Michał Jakowski

Otwarcie komunikuję się z organizacją współtworząc zespół w działaniach, Dążę do utrzymywania długofalowych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym reprezentowanej firmy, Wdrażanie i kontrola prawidłowej realizacji projektów, Koordynowanie pracy pod
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Ekonomika Angielski Finanse Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Zarządzanie biurem Koordynacja projektu Project Management Public Relations Publikacje Social Media Zarządzanie zespołem obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Benett People Sp. z o.o.
PROJECT COORDINATOR
Prowadzenie rekrutacji na stanowiska niższego, średniego i wyższego szczebla (selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów),
Analiza stanowisk pracy i profilów osobowych,
Rozliczanie czasu pracy pracowników tymczasowych,
Aktywny udział w Targach Pracy (oferty pracy, prezentacja firmy, gadgety promocyjne)
Rozwój nowych raportów na potrzeby wewnętrzne
Współpraca z klientem w zakresie zadań z obszaru kadrowo-administracyjnych oraz koordynowanie i rekrutacji pracowników tymczasowych,
Analiza stanowisk pracy i profilów osobowych.
Gruppo Trade Service Polska Sp. z o.o.
KIEROWNIK/KOORDYNATOR REGIONALNY
Kontrola dokumentacji kadrowej oraz kadry pracowniczej na halach w
Warszawie
Zarządzanie podległym zespołem składającym się z Kierowników Hal oraz ich
zastępcami w 9 sklepach,
Kontrola jakości oraz przydatności produktów do spożycia,
Zapewnienie funkcjonowania sklepów zgodnie z wewnętrznymi standardami,
rozwój nowych raportów na potrzeby wewnętrzne,
obsługa cyklicznych raportów,
udział w prowadzeniu analiz na potrzeby Spółki,
Tworzenie budżetu oraz procesu planowania,
Bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki,
Prowadzenie rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla (selekcja
aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów),
Prowadzenie dokumentacji kadrowej – ewidencje, teczki osobowe,
rozliczanie czasu pracy podległego zespołu,
Solid Security
SPECJALISTA działu AUDYTU ds. KADR i REKRUTACJI
Kontrola dokumentacji kadrowej oraz kadry pracowniczej na oddziałach w
Polsce,
Wprowadzanie nowych dyrektyw oraz poleceń służbowych,
Zarządzanie podległym zespołem w Centrali (ok 10osób) oraz w Regionach
(ok. 30 osób),
rozwój nowych raportów na potrzeby wewnętrzne,
obsługa cyklicznych raportów,
udział w prowadzeniu analiz na potrzeby Spółki,
udział w tworzeniu budżetów, projekcji finansowych oraz analizie odchyleń,
wsparcie procesu planowania,
bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki,
Prowadzenie rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla (selekcja
aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów),
Analiza stanowisk pracy i profilów osobowych,
Analiza i interpretacja testów diagnozy predyspozycji zawodowych,
prowadzenie dokumentacji kadrowej – ewidencje, teczki osobowe,
rozliczanie czasu pracy podległego zespołu,
aktywny udział w Targach Pracy (oferty pracy, prezentacja firmy, gadgety
promocyjne)
OTTO WORK FORCE
SPECJALISTA ds. REKRUTACJI
Prowadzenie rekrutacji na stanowiska niższego, średniego i wyższego szczebla
(selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów)
współpraca z klientem w zakresie zadań z obszaru kadrowo-administracyjnych
oraz koordynowanie i rekrutacji pracowników tymczasowych,
Analiza stanowisk pracy i profilów osobowych
Analiza i interpretacja testów diagnozy predyspozycji zawodowych
prowadzenie dokumentacji kadrowej – ewidencje, teczki osobowe
sporządzanie raportów oraz analiz na potrzeby organizacji oraz klienta
rozliczanie czasu pracy pracowników tymczasowych
INTERIMAX Sp. z o.o.
SPECJALISTA ds. REKRUTACJI I SELEKCJI
Prowadzenie rekrutacji na stanowiska niższego szczebla (selekcja aplikacji,
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów)
współpraca z klientem w zakresie zadań z obszaru kadrowo-administracyjnych
oraz koordynowanie i rekrutacji pracowników tymczasowych,
Analiza stanowisk pracy i profilów osobowych
Analiza i interpretacja testów diagnozy predyspozycji zawodowych
prowadzenie dokumentacji kadrowej
sporządzanie raportów oraz analiz na potrzeby organizacji oraz klienta
Start People Sp. z o.o.
Koordynator ds. kadr i rekrutacji
Agencja Pracy Tymczasowej Start People Sp. z o.o.
- współpraca z klientem w zakresie zadań z obszaru kadrowo-
administracyjnych
oraz koordynowanie i rekrutacji pracowników tymczasowych,
- prowadzenie dokumentacji kadrowej
- bieżąca administracja biurem
- samodzielne prowadzenie rekrutacji
- sporządzanie raportów oraz analiz na potrzeby organizacji oraz
klienta
PKN ORLEN S.A.
Praktykant w dziale archiwizacji dokumentów/Asystent ds. Administracji
- prace administracyjne
- archiwizacja dokumentów
Simplika Sp. z o.o.
Asystent w dziale rekrutacji
- prace administracyjne (np. rejestracja Cv kandydatów w systemie
informatycznym)
- pomoc w przygotowywaniu dokumentów dla klientów
- archiwizacja dokumentów księgowych
- pomoc na recepcji (obsługa centralki telefonicznej, obsługa
korespondencji)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

Sport (boks-czynnie, koszykówka),
Film(Psychologiczne, Thrillery)
Muzyka, (R’n’B , pop, rock, SlowJamz),
Informatyka, Technika/Technologia/Elektronika, Motoryzacja, Fotografia,
Podróże

Inne

Biegła obsługa komputera: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), CRM, ControlFind, ROF, Rekruter, Kali, narzędzia google.com, Novaer Smartmerch,
Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze komputera, skuteczne wyszukiwanie informacji w Internecie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego uczenia się.
Prawo jazdy kat. B