Doświadczenie zawodowe
ZASTĘPCA KIEROWNIKA // Starszy Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klientów
Telefonia Dialog Sp. z o.o. 2008 – 07.2012
Zastępca kierownika /Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Cyklicznie zastępowałem kierownika, organizując i rozliczając pracę Biura Obsługi Klienta, w szczególności: delegując zadania pracownicze, rozliczając plany sprzedażowe, wykonując inne prace kierownika.
• Zainicjowałem i wdrożyłem pomysł na sprzedaż telemarketingową i letter-marketingową realizowaną przez Biuro Obsługi Klienta, zwiększając sprzedaż usług o około 30% w ciągu ostatnich 4 lat.
• Sukcesywnie realizowane przeze mnie miesięczne plany sprzedażowe znajdowały się w pierwszej dziesiątce najlepszych wyników w Polsce w Spółce liczącej około 2000 osób.
• Celem obniżenia kosztów firmy, przekonałem klientów na przejście na elektroniczną wersję faktur, uzyskując przez to szósty wynik w Spółce w rankingu sprzedaży e-faktur.
• Jako jedyny w regionie reprezentowałem firmę w Radiu Bielsko z obszaru telekomunikacyjnego. Moja aktywność, jako ekspert przyczyniła się do zwiększenia świadomości z dziedziny telekomunikacji wśród słuchaczy przy jednoznacznym zaprezentowaniu produktów firmy.
• Mimo bardzo ograniczonego budżetu marketingowego, wynegocjowałem z organizatorami dwóch międzynarodowych imprez sportowych, bardzo dobre warunki udziału firmy, jako głównego sponsora. Moja aktywność pozwoliła zwiększyć sprzedaż oraz rozpoznawalność marki wśród potencjalnych klientów.
• W ciągu ostatnich czterech lat przeszkoliłem i wdrożyłem do pracy wszystkich nowych pracowników Biura Obsługi Klienta, zachowując przy tym standardy obsługi klienta.
• Realizowałem aktywną sprzedaż usług Telekomunikacyjnych Telefonii Dialog
oraz Netii na infrastrukturze własnej oraz Telekomunikacji Polskiej.
• Podczas szkolenia z technik sprzedaży i obsługi klienta, przygotowałem prezentację rozmowy z klientem, która posłużyła jako materiał szkoleniowy dla pozostałych handlowców w Spółce.(możliwość obejrzenia materiału szkoleniowego).
• Obsługiwałem tzw. „trudnego klienta”, uwzględniając jego potrzeby i zachowując standardy.
Zastępca kierownika /Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Cyklicznie zastępowałem kierownika, organizując i rozliczając pracę Biura Obsługi Klienta, w szczególności: delegując zadania pracownicze, rozliczając plany sprzedażowe, wykonując inne prace kierownika.
• Zainicjowałem i wdrożyłem pomysł na sprzedaż telemarketingową i letter-marketingową realizowaną przez Biuro Obsługi Klienta, zwiększając sprzedaż usług o około 30% w ciągu ostatnich 4 lat.
• Sukcesywnie realizowane przeze mnie miesięczne plany sprzedażowe znajdowały się w pierwszej dziesiątce najlepszych wyników w Polsce w Spółce liczącej około 2000 osób.
• Celem obniżenia kosztów firmy, przekonałem klientów na przejście na elektroniczną wersję faktur, uzyskując przez to szósty wynik w Spółce w rankingu sprzedaży e-faktur.
• Jako jedyny w regionie reprezentowałem firmę w Radiu Bielsko z obszaru telekomunikacyjnego. Moja aktywność, jako ekspert przyczyniła się do zwiększenia świadomości z dziedziny telekomunikacji wśród słuchaczy przy jednoznacznym zaprezentowaniu produktów firmy.
• Mimo bardzo ograniczonego budżetu marketingowego, wynegocjowałem z organizatorami dwóch międzynarodowych imprez sportowych, bardzo dobre warunki udziału firmy, jako głównego sponsora. Moja aktywność pozwoliła zwiększyć sprzedaż oraz rozpoznawalność marki wśród potencjalnych klientów.
• W ciągu ostatnich czterech lat przeszkoliłem i wdrożyłem do pracy wszystkich nowych pracowników Biura Obsługi Klienta, zachowując przy tym standardy obsługi klienta.
• Realizowałem aktywną sprzedaż usług Telekomunikacyjnych Telefonii Dialog
oraz Netii na infrastrukturze własnej oraz Telekomunikacji Polskiej.
• Podczas szkolenia z technik sprzedaży i obsługi klienta, przygotowałem prezentację rozmowy z klientem, która posłużyła jako materiał szkoleniowy dla pozostałych handlowców w Spółce.(możliwość obejrzenia materiału szkoleniowego).
• Obsługiwałem tzw. „trudnego klienta”, uwzględniając jego potrzeby i zachowując standardy.
Specjalista ds. Handlowych
3dots.pl- Uzdrowiskowa 3 Bystra SKLEP INTERNETOWY
• Obsługiwałem klientów indywidualnych oraz biznesowych,
doradzając im w wyborze produktów IT.
• Do moich zadań należało także praca nad sklepem internetowym 3dots.pl :
wprowadzałem nowe produkty na strony sklepu, przygotowywałem projekty banerów reklamowych, jak również realizowałem zamówienia dokonanych w sklepie internetowym oraz na allegro.
doradzając im w wyborze produktów IT.
• Do moich zadań należało także praca nad sklepem internetowym 3dots.pl :
wprowadzałem nowe produkty na strony sklepu, przygotowywałem projekty banerów reklamowych, jak również realizowałem zamówienia dokonanych w sklepie internetowym oraz na allegro.
Handlowiec- Serwisant
APOLLO SP.Z O.O UL.GRAŻYŃSKIEGO 14 43-300 BIELSKO - BIAŁA
• Zajmowałem się sprzedażą bezpośrednią oraz serwisowaniem sprzętu klientów.
• Do codziennych moich prac należało również : wprowadzaniem faktur zakupów do programu Subiekt, wyjaśnianie reklamacji oraz kontrolowanie pracy magazynu.
• Często wykonywałem plakaty reklamowe oraz projektowałem stron internetowych dla klientów.
• Szkoliłem i wdrażałem do pracy praktykantów.
• Do codziennych moich prac należało również : wprowadzaniem faktur zakupów do programu Subiekt, wyjaśnianie reklamacji oraz kontrolowanie pracy magazynu.
• Często wykonywałem plakaty reklamowe oraz projektowałem stron internetowych dla klientów.
• Szkoliłem i wdrażałem do pracy praktykantów.
Szkolenia i kursy
Team Building „Siła Dialogu”
Pozyskiwanie klientów przez telefon
Doskonalenie procesu sprzedaży i obsługi klienta
Ekspert ocena fałszerstw dokumentów publicznych
Szkolenie z pierwszej pomocy prowadzone przez firmę LUXMED SP. Z O.O.
Technologie i rozwiązania teleinformatyczne w przedsiębiorstwach
Pozyskiwanie klientów przez telefon
Doskonalenie procesu sprzedaży i obsługi klienta
Ekspert ocena fałszerstw dokumentów publicznych
Szkolenie z pierwszej pomocy prowadzone przez firmę LUXMED SP. Z O.O.
Technologie i rozwiązania teleinformatyczne w przedsiębiorstwach
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
• Profesjonalnie obsługuję wesela oraz eventy jako fotograf ( od 5 lat)
• Prowadzę portale takie, jak fotolans.pl oraz dziecioraczki.pl ( własny projekt)
• Prowadzę portale takie, jak fotolans.pl oraz dziecioraczki.pl ( własny projekt)
Inne
• Profesjonalnie prowadzę imprezy jako konferansjer dla dużych firm takich jak :
- Leroy Merlin (od 3lat )
- Firma Centaurus
- Johnson Electric
- TESCO
• Organizuję imprez dla firm, szkół oraz przedszkoli - od 3 lat
• Projektuję strony internetowe dla firm w programie Adobe Flash oraz rożne projekty graficzne takie, jak banery, ulotki, wizytówki, loga itp. – od 7 lat
• Znajomość programów komputerowych - Microsoft Office, CorelDRAW ,Photoshop ,
• Język angielski na poziomie komunikatywnym.
• Prawo jazdy kategorii B,
- Leroy Merlin (od 3lat )
- Firma Centaurus
- Johnson Electric
- TESCO
• Organizuję imprez dla firm, szkół oraz przedszkoli - od 3 lat
• Projektuję strony internetowe dla firm w programie Adobe Flash oraz rożne projekty graficzne takie, jak banery, ulotki, wizytówki, loga itp. – od 7 lat
• Znajomość programów komputerowych - Microsoft Office, CorelDRAW ,Photoshop ,
• Język angielski na poziomie komunikatywnym.
• Prawo jazdy kategorii B,