Michał Grzebyk

PR Manager, Content House
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Event Management Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa relacje z mediami Microsoft Office Public Relations Social Media Social Media Marketing Strategic Communications Prowadzenie szkoleń

Doświadczenie zawodowe

Content House
PR manager
The Nets
Specjalista ds. PR
Media Relations
Komunikacja wewnętrza i zewnętrzna marek AdHorizon oraz The Nets
Prowadzenie bloga firmowego The Nets - http://www.thenets.pl/blog/ (w tym także redakcja artykułów)
VanguardPR - Grupa Adweb
PR Specialist
Media Relations
- audyty wizerunku w mediach tradycyjnych i Internecie
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych dla klientów
- redakcja materiałów prasowych, kontakt z mediami, współorganizacja konkursów w mediach
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów
- raportowanie działań

Social media
- audyt wizerunku w social media
- dobór kanałów social media dla klientów oraz tworzenie strategii
- stała moderacja kanałów social media, kontakt z przedstawicielami klienta
- zarządzanie aplikacjami,
- prowadzenie kampanii Facebook Ads, rozliczanie kampanii,
- raportowanie działań

Współpraca z markami Grupy Adweb


Prowadzenie szkoleń
JADE National Meeting - Public Relations - jak to robić? Podstawy PR w budowaniu wizerunku firmy
PRCamp 2014 - Marka bliżej klienta. „Trudne” tematy w social media
AIP StartUp Training - Twój biznes, a (social)media
AIP StartUp Training - Czy Twoja firma potrzebuje Facebooka?
Szkolenie z zakresu działań w social media dla jednej z wiodących firm z branży ICT
#TechKlub Kraków - Czy NGO potrzebują PR?

Najważniejsi klienci: Pizza Dominium (Social Media), Impet Computers Sp. z o.o. (media relations, social media), Bayer

Najważniejsze publikacje:
NGO-sy nie wykorzystują własnego potencjału w mediach społecznościowych! - http://technologie.ngo.pl/wiadomosc/1283016.html
Sotrender - http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201407/Podroze; http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201410/alkohol; http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201403/ngo
Zawirusowani - http://gosc.pl/doc/1897932.Zawirusowani
Kł@mstwo w sieci - http://biznes.onet.pl/branze/kl-mstwo-w-sieci/5h47k
Świąteczna gorączka a wizerunek e-commerce - http://ezakupy.epr.pl/swiateczna-goraczka-a-wizerunek-e-commerce,wiedza,41160,1.html
Czy NGO potrzebują PR? - http://www.epr.pl/czy-ngo-potrzebuja-pr,csr,41782,1.html
NGO-sy na Facebooku żyją
zaangażowaniem internautów - http://naszemiasto.esteka.pl/u/NaszeMiasto/NM28.pdf
Ewelina Klimas-Sęk
Ewelina Klimas-Sęk · współpracownik
wystawiono
Michał to uosobienie zaangażowania, żarliwości, wiedzy oraz wyjątkowego wyczucia klienta. Współpraca z nim to przyjemność jakiej życzę każdemu, kto ma okazję pracować w branży reklamowej.
VanguardPR - Grupa Adweb
Junior PR Specialist
Media Relations
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych dla klientów
- redakcja materiałów prasowych, kontakt z mediami, współorganizacja konkursów w mediach
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów
- raportowanie działań

Social media
- dobór kanałów social media dla klientów oraz tworzenie strategii
- stała moderacja kanałów social media, kontakt z przedstawicielami klienta
- prowadzenie kampanii Facebook Ads, rozliczanie kampanii,
- raportowanie działań

Współpraca z markami Grupy Adweb


Prowadzenie szkoleń
AIP StartUp Training - Czy Twoja firma potrzebuje Facebooka?
Salezjański Wolontariat Misyjny - Corporate Social Responsibility - ludzka twarz biznesu vs narzędzie marketingowe


Najważniejsi klienci: Pizza Dominium (Social Media), IAB (akcja "Komentuj. Nie obrażaj" - obsługa kanałów SM), Yasumi - Instytut Zdrowia i Urody (Media Relations, Social Media), Impet Computers Sp. z o.o. (media relations, social media), Restauracja Augusta (social media);
Współpraca przy Restauracje Ganesh, Da Pietro, Bayer Sp. z o.o., Koneser Group, Modern Line, Krakowski Park Technologiczny, Kinga Lingerie de Femme
YPI Consulting
Starszy Konsultant
- Wdrożenie nowego managera
- Stała pomoc merytoryczna dla managera działu PR oraz pozostałych konsultantów
- Współpraca z organizacją, szkolenia dla nowych pracowników

- Prowadzenie szkolenia Corporate Social Responsibility - ludzka twarz biznesu vs narzędzie marketingowe w ramach Akademii PR (akademiapr.dl.pl) organizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
FIRE-MAX Sp. z o.o.
Stażysta w ramach Programu kariera organizowanego przez Polską Radę Biznesu
- Planowanie i realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów wchodzących do oferty
- Współpraca z mediami – redakcja notek prasowych, artykułów sponsorowanych oraz materiałów na strony www
- Współtworzenie materiałów promocyjnych
- Założenie oraz administrowanie profilu firmy na portalu społecznościowym Facebook
- Pomoc w modernizacji strony www.firemax.pl, monitorowanie ruchu na stronie (Google Analytics), pozycjonowanie strony www
YPI Consulting
PR Manager
- Planowanie zadań Działu PR oraz koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu. Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych.
- Nadzór nad głównymi działaniami firmy mającymi wpływ na jej wizerunek; współtworzenie spójnej koncepcji wizerunkowej.
- Redagowanie newlettera oraz alternatywnych form komunikacji wewnętrznej. Nadzór nad tworzeniem materiałów promocyjnych.
- Dbanie o wizerunek w sieci oraz lepsze pozycjonowanie strony internetowej.

- Prowadzenie szkolenia 'Team Building' (listopad 2010) w ramach Akademii Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Pedagogicznym
- Prowadzenie cyklu szkoleń 'Raport jako produkt finalny badań marketingowych oraz wizytówka firmy i twórców'
Wydawnictwo Edukacyjne
praktykant
Realizacja programu praktyk ustalonego przez Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie. Ponadto:
- korekta, prace redakcyjne oraz samodzielne prace redaktorskie połączone ze składem typograficzny oraz końcowym wydaniem "Literata Krakowskiego" z. 2
- kompleksowe prace nad opracowaniem technicznym publikacji
- zaawansowana praca z programem Adobe InDesign
YPI Consulting
Konsultant Działu PR
- zapewnienie skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- promowanie oraz reprezentowanie firmy w kontaktach z otoczeniem
- dbanie o wizerunek firmy
- udział w planowaniu strategii Działu PR
- techniczna i merytoryczna pomoc w tworzeniu dokumentacji
Logo
praktykant
Wydawnictwo Jagiellonia SA - Dziennik Polski
Realizacja planu praktyk zatwierdzonego przez Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, w tym:
- pisanie tekstów własnych
- redakcja teksów obcych
- współpraca z działem korekty i składu komputerowego
- uczestnictwo w warsztatach dziennikarskich z redaktorem naczelnym

Projekty

Prelegent - Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek na podstawie Google Analytics / Search Console
- optymalizacja stron. Czy jest konieczna?
- analityka internetowa jest obowiązkowa. Omówienie Google Analytics oraz Google Search Console
- wykorzystanie narzędzi Google w optymalizacji strony
- mierzenie wyników wprowadzonych zmian pod kątem SEO
W zespole z
Tomek T.
Tomek T.

Szkolenia i kursy

- 'Open Day – Jeronimo Martins Dystrybucja'
'Leadership' (prowadzenie: Wojciech Żytkowski; )

- Seminarium 'Społeczna Odpowiedzialność Biznesu w Małopolsce' (Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego) grudzień 2011

- VIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Fenomen pomocy w życiu społeczno-gospodarczym" (Kraków) listopad 2011

- JADE National Meeting 2011 (Kraków) listopad 2011:

'NPS, czyli jak przełożyć głos klienta na sukces firmy'(Magdalena Kazimierczuk, Izabela Paderewska, Patrycja Hackiewicz; Citi Handlowy)
'Meandry zarządzania projektami dofinansowanymi ze środków UE' (Anna Zych; MARR)
'Gdzie się odnaleźć? W rodzinnym biznesie czy "anonimowej" korporacji?' (Marek Jankowski, prezes Fire-Max)

- Konferencja 2.0.11.PRZEMYSŁY KREATYWNE (Kraków) listopad 2011, m.in.:

'Usługi - nowy obszar dla wzornictwa' (dr Iwona Palczewska)
'Świadome zarządzanie wzornictwem w procesie tworzenia nowych produktów' (Michał Drożdż, ZELMER Market Sp. z o.o.)
'Ekonomiczny wymiar dizajnu' (dr Łukasz Mamica)
'Co to jest własność intelektualna?' (dr Krzysztof Felchner)
'Znak towarowy: czy to tylko słowo' (dr Katarzyna Jasińska)
'Jak tworzyć by sprzedać? Reklama versus lokowanie produktu w grach i aplikacjach mobilnych' (Anna Gonek-Biniasz, iPlacement Sp. z o.o.)
'Projektanci i ich klienci - projektowanie od kuchni' (TRAIADA DESIGN)
'Modele współpracy producenta z projektantem na przykładzie wybranych projektów' (grupa projektowa "odRzeczy")
'Projektowanie odpowiedzialne (sustainable design)' (Monika Bielak)

