Michał Głód

Administrator - Wdrożeniowiec - Specjalista wsparcia technicznego
Tarnów, małopolskie

Umiejętności

Bash HTML 5 LaTeX Linux Linux System Administration Windows Server Umiejętności interpersonalne Szkolenia pracowników Umiejętność pracy pod presją czasu System Windows Administracja systemami Umiejętności komunikacyjne Administracja sieci CSS podstawy KS Somed Windows PowerShell drEryk Help Desk IT / Support IT Powershell - skrypty

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds IT
Sąd Okręgowy w Tarnowie
Informatyk
- administracja urządzeniami sieciowymi (Cisco, Ubiquiti)
- administracja serwerami Windows (Windows Server: 2008, 2012)
- administracja serwerem bazodanowym
- administracja domeną Active Directory
- administracja zaporą UTM (FortiGate)
- wsparcie techniczne (HelpDesk)
- serwis sprzętu komputerowego i sieciowego
Centermed Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. IT
- administracja systemami HIS/RIS (KS-SOMED, IntraRIS)
- administracja urządzeniami sieciowymi (MikroTik, Ubiquiti)
- administracja serwerami Windows (Windows Server: 2008, 2012; Microsoft Hyper-V Server 2016)
- administracja serwerami Linux (Ubuntu, Debian, CentOS)
- administracja domeną Active Directory
- wsparcie techniczne (HelpDesk)
- serwis sprzętu komputerowego i sieciowego
- prowadzenie szkoleń pracowników
- wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu IT
MGGP Aero Sp.z o.o.
Młodszy specjalista ds. GIS
- opracowywanie baz danych GIS
- przetwarzanie obrazów cyfrowych i produktów pochodnych
- przetwarzanie danych LIDAR

Projekty

Wykonanie systemu monitoringu temperatur
Technologia:
- Ubuntu Server,
- Bash,
- Java,
- HTML5,
- Wodoodporne sensory temperatury.

Cel projektu:
Stworzenie portalu, oprogramowania oraz urządzenia do monitoringu temperatur z podglądem online.

Cechy produktu:
- pomiar temperatury co 60 sekund,
- dane pomiarowe przechowywana są w chmurze,
- historia pomiarów dostępna online po zalogowaniu w postaci czytelnych wykresów,
- powiadomienia e-mailem o przekroczeniu temperatury poza oreśloną skalę (minimum, maksimum).
Wdrożenie cyfrowego RTG
Technologia:
- CentOS,
- IntraRIS,
- HL7.

Cel projektu:
Wdrożenie integracji pomiędzy systemem medycznym a pracownią RTG.

Opis działań:
- koordynowanie wdrożenia ucyfrowienia RTG,
- przygotowanie założeć konfiguracji i dostosowania systemu do warunków organizacyjnych Placówki medycznej,
- przeprowadzenie szkoleń dla grupy ponad 50 pracowników medycznych,
- opracowanie dokumentacji technicznej i użytkowej,
- utrzymanie i nadzór nad projektem.
Wykonanie systemu eKolejki do lekarza
Technologia:
- Debian,
- Bash.

Cel projektu:
Stworzenie systemu poczekalni do gabinetu lekarskiego zintegrowanego z systemem medycznym.

Cechy projektu:
- autorski systemu wokand przygabinetowych,
- wokandy prezentują grafiki lekarskie aktualizowane na bieżąco w oparciu o dane z systemu medycznego,
- prezentacja numerów kolejkowych oraz informacji o obecności pacjenta w gabinecie.

Opis działań:
- konfiguracja i dostosowanie systemu do warunków organizacyjnych Placówki medycznej,
- przygotowanie wokandy (monitor + minikomputer + obudowa + konfiguracja),
- stworzenie skryptów oraz dokumentacji technicznej dla projektu,
- utrzymanie i nadzór nad projektem.
Wdrożenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
Technologia:
- Windows Server,
- KS-SOMED,
- drEryk.

Opis projektu:
Wdrożenie systemów klasy HIS/RIS/ERP/PHR w modelu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
- przeprowadzenie szkoleń dla grupy ponad 500 pracowników medycznych,
- konfiguracja i dostosowanie systemów do warunków organizacyjnych Placówki medycznej,
- opracowanie dokumentacji technicznej i użytkowej,
- utrzymanie i nadzór nad projektem.

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi
Logo
Informatyka stosowana, inżynierskie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk