Michal Grabowski

Logistics Area Manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Zarządzanie zespołem Logistyka Zarządzanie magazynem Dynamics AX Łańcuch dostaw - Logistyka / Optymalizacja Łańcuch dostaw - Planowanie / Prognozowanie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Amazon Fulfillment Poland Sp. z o.o.
Logistics Area Manager
• Zarządzanie zespołem 6 liderów, odpowiedzialność za 100 pracowników (250+ w okresie szczytowym) pod presją czasu w szybko zmieniającym się i wymagającym środowisku
• Organizowanie dziennego planu pracy podległemu zespołowi
• Pomiar wydajności pracy oraz optymalizacja procesów
• Ścisła współpraca z innymi działami w celu dostarczania wyników biznesowych
• Bieżący pomiar i ocena celów działu oraz wszystkich procesów
• Analizowanie godzinowych postępów w realizacji celów
• Zarządzanie i raportowanie metryk - codzienne / tygodniowe / miesięczne podsumowania
Dell Products Poland Sp. z o.o.
Production Control Analyst / Planista produkcji / Backlog Management
• tworzenie głównego harmonogramu produkcji (MPS),
• optymalizacja dostaw materiałów i półproduktów z magazynu zewnętrznego do fabryki (JIT),
• tworzenie zestawienia (matrix) produktów na poszczególne linie produkcyjne,
• nadawanie priorytetów i przyspieszanie pilnych zamówień,
• zapewnianie płynnego przechodzenia zamówień przez cały proces produkcji,
• utrzymywanie i rozwijanie współpracy zarówno z klientami wewnętrznymi (replenishment, operations, shipping, engineering) jak i zewnętrznymi (Flextronics, RR Donnelly, Sercom) firmy Dell,
• zapobieganie ‘starzeniu się’ materiałów (FIFO),
• ciągła poprawa i optymalizacja procesów planistycznych (Lean BPI, KAIZEN),
• stała współpraca z regionalnymi oddziałami Dell (Indie, USA, Irlandia, Malezja, Chiny
Compal Europe Poland
Specjalista ds. Sprzedaży i logistyki (EMEA Account Manager)
• utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami;
• rozwój sprzedaży w regionie EMEA;
• koordynowanie grupą handlowców;
• przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji produktowych;
• przygotowywanie ofert dostosowanych do indywidualnych wymogów kontrahentów;
• negocjowanie umów i warunków handlowo-biznesowych;
• samodzielne prowadzenie projektów;
• realizacja wyznaczonych planów sprzedaży;
• bieżący monitoring rynku (gospodarka, działania konkurencji, sektor IT)
Dell Products Poland Sp. z o.o.
System Operator – Administrator magazynu High Value
• analizowanie i rozwiązywanie spraw związanych z przepływem materiałów High Value,
• raportowanie i wyjaśnianie rozbieżności stanów materiałowych (tworzenie wyników inwentaryzacji, raportowanie rozbieżności i podawanie powodów ich powstania),
• ścisła współpraca z działem Inventory Control,
• kontrola prawidłowości faktur oraz prowadzenie dokumentacji operacyjnej,
• koordynowanie prac podległych pracowników związanych z zaopatrywaniem w części wysokiej wartości linie produkcyjne,
• korespondencja z dostawcami,
• kontrola oraz organizacja zwrotów materiałów do dostawców,
• reprezentowanie przełożonego podczas nieobecności,
• kontrola oraz zapobieganie utraty ważności licencji oprogramowania używanego do produkcji,
• wdrażanie nowych projektów mających na celu usprawnienie gospodarki magazynowej oraz zaopatrywanie linii produkcyjnych w części.

Edukacja

Logo
Menedżerskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Business Management, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Produkcja
Zarządzanie produkcją

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.