Pomoc przy projekcie interaktywnego przewodnika turystycznego po pałacu w Veltrusach (projekt finansowany przez Vodafone)
koordynator Strefy Gier Wideo
Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier
- Ustalenie program spotkań i prelekcji
- Działania marketingowe (nagłośnienie wydarzenia na portalach tematycznych, fanpage’ach, sklepach z grami itp.)
- Opieka nad zaproszonymi gośćmi
- Przygotowanie dodatkowych atrakcji dla graczy (stoiska ze starymi konsolami, turnieje z nagrodami)
- Działania marketingowe (nagłośnienie wydarzenia na portalach tematycznych, fanpage’ach, sklepach z grami itp.)
- Opieka nad zaproszonymi gośćmi
- Przygotowanie dodatkowych atrakcji dla graczy (stoiska ze starymi konsolami, turnieje z nagrodami)
ankieter
Uniwersytet Łódzki
Zdobywanie respondentów, przeprowadzanie wywiadów bezpośrednich i wstępna analiza zebranych danych w ramach dwóch badań prowadzonych przez Katedrę Wymiany Międzynarodowej na wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym:
03.2011 – 07.2011: Kapitał ludzki i społeczny jako czynniki rozwoju regionu Łódzkiego
06.2010 – 12.2010: Bezpośrednie Inwestycje Zagraniczne na terenie Łodzi i województwa Łódzkiego
03.2011 – 07.2011: Kapitał ludzki i społeczny jako czynniki rozwoju regionu Łódzkiego
06.2010 – 12.2010: Bezpośrednie Inwestycje Zagraniczne na terenie Łodzi i województwa Łódzkiego
Szkolenia i kursy
Wolny słuchacz na zajęciach ''Video Games as a socio-cultural phenomenon' prowadzonych przez dr Vita Sislera na Uniwersytecie Karola w Pradze (10.2011-01.2012)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
gry tradycyjne i wideo
nowe media i cyberkultura
rowery
komiksy
alternatywne podróżowanie
nowe media i cyberkultura
rowery
komiksy
alternatywne podróżowanie
Inne
Umiejętności:
- obsługa serwisów monitorujących strony i treści w internecie (Google Analytics, brand24)
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office, Google Docs
- podstawowe umiejętności programistyczne (HTML, PHP)
- podstawowe umiejętności graficzne (Gimp, Photoshop)
prawo jazdy, kategoria B
- obsługa serwisów monitorujących strony i treści w internecie (Google Analytics, brand24)
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office, Google Docs
- podstawowe umiejętności programistyczne (HTML, PHP)
- podstawowe umiejętności graficzne (Gimp, Photoshop)
prawo jazdy, kategoria B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Gry decyzyjne i symulacje
Celem grupy jest integracja, wymiana informacji i doświadczeń osób, zajmujących się grami decyzyjnymi oraz symulacjami procesów biznesowych.
Gryfikajca
Gryfikacja (z ang. Gamefication lub Game Based Marketing) czyli stosowanie mechanizmów i sposobu myślenia właściwego dla gier do rozwiązywania problemów i zwiększenia zaangażowanie odbiorców. Szerokie
Grywalizacja
Grywalizacja (ang. gamification) to używanie mechaniki znanej z gier komputerowych do zmiany zachowań ludzi w realnym świecie. Ma zastosowanie w psychologii, działalności charytatywnej oraz oczywiście
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Mobile Marketing & Interactive
Grupa osób wspierająca pomysłowe i użyteczne rozwiązania mobile marketingowe. „Liczy się pomysł technologia już jest!” - Rafał Piórkowski
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.