Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Event Management
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Prowadzenie szkoleń
Doświadczenie zawodowe
PR Specialist
Media Relations
- audyty wizerunku w mediach tradycyjnych i Internecie
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych dla klientów
- redakcja materiałów prasowych, kontakt z mediami, współorganizacja konkursów w mediach
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów
- raportowanie działań
Social media
- audyt wizerunku w social media
- dobór kanałów social media dla klientów oraz tworzenie strategii
- stała moderacja kanałów social media, kontakt z przedstawicielami klienta
- zarządzanie aplikacjami,
- prowadzenie kampanii Facebook Ads, rozliczanie kampanii,
- raportowanie działań
Współpraca z markami Grupy Adweb
Prowadzenie szkoleń
JADE National Meeting - Public Relations - jak to robić? Podstawy PR w budowaniu wizerunku firmy
PRCamp 2014 - Marka bliżej klienta. „Trudne” tematy w social media
AIP StartUp Training - Twój biznes, a (social)media
AIP StartUp Training - Czy Twoja firma potrzebuje Facebooka?
Szkolenie z zakresu działań w social media dla jednej z wiodących firm z branży ICT
#TechKlub Kraków - Czy NGO potrzebują PR?
Najważniejsi klienci: Pizza Dominium (Social Media), Impet Computers Sp. z o.o. (media relations, social media), Bayer
Najważniejsze publikacje:
NGO-sy nie wykorzystują własnego potencjału w mediach społecznościowych! - http://technologie.ngo.pl/wiadomosc/1283016.html
Sotrender - http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201407/Podroze; http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201410/alkohol; http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201403/ngo
Zawirusowani - http://gosc.pl/doc/1897932.Zawirusowani
Kł@mstwo w sieci - http://biznes.onet.pl/branze/kl-mstwo-w-sieci/5h47k
Świąteczna gorączka a wizerunek e-commerce - http://ezakupy.epr.pl/swiateczna-goraczka-a-wizerunek-e-commerce,wiedza,41160,1.html
Czy NGO potrzebują PR? - http://www.epr.pl/czy-ngo-potrzebuja-pr,csr,41782,1.html
NGO-sy na Facebooku żyją
zaangażowaniem internautów - http://naszemiasto.esteka.pl/u/NaszeMiasto/NM28.pdf
- audyty wizerunku w mediach tradycyjnych i Internecie
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych dla klientów
- redakcja materiałów prasowych, kontakt z mediami, współorganizacja konkursów w mediach
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów
- raportowanie działań
Social media
- audyt wizerunku w social media
- dobór kanałów social media dla klientów oraz tworzenie strategii
- stała moderacja kanałów social media, kontakt z przedstawicielami klienta
- zarządzanie aplikacjami,
- prowadzenie kampanii Facebook Ads, rozliczanie kampanii,
- raportowanie działań
Współpraca z markami Grupy Adweb
Prowadzenie szkoleń
JADE National Meeting - Public Relations - jak to robić? Podstawy PR w budowaniu wizerunku firmy
PRCamp 2014 - Marka bliżej klienta. „Trudne” tematy w social media
AIP StartUp Training - Twój biznes, a (social)media
AIP StartUp Training - Czy Twoja firma potrzebuje Facebooka?
Szkolenie z zakresu działań w social media dla jednej z wiodących firm z branży ICT
#TechKlub Kraków - Czy NGO potrzebują PR?
Najważniejsi klienci: Pizza Dominium (Social Media), Impet Computers Sp. z o.o. (media relations, social media), Bayer
Najważniejsze publikacje:
NGO-sy nie wykorzystują własnego potencjału w mediach społecznościowych! - http://technologie.ngo.pl/wiadomosc/1283016.html
Sotrender - http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201407/Podroze; http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201410/alkohol; http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201403/ngo
Zawirusowani - http://gosc.pl/doc/1897932.Zawirusowani
Kł@mstwo w sieci - http://biznes.onet.pl/branze/kl-mstwo-w-sieci/5h47k
Świąteczna gorączka a wizerunek e-commerce - http://ezakupy.epr.pl/swiateczna-goraczka-a-wizerunek-e-commerce,wiedza,41160,1.html
Czy NGO potrzebują PR? - http://www.epr.pl/czy-ngo-potrzebuja-pr,csr,41782,1.html
NGO-sy na Facebooku żyją
zaangażowaniem internautów - http://naszemiasto.esteka.pl/u/NaszeMiasto/NM28.pdf
Junior PR Specialist
Media Relations
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych dla klientów
- redakcja materiałów prasowych, kontakt z mediami, współorganizacja konkursów w mediach
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów
- raportowanie działań
Social media
- dobór kanałów social media dla klientów oraz tworzenie strategii
- stała moderacja kanałów social media, kontakt z przedstawicielami klienta
- prowadzenie kampanii Facebook Ads, rozliczanie kampanii,
- raportowanie działań
Współpraca z markami Grupy Adweb
Prowadzenie szkoleń
AIP StartUp Training - Czy Twoja firma potrzebuje Facebooka?
