Umiejętności
Przejęcia
Karty kredytowe
KARTY debetowe
Płatności elektroniczne
EMV
Systemy przesyłki Płatności
Płatności
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta
- call center 24/7/365 - autoryzacja, zastrzeganie kart, serwis terminali, obsługa akceptantów, banków i posiadaczy kart
- backoffice - weryfikacja, ocena ryzyka i aktywacja akceptantów kart płatniczych
- baza danych akceptantów kart płatniczych i archiwum elektroniczne
- backoffice - weryfikacja, ocena ryzyka i aktywacja akceptantów kart płatniczych
- baza danych akceptantów kart płatniczych i archiwum elektroniczne
Z-ca Dyrektora Pionu Handlowego
Odpowiedzialność za:
- Zespół Obsługi Klientów Strategicznych
- Call Center dla akceptantów
- serwis terminali Pos
- weryfikację i rejestrację akceptantów kart
- Zespół Obsługi Klientów Strategicznych
- Call Center dla akceptantów
- serwis terminali Pos
- weryfikację i rejestrację akceptantów kart
Kierownik Zespołu Współpracy z Kontrahentami
- weryfikacja i rejestracja akceptantów kart płatniczych
- aktualizacja bazy danych
- obsługa reklamacji posiadaczy kart
- odpowiedzialność za bazę danych i archiwum akceptantów kart
- aktualizacja bazy danych
- obsługa reklamacji posiadaczy kart
- odpowiedzialność za bazę danych i archiwum akceptantów kart
Edukacja
Zainteresowania
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Executive MBA
Dla wszystkich po, w trakcie i przed Executive MBA. Dlaczego warto ? Na pewno znajdziesz tu odpowiedź :)Przydatne informacje co dalej po Executive MBA :)
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
Gdy chcesz polecić towar, usługe, partneta biznesowego, kupić, sprzedać, zarekomendować swojego partnera biznesowego, złożyć zapytanie ofertowe, poszukać osoby w jakiejś Firmy?
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Złota Loża
Handel, biznes, marketing. Współpraca biznesowa, handel B2B, prezentacja firm, pomysły na biznes, networking, informacje, aktualności, wiadomości. Zmasowane działania marketingowe