Michał Grabowski

Dyrektor Departamentu Zarządzania Siecią Akceptacji, First Data Polska SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Przejęcia Karty kredytowe KARTY debetowe Płatności elektroniczne EMV Systemy przesyłki Płatności Płatności

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

FIRST DATA POLSKA S.A.
Dyrektor Departamentu Zarządzania Siecią Akceptacji
- Terminale Pos - zakupy i nadzór nad całym łańcuchem dostaw (od zakupów, poprzez instalacje, serwis w polu, naprawy)
- Baza danych akceptantów kart płatniczych i archiwum elektroniczne
- Płatności i fakturowanie Akceptantów
FIRST DATA POLSKA S.A.
Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta
- call center 24/7/365 - autoryzacja, zastrzeganie kart, serwis terminali, obsługa akceptantów, banków i posiadaczy kart
- backoffice - weryfikacja, ocena ryzyka i aktywacja akceptantów kart płatniczych
- baza danych akceptantów kart płatniczych i archiwum elektroniczne
PolCard S.A.
Z-ca Dyrektora Pionu Handlowego
Odpowiedzialność za:
- Zespół Obsługi Klientów Strategicznych
- Call Center dla akceptantów
- serwis terminali Pos
- weryfikację i rejestrację akceptantów kart
PolCard S.A.
Kierownik Zespołu Współpracy z Kontrahentami
- weryfikacja i rejestracja akceptantów kart płatniczych
- aktualizacja bazy danych
- obsługa reklamacji posiadaczy kart
- odpowiedzialność za bazę danych i archiwum akceptantów kart
Grupa Topex
Asystent Prezesa ds. handlowych
- zarządzanie relacjami z grupą kluczowych dostawców (zakupy, logistyka)
- maszyny i narzędzia, głównie Daleki Wschód
Logo
Specjalista ds. współpracy z zagranicą
Savico Electronics spółka z o.o.
- utrzymywanie relacji z licencjodawcą (produkcja tunerów TV Sat) - zakupy, dokumentacja techniczna, raportowanie błędów

Edukacja

Logo
& University of Illinois, MBA
Uniwersytet Warszawski
Logo
Wydział Zarządzania, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania

Grupy

44 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Executive MBA
Executive MBA
Dla wszystkich po, w trakcie i przed Executive MBA. Dlaczego warto ? Na pewno znajdziesz tu odpowiedź :)Przydatne informacje co dalej po Executive MBA :)
Fotografia cyfrowa
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
mBank
mBank
mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
Gdy chcesz polecić towar, usługe, partneta biznesowego, kupić, sprzedać, zarekomendować swojego partnera biznesowego, złożyć zapytanie ofertowe, poszukać osoby w jakiejś Firmy?
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Złota Loża
Złota Loża
Handel, biznes, marketing. Współpraca biznesowa, handel B2B, prezentacja firm, pomysły na biznes, networking, informacje, aktualności, wiadomości. Zmasowane działania marketingowe