Salezjański Wolontariat Misyjny - Corporate Social Responsibility - ludzka twarz biznesu vs narzędzie marketingowe
Najważniejsi klienci: Pizza Dominium (Social Media), IAB (akcja "Komentuj. Nie obrażaj" - obsługa kanałów SM), Yasumi - Instytut Zdrowia i Urody (Media Relations, Social Media), Impet Computers Sp. z o.o. (media relations, social media), Restauracja Augusta (social media);
Współpraca przy Restauracje Ganesh, Da Pietro, Bayer Sp. z o.o., Koneser Group, Modern Line, Krakowski Park Technologiczny, Kinga Lingerie de Femme
- planowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych dla klientów
- redakcja materiałów prasowych, kontakt z mediami, współorganizacja konkursów w mediach
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów
- raportowanie działań
Social media
- dobór kanałów social media dla klientów oraz tworzenie strategii
- stała moderacja kanałów social media, kontakt z przedstawicielami klienta
- prowadzenie kampanii Facebook Ads, rozliczanie kampanii,
- raportowanie działań
Współpraca z markami Grupy Adweb
Prowadzenie szkoleń
AIP StartUp Training - Czy Twoja firma potrzebuje Facebooka?
Salezjański Wolontariat Misyjny - Corporate Social Responsibility - ludzka twarz biznesu vs narzędzie marketingowe
Najważniejsi klienci: Pizza Dominium (Social Media), IAB (akcja "Komentuj. Nie obrażaj" - obsługa kanałów SM), Yasumi - Instytut Zdrowia i Urody (Media Relations, Social Media), Impet Computers Sp. z o.o. (media relations, social media), Restauracja Augusta (social media);
Współpraca przy Restauracje Ganesh, Da Pietro, Bayer Sp. z o.o., Koneser Group, Modern Line, Krakowski Park Technologiczny, Kinga Lingerie de Femme
Starszy Konsultant
- Wdrożenie nowego managera
- Stała pomoc merytoryczna dla managera działu PR oraz pozostałych konsultantów
- Współpraca z organizacją, szkolenia dla nowych pracowników
- Prowadzenie szkolenia Corporate Social Responsibility - ludzka twarz biznesu vs narzędzie marketingowe w ramach Akademii PR (akademiapr.dl.pl) organizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
- Stała pomoc merytoryczna dla managera działu PR oraz pozostałych konsultantów
- Współpraca z organizacją, szkolenia dla nowych pracowników
- Prowadzenie szkolenia Corporate Social Responsibility - ludzka twarz biznesu vs narzędzie marketingowe w ramach Akademii PR (akademiapr.dl.pl) organizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
Stażysta w ramach Programu kariera organizowanego przez Polską Radę Biznesu
- Planowanie i realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów wchodzących do oferty
- Współpraca z mediami – redakcja notek prasowych, artykułów sponsorowanych oraz materiałów na strony www
- Współtworzenie materiałów promocyjnych
- Założenie oraz administrowanie profilu firmy na portalu społecznościowym Facebook
- Pomoc w modernizacji strony www.firemax.pl, monitorowanie ruchu na stronie (Google Analytics), pozycjonowanie strony www
- Współpraca z mediami – redakcja notek prasowych, artykułów sponsorowanych oraz materiałów na strony www
- Współtworzenie materiałów promocyjnych
- Założenie oraz administrowanie profilu firmy na portalu społecznościowym Facebook
- Pomoc w modernizacji strony www.firemax.pl, monitorowanie ruchu na stronie (Google Analytics), pozycjonowanie strony www
PR Manager
- Planowanie zadań Działu PR oraz koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu. Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych.
- Nadzór nad głównymi działaniami firmy mającymi wpływ na jej wizerunek; współtworzenie spójnej koncepcji wizerunkowej.
- Redagowanie newlettera oraz alternatywnych form komunikacji wewnętrznej. Nadzór nad tworzeniem materiałów promocyjnych.
- Dbanie o wizerunek w sieci oraz lepsze pozycjonowanie strony internetowej.
