Umiejętności
Reklamacje
Logistyka międzynarodowa
Lean Manufacturing
Logistyka
Zarządzanie logistyczne
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Project Management
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Praca w zespole
Zarządzanie transportem
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Reklamacji
Rozpatrywanie reklamacji pod kątem odpowiedzialności za powstałą szkodę w transporcie, w tym:
- kompletowanie dokumentacji szkodowej
- współpraca w zakresie szkód z ubezpieczycielem; ze spedycjami międzynarodowymi oraz przewoźnikami po stronie polskiej w wyjaśnianiu powstałych szkód;
- szczególnych przypadkach konsultowanie spraw reklamacyjnych z prawnikami.
Dodatkowo:
- opracowywanie oraz analiza niezgodności na podstawie reklamacