Umiejętności
Active Directory
Lider grupy
Corel
E-commerce
Handel elektroniczny
E-mailers
Internet
Internet Media
ITIL
JavaScript
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Outlook
RFC
SAP CRM
SEM
SEO
Konfiguracja systemu
TeamViewer
System Windows
Windows 7
Wordpress
Windows XP
Microsoft PowerPoint
Windows 8
znajomość Active Directory
windykacja należności
Photoshop (podstawy)
Kategoria B
HTML (podstawy)
Gimp - grafika komputerowa
Windykacja polubowna, sądowa, egzekucyjna
Windykacja telefoniczna
JavaScript - podstawy
zarządzanie call center,
Konfiguracja sprzętu komputerowego
wdcc
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Telekomunikacji
1) Kontakt z operatorami telekomunikacyjnymi ( reklamacje, zgłoszenia awarii,zamawianie/wypowiadanie usług i aktywacji,pomoc techniczna).
2) Zamawianie sprzętu telekomunikacyjnego,usług,aktywacji u dostawców i operatorów.
3) Przedkładanie umów telekomunikacyjnych do podpisu przez Pełnomocnika Zarządu oraz dostarczanie ich w razie potrzeby do operatorów.
4) Aktualizacja danych w systemie SAP adekwatnych do wykonywanych zadań, zgodnie z przydzielonymi prawami dostępowymi do modułów systemu.
5) Bieżąca aktualizacja oraz monitoring administrowanych sieci i systemow wg obowiązujących w spółce procedur w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ciągłosci ich działania.
6) Administrowanie innymi systemami informatycznymi wykorzystywanymi w firmie w ramach doraźnych zadań przydzielonych przez przełożonych.
7) Opracowywanie procedur korzystania ze sprzętu i usług telekomunikacyjnych.
8) Współpraca i wspomaganie innych pracowników spółki mające na celu sprawne funkcjonowanie świadczonych usług przez spółkę usług telekomunikacyjnych.
9) Pomoc użytkownikom i przeprowadzanie szkoleń w zakresie zagadnień związanych z usługami i sprzętem telekomunikacyjnym.
10) Zapobieganie dostępowi do usług telekomunikacyjnych przez osoby nieupoważnione.
11) Sprawowanie kontroli nad dostępem, zakresem uprawnień i prawidłowością korzystania użytkowników z obsługiwanych systemów telekomunikacyjnych i utrzymywanych usług w zakresie telekomunikacji.
12) Rozwijanie i udoskonalanie systemów telekomunikacyjnych, a w szczególności współpraca z klientami mająca na celu dostosowywanie usług do ich wymagań.
13) Wykonywanie zadań ukierunkowanych na bezawayjną pracę usług telekomunikacyjnych świadczonych przez spółkę i sprzętu dostarczanego klientom w ramach tych usług.
2) Zamawianie sprzętu telekomunikacyjnego,usług,aktywacji u dostawców i operatorów.
3) Przedkładanie umów telekomunikacyjnych do podpisu przez Pełnomocnika Zarządu oraz dostarczanie ich w razie potrzeby do operatorów.
4) Aktualizacja danych w systemie SAP adekwatnych do wykonywanych zadań, zgodnie z przydzielonymi prawami dostępowymi do modułów systemu.
5) Bieżąca aktualizacja oraz monitoring administrowanych sieci i systemow wg obowiązujących w spółce procedur w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ciągłosci ich działania.
6) Administrowanie innymi systemami informatycznymi wykorzystywanymi w firmie w ramach doraźnych zadań przydzielonych przez przełożonych.
7) Opracowywanie procedur korzystania ze sprzętu i usług telekomunikacyjnych.
8) Współpraca i wspomaganie innych pracowników spółki mające na celu sprawne funkcjonowanie świadczonych usług przez spółkę usług telekomunikacyjnych.
9) Pomoc użytkownikom i przeprowadzanie szkoleń w zakresie zagadnień związanych z usługami i sprzętem telekomunikacyjnym.
10) Zapobieganie dostępowi do usług telekomunikacyjnych przez osoby nieupoważnione.
11) Sprawowanie kontroli nad dostępem, zakresem uprawnień i prawidłowością korzystania użytkowników z obsługiwanych systemów telekomunikacyjnych i utrzymywanych usług w zakresie telekomunikacji.
12) Rozwijanie i udoskonalanie systemów telekomunikacyjnych, a w szczególności współpraca z klientami mająca na celu dostosowywanie usług do ich wymagań.
13) Wykonywanie zadań ukierunkowanych na bezawayjną pracę usług telekomunikacyjnych świadczonych przez spółkę i sprzętu dostarczanego klientom w ramach tych usług.
Koordynator Działu Wsparcia i Serwisu
1) Organizacja i koordynowanie prac w zespole obsługującym pierwszą linię wsparcia IT w modelu call center.
2) Rejestrowanie wpływających zgłoszeń za pomocą aplikacji informatycznych.
3) Rejestrowanie wpływających pism i nadawanie im odpowiednich oznaczeń związanych z numerem przydzielonego zlecenia,
4) Zapewnianie wysokiego poziomu technicznej obsługi Klientów.
5) Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez podległych pracowników.
6) Regularne monitorowanie i raportowanie prac.
7) Współpraca z II linią wsparcia IT.
8) Współpraca z Kierownikami innych działów oraz z Zarządem.
9) Dbanie o obsługę posprzedażną .
10) Adaptowanie i wspomaganie rozwoju narzędzi, które umożliwiają zarządzanie przepływem informacji na temat kompetencji i referencji wewnątrz firmy,
2) Rejestrowanie wpływających zgłoszeń za pomocą aplikacji informatycznych.
3) Rejestrowanie wpływających pism i nadawanie im odpowiednich oznaczeń związanych z numerem przydzielonego zlecenia,
4) Zapewnianie wysokiego poziomu technicznej obsługi Klientów.
5) Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez podległych pracowników.
6) Regularne monitorowanie i raportowanie prac.
7) Współpraca z II linią wsparcia IT.
8) Współpraca z Kierownikami innych działów oraz z Zarządem.
9) Dbanie o obsługę posprzedażną .
10) Adaptowanie i wspomaganie rozwoju narzędzi, które umożliwiają zarządzanie przepływem informacji na temat kompetencji i referencji wewnątrz firmy,
Lider Zespołu Windykacji
Team Leader:
- Zarządzanie zespołem,
- Kontrolę codziennych zadań zespołu,
- Nadzór nad windykacją należności,
- Współpracę z Działem Prawnym Grupy,
- Nadzorowanie i instruowanie nowych pracowników w firmie,
- Prowadzenie szkoleń produktowych oraz procesowych dla nowych oraz obecnych pracowników,
- Prowadzenie odsłuchów ,
- Wyznaczanie bieżących i długofalowych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu,
- Weryfikowanie czynionych przez nich postępów, nagradzanie i wyciąganie konsekwencji, motywowanie do działania,
- Raportowanie zestawień wynikowych oraz wskaźnikowych dla pracowników oraz bezpośredniego przełożonego,
- Analiza kampanii telefonicznych,
- Koordynacja działań wspierających efektywniejsze odzyskiwanie należności (tworzenie oraz nadzorowanie kampanii dialerowych, SMS-owych),
- Koordynacja oraz zarządzanie pracą call center,
- Współpraca z trenerami w zakresie przeprowadzania odsłuchów rozmów i coachingu negocjatorów,
- Współpraca z Działem IT w zakresie raportowania/usprawniania systemów dialerowych/systemów firmowych.
- Zarządzanie zespołem,
- Kontrolę codziennych zadań zespołu,
- Nadzór nad windykacją należności,
- Współpracę z Działem Prawnym Grupy,
- Nadzorowanie i instruowanie nowych pracowników w firmie,
- Prowadzenie szkoleń produktowych oraz procesowych dla nowych oraz obecnych pracowników,
- Prowadzenie odsłuchów ,
- Wyznaczanie bieżących i długofalowych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu,
- Weryfikowanie czynionych przez nich postępów, nagradzanie i wyciąganie konsekwencji, motywowanie do działania,
- Raportowanie zestawień wynikowych oraz wskaźnikowych dla pracowników oraz bezpośredniego przełożonego,
- Analiza kampanii telefonicznych,
- Koordynacja działań wspierających efektywniejsze odzyskiwanie należności (tworzenie oraz nadzorowanie kampanii dialerowych, SMS-owych),
- Koordynacja oraz zarządzanie pracą call center,
- Współpraca z trenerami w zakresie przeprowadzania odsłuchów rozmów i coachingu negocjatorów,
- Współpraca z Działem IT w zakresie raportowania/usprawniania systemów dialerowych/systemów firmowych.
wystawiono
Pan Michał jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Potrafi pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą sumienną i zaangażowaną w pracę, powierzone zadania wykonuje dokładnie i systematycznie. Pan Michał okazał się osobą bardzo dobrze zorganizowaną i bezkonfliktową, która z powodzeniem odnajduje się w środowisku pracy wymagającym wielozadaniowości. Jednocześnie jest on zorientowany na doskonalenie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy.
współpracownik
wystawiono
Michał do wszystkich zadań podchodzi z należytą starannością i pełnym profesjonalizmem. Z szacunkiem odnosi się zarówno do współpracowników jak i przełożonych. Kompetenty, punktualny i zawsze można liczyć na Jego pomoc i radę.
Pracownik Lombardu , Kasjer Walutowy
Lombard.pl
Pracownik Lombardu:
- udzielanie pożyczek lombardowych,
- prowadzenie ewidencji,
-obsługa korespondencji,
-obsługa klienta,
-sprzedaż i wysyłka towarów,
- prowadzenie aukcji internetowych,
-obsługa sklepu internetowego,
Kasjer Walutowy:
- przyjmowanie od klientów zagranicznych środków płatniczych i wypłacanie równowartości w złotych oraz sprzedaż waluty,
- prowadzenie ewidencji przeprowadzonych operacji;
- wydawanie zaświadczeń o sprzedanej walucie;
- sporządzanie zestawień dziennych skupionych i sprzedanych walut oraz wystawianie zbiorczego dowodu rozliczeniowego skupu i sprzedaży;
- zasilanie kasy w waluty i w złote;
- odprowadzanie do skarbca pozostałości kasowych bądź pozostawianie ich w kasecie podręcznej, oddawanej na przechowanie do skarbca.
- udzielanie pożyczek lombardowych,
- prowadzenie ewidencji,
-obsługa korespondencji,
-obsługa klienta,
-sprzedaż i wysyłka towarów,
- prowadzenie aukcji internetowych,
-obsługa sklepu internetowego,
Kasjer Walutowy:
- przyjmowanie od klientów zagranicznych środków płatniczych i wypłacanie równowartości w złotych oraz sprzedaż waluty,
- prowadzenie ewidencji przeprowadzonych operacji;
- wydawanie zaświadczeń o sprzedanej walucie;
- sporządzanie zestawień dziennych skupionych i sprzedanych walut oraz wystawianie zbiorczego dowodu rozliczeniowego skupu i sprzedaży;
- zasilanie kasy w waluty i w złote;
- odprowadzanie do skarbca pozostałości kasowych bądź pozostawianie ich w kasecie podręcznej, oddawanej na przechowanie do skarbca.
Szkolenia i kursy
2012.06 Certyfikat Kasjera Walut
Pro.Comma
Zaświadczenie w szkoleniu przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Pro.Comma
2014.08 Organizacja czasu pracy
E-Kancelaria Grupa Prawno Finansowa S.A ( szkolenie wewnętrzne)
2014.08 Zarządzanie Zespołem
E-Kancelaria Grupa Prawno Finansowa S.A (szkolenie wewnętrzne)
Pro.Comma
Zaświadczenie w szkoleniu przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Pro.Comma
2014.08 Organizacja czasu pracy
E-Kancelaria Grupa Prawno Finansowa S.A ( szkolenie wewnętrzne)
2014.08 Zarządzanie Zespołem
E-Kancelaria Grupa Prawno Finansowa S.A (szkolenie wewnętrzne)
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Sport,Literatura - Fantastyka , S-F, Technologie , Programowanie,Podróże,
Inne
● umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
● umiejętność rozwiązywania problemów
● umiejętność współdziałania w zespole
● samodzielność w działaniu
● umiejętność rozwiązywania problemów
● umiejętność współdziałania w zespole
● samodzielność w działaniu