- Prowadzenie szkolenia 'Team Building' (listopad 2010) w ramach Akademii Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Pedagogicznym
- Prowadzenie cyklu szkoleń 'Raport jako produkt finalny badań marketingowych oraz wizytówka firmy i twórców'
- Nadzór nad głównymi działaniami firmy mającymi wpływ na jej wizerunek; współtworzenie spójnej koncepcji wizerunkowej.
- Redagowanie newlettera oraz alternatywnych form komunikacji wewnętrznej. Nadzór nad tworzeniem materiałów promocyjnych.
- Dbanie o wizerunek w sieci oraz lepsze pozycjonowanie strony internetowej.
- Prowadzenie szkolenia 'Team Building' (listopad 2010) w ramach Akademii Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Pedagogicznym
- Prowadzenie cyklu szkoleń 'Raport jako produkt finalny badań marketingowych oraz wizytówka firmy i twórców'
praktykant
Realizacja programu praktyk ustalonego przez Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie. Ponadto:
- korekta, prace redakcyjne oraz samodzielne prace redaktorskie połączone ze składem typograficzny oraz końcowym wydaniem "Literata Krakowskiego" z. 2
- kompleksowe prace nad opracowaniem technicznym publikacji
- zaawansowana praca z programem Adobe InDesign
- korekta, prace redakcyjne oraz samodzielne prace redaktorskie połączone ze składem typograficzny oraz końcowym wydaniem "Literata Krakowskiego" z. 2
- kompleksowe prace nad opracowaniem technicznym publikacji
- zaawansowana praca z programem Adobe InDesign
praktykant
Wydawnictwo Jagiellonia SA - Dziennik Polski
Realizacja planu praktyk zatwierdzonego przez Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, w tym:
- pisanie tekstów własnych
- redakcja teksów obcych
- współpraca z działem korekty i składu komputerowego
- uczestnictwo w warsztatach dziennikarskich z redaktorem naczelnym
- pisanie tekstów własnych
- redakcja teksów obcych
- współpraca z działem korekty i składu komputerowego
- uczestnictwo w warsztatach dziennikarskich z redaktorem naczelnym
Projekty
Prelegent - Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek na podstawie Google Analytics / Search Console
- optymalizacja stron. Czy jest konieczna?
- analityka internetowa jest obowiązkowa. Omówienie Google Analytics oraz Google Search Console
- wykorzystanie narzędzi Google w optymalizacji strony
- mierzenie wyników wprowadzonych zmian pod kątem SEO
- analityka internetowa jest obowiązkowa. Omówienie Google Analytics oraz Google Search Console
- wykorzystanie narzędzi Google w optymalizacji strony
- mierzenie wyników wprowadzonych zmian pod kątem SEO
W zespole z
Szkolenia i kursy
- 'Open Day – Jeronimo Martins Dystrybucja'
'Leadership' (prowadzenie: Wojciech Żytkowski; )
- Seminarium 'Społeczna Odpowiedzialność Biznesu w Małopolsce' (Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego) grudzień 2011
- VIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Fenomen pomocy w życiu społeczno-gospodarczym" (Kraków) listopad 2011
- JADE National Meeting 2011 (Kraków) listopad 2011:
'NPS, czyli jak przełożyć głos klienta na sukces firmy'(Magdalena Kazimierczuk, Izabela Paderewska, Patrycja Hackiewicz; Citi Handlowy)
'Meandry zarządzania projektami dofinansowanymi ze środków UE' (Anna Zych; MARR)
'Gdzie się odnaleźć? W rodzinnym biznesie czy "anonimowej" korporacji?' (Marek Jankowski, prezes Fire-Max)
- Konferencja 2.0.11.PRZEMYSŁY KREATYWNE (Kraków) listopad 2011, m.in.:
'Usługi - nowy obszar dla wzornictwa' (dr Iwona Palczewska)
'Świadome zarządzanie wzornictwem w procesie tworzenia nowych produktów' (Michał Drożdż, ZELMER Market Sp. z o.o.)
'Ekonomiczny wymiar dizajnu' (dr Łukasz Mamica)
'Co to jest własność intelektualna?' (dr Krzysztof Felchner)
'Znak towarowy: czy to tylko słowo' (dr Katarzyna Jasińska)
'Jak tworzyć by sprzedać? Reklama versus lokowanie produktu w grach i aplikacjach mobilnych' (Anna Gonek-Biniasz, iPlacement Sp. z o.o.)
'Projektanci i ich klienci - projektowanie od kuchni' (TRAIADA DESIGN)
'Modele współpracy producenta z projektantem na przykładzie wybranych projektów' (grupa projektowa "odRzeczy")
'Projektowanie odpowiedzialne (sustainable design)' (Monika Bielak)
- 'Wolontariat Pracowniczy w strategii CSR firmy' – panel dyskusyjny z udziałem firm zorganizowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (w ramach obchodów Europejskiego Roku Wolontariatu) wrzesień 2011
- Dzień Wykładowy Polskiej Rady Biznesu (w ramach Programu Kariera 2011) wrzesień 2011:
'Jak skutecznie dbać o karierę?' (Marek Owerko, Prezes Zarządu Bakalland S.A.)
'Businessman czy manager - jak dokonać wyboru?' (Marek Kulczycki, Członek Rady Nadzorczej Deutsche Bank PBC S.A.)
'Odpowiedzialność społeczna biznesu' (Jacek Olechowski, Prezes Zarządu MEDIACAP S.A.)
'Giełda: żelazne zasady prowadzenia firmy notowanej na giełdzie' (Jacek Socha, Partner PwC w Polsce)
Wykład otwarty dotyczący doświadczeń i działań w biznesie (Zbigniew Jakubas, Prezes Zarządu Multico Sp. z o.o.)
- Seminarium naukowe poświęcone społecznej odpowiedzialności biznesu organizowane przez Katedrę Filozofii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; 2010 – 2012
- 'Zarządzanie projektami w badaniach marketingowych' (prowadzenie: Dawid Dąbal) marzec 2011
- 'CSR w strategii zarządzania firmą' BP Europa SE (prowadzenie: Magdalena Kandefer-Kańtoch i Szymon Konarski) marzec 2011
- 'Jak się kreować w 2011 roku?' (prowadzenie: Marek Skała, trener, właściciel MEGALIT Instytut Szkoleń) marzec 2011
- 'Prowadzenie szkoleń' /Train the Trainers/ Pro Optima (prowadzenie: Tomasz Kras i Wiesław Porosło) styczeń 2011
- 'Public Relations' cykl wykładów październik 2010 - czerwiec 2011 (prowadzenie: prof. Krzysztof Gajdka)
- 'Prowadzenie szkoleń' /Train the Trainers/ Pro Optima (prowadzenie: Wiesław Porosło) grudzień 2010
- 'Public relations w teorii i praktyce' (prowadzenie: prof. Krzysztof Gajdka) czerwiec 2010
- cykl szkoleń wdrażających dla przyszłych managerów (YPI Consulting) maj-czerwiec 2010
- 'Pisanie raportów' (YPI Consulting) maj 2010
- 'Budowanie długotrwałych relacji w biznesie' Pro Optima (prowadzenie: Wiesław Porosło, Tomasz Kras) marzec 2010
- 'Komunikacja w oparciu o NLP' PricewaterhouseCoopers (prowadzenie: Anna Budzich, Anna Jasińska) listopad 2009
- 'Wprowadzenie do zarządzania projektami' INPROGRESS (prowadzenie: Michał Pacyna) listopad 2009
- 'Sprzedaż bezpośrednia' INPROGRESS (prowadzenie: Agnieszka Wrona) listopad 2009
'Leadership' (prowadzenie: Wojciech Żytkowski; )
- Seminarium 'Społeczna Odpowiedzialność Biznesu w Małopolsce' (Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego) grudzień 2011
- VIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Fenomen pomocy w życiu społeczno-gospodarczym" (Kraków) listopad 2011
- JADE National Meeting 2011 (Kraków) listopad 2011:
'NPS, czyli jak przełożyć głos klienta na sukces firmy'(Magdalena Kazimierczuk, Izabela Paderewska, Patrycja Hackiewicz; Citi Handlowy)
'Meandry zarządzania projektami dofinansowanymi ze środków UE' (Anna Zych; MARR)
'Gdzie się odnaleźć? W rodzinnym biznesie czy "anonimowej" korporacji?' (Marek Jankowski, prezes Fire-Max)
- Konferencja 2.0.11.PRZEMYSŁY KREATYWNE (Kraków) listopad 2011, m.in.:
'Usługi - nowy obszar dla wzornictwa' (dr Iwona Palczewska)
'Świadome zarządzanie wzornictwem w procesie tworzenia nowych produktów' (Michał Drożdż, ZELMER Market Sp. z o.o.)
'Ekonomiczny wymiar dizajnu' (dr Łukasz Mamica)
'Co to jest własność intelektualna?' (dr Krzysztof Felchner)
'Znak towarowy: czy to tylko słowo' (dr Katarzyna Jasińska)
'Jak tworzyć by sprzedać? Reklama versus lokowanie produktu w grach i aplikacjach mobilnych' (Anna Gonek-Biniasz, iPlacement Sp. z o.o.)
'Projektanci i ich klienci - projektowanie od kuchni' (TRAIADA DESIGN)
'Modele współpracy producenta z projektantem na przykładzie wybranych projektów' (grupa projektowa "odRzeczy")
'Projektowanie odpowiedzialne (sustainable design)' (Monika Bielak)
- 'Wolontariat Pracowniczy w strategii CSR firmy' – panel dyskusyjny z udziałem firm zorganizowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (w ramach obchodów Europejskiego Roku Wolontariatu) wrzesień 2011
- Dzień Wykładowy Polskiej Rady Biznesu (w ramach Programu Kariera 2011) wrzesień 2011:
'Jak skutecznie dbać o karierę?' (Marek Owerko, Prezes Zarządu Bakalland S.A.)
'Businessman czy manager - jak dokonać wyboru?' (Marek Kulczycki, Członek Rady Nadzorczej Deutsche Bank PBC S.A.)
'Odpowiedzialność społeczna biznesu' (Jacek Olechowski, Prezes Zarządu MEDIACAP S.A.)
'Giełda: żelazne zasady prowadzenia firmy notowanej na giełdzie' (Jacek Socha, Partner PwC w Polsce)
Wykład otwarty dotyczący doświadczeń i działań w biznesie (Zbigniew Jakubas, Prezes Zarządu Multico Sp. z o.o.)
- Seminarium naukowe poświęcone społecznej odpowiedzialności biznesu organizowane przez Katedrę Filozofii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; 2010 – 2012
- 'Zarządzanie projektami w badaniach marketingowych' (prowadzenie: Dawid Dąbal) marzec 2011
- 'CSR w strategii zarządzania firmą' BP Europa SE (prowadzenie: Magdalena Kandefer-Kańtoch i Szymon Konarski) marzec 2011
- 'Jak się kreować w 2011 roku?' (prowadzenie: Marek Skała, trener, właściciel MEGALIT Instytut Szkoleń) marzec 2011
- 'Prowadzenie szkoleń' /Train the Trainers/ Pro Optima (prowadzenie: Tomasz Kras i Wiesław Porosło) styczeń 2011
- 'Public Relations' cykl wykładów październik 2010 - czerwiec 2011 (prowadzenie: prof. Krzysztof Gajdka)
- 'Prowadzenie szkoleń' /Train the Trainers/ Pro Optima (prowadzenie: Wiesław Porosło) grudzień 2010
- 'Public relations w teorii i praktyce' (prowadzenie: prof. Krzysztof Gajdka) czerwiec 2010
- cykl szkoleń wdrażających dla przyszłych managerów (YPI Consulting) maj-czerwiec 2010
- 'Pisanie raportów' (YPI Consulting) maj 2010
- 'Budowanie długotrwałych relacji w biznesie' Pro Optima (prowadzenie: Wiesław Porosło, Tomasz Kras) marzec 2010
- 'Komunikacja w oparciu o NLP' PricewaterhouseCoopers (prowadzenie: Anna Budzich, Anna Jasińska) listopad 2009
- 'Wprowadzenie do zarządzania projektami' INPROGRESS (prowadzenie: Michał Pacyna) listopad 2009
- 'Sprzedaż bezpośrednia' INPROGRESS (prowadzenie: Agnieszka Wrona) listopad 2009
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Inne
Laureat ogólnopolskiego konkursu "Program Kariera 2011" (organizowanego przez Polską Radę Biznesu) maj-czerwiec 2011
Finalista ogólnopolskiego konkursu "Grasz o staż" (Kategoria CSR) marzec-maj 2011
Stypendia naukowe 2008-2010; stypendium rektora 2011-2012
Nagroda Burmistrza Ustrzyk Dolnych za osiągnięcia naukowe (2008)
Finalista XXXVII Olimpiady Literatury i Języka Polskiego - 2007
Finalista ogólnopolskiego konkursu "Grasz o staż" (Kategoria CSR) marzec-maj 2011
Stypendia naukowe 2008-2010; stypendium rektora 2011-2012
Nagroda Burmistrza Ustrzyk Dolnych za osiągnięcia naukowe (2008)
Finalista XXXVII Olimpiady Literatury i Języka Polskiego - 2007
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
CSR i działalność charytatywna
Grupa dla zainteresowanych działaniami CSR ( Corporate Social Responsibility - społeczną odpowiedzialnością biznesu ), oraz wszystkich zainteresowanych w sposób czynny lub bierny działalnością charyta
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
JadePoland
JADE Poland jest konfederacją polskich firm typu Junior Enterprise. Wspólnie z konfederacjami z większości krajów europejskich tworzą JADE - European Confederation of Junior Enterprises.
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?