- 'Wolontariat Pracowniczy w strategii CSR firmy' – panel dyskusyjny z udziałem firm zorganizowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (w ramach obchodów Europejskiego Roku Wolontariatu) wrzesień 2011

- Dzień Wykładowy Polskiej Rady Biznesu (w ramach Programu Kariera 2011) wrzesień 2011:

'Jak skutecznie dbać o karierę?' (Marek Owerko, Prezes Zarządu Bakalland S.A.)
'Businessman czy manager - jak dokonać wyboru?' (Marek Kulczycki, Członek Rady Nadzorczej Deutsche Bank PBC S.A.)
'Odpowiedzialność społeczna biznesu' (Jacek Olechowski, Prezes Zarządu MEDIACAP S.A.)
'Giełda: żelazne zasady prowadzenia firmy notowanej na giełdzie' (Jacek Socha, Partner PwC w Polsce)
Wykład otwarty dotyczący doświadczeń i działań w biznesie (Zbigniew Jakubas, Prezes Zarządu Multico Sp. z o.o.)

- Seminarium naukowe poświęcone społecznej odpowiedzialności biznesu organizowane przez Katedrę Filozofii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; 2010 – 2012

- 'Zarządzanie projektami w badaniach marketingowych' (prowadzenie: Dawid Dąbal) marzec 2011

- 'CSR w strategii zarządzania firmą' BP Europa SE (prowadzenie: Magdalena Kandefer-Kańtoch i Szymon Konarski) marzec 2011

- 'Jak się kreować w 2011 roku?' (prowadzenie: Marek Skała, trener, właściciel MEGALIT Instytut Szkoleń) marzec 2011

- 'Prowadzenie szkoleń' /Train the Trainers/ Pro Optima (prowadzenie: Tomasz Kras i Wiesław Porosło) styczeń 2011

- 'Public Relations' cykl wykładów październik 2010 - czerwiec 2011 (prowadzenie: prof. Krzysztof Gajdka)

- 'Prowadzenie szkoleń' /Train the Trainers/ Pro Optima (prowadzenie: Wiesław Porosło) grudzień 2010

- 'Public relations w teorii i praktyce' (prowadzenie: prof. Krzysztof Gajdka) czerwiec 2010

- cykl szkoleń wdrażających dla przyszłych managerów (YPI Consulting) maj-czerwiec 2010

- 'Pisanie raportów' (YPI Consulting) maj 2010

- 'Budowanie długotrwałych relacji w biznesie' Pro Optima (prowadzenie: Wiesław Porosło, Tomasz Kras) marzec 2010

- 'Komunikacja w oparciu o NLP' PricewaterhouseCoopers (prowadzenie: Anna Budzich, Anna Jasińska) listopad 2009

- 'Wprowadzenie do zarządzania projektami' INPROGRESS (prowadzenie: Michał Pacyna) listopad 2009

- 'Sprzedaż bezpośrednia' INPROGRESS (prowadzenie: Agnieszka Wrona) listopad 2009

Edukacja

Logo
Filologia polska, specjalność edytorstwo, magisterskie
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Logo
Filologia polska, specjalność edytorstwo, licencjackie
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Inne

Laureat ogólnopolskiego konkursu "Program Kariera 2011" (organizowanego przez Polską Radę Biznesu) maj-czerwiec 2011

Finalista ogólnopolskiego konkursu "Grasz o staż" (Kategoria CSR) marzec-maj 2011

Stypendia naukowe 2008-2010; stypendium rektora 2011-2012

Nagroda Burmistrza Ustrzyk Dolnych za osiągnięcia naukowe (2008)

Finalista XXXVII Olimpiady Literatury i Języka Polskiego - 2007

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
AIP Kraków inkubatory.pl
AIP Kraków inkubatory.pl
Grupa osób przedsiębiorczych! Biznes, doświadczenie, kontakty.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
CSR i działalność charytatywna
CSR i działalność charytatywna
Grupa dla zainteresowanych działaniami CSR ( Corporate Social Responsibility - społeczną odpowiedzialnością biznesu ), oraz wszystkich zainteresowanych w sposób czynny lub bierny działalnością charyta
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
JadePoland
JadePoland
JADE Poland jest konfederacją polskich firm typu Junior Enterprise. Wspólnie z konfederacjami z większości krajów europejskich tworzą JADE - European Confederation of Junior Enterprises.
Konkurs Biuletynów Firmowych
Konkurs Biuletynów Firmowych
Grupa uczestników Konkursu i zainteresowanych tym wydarzeniem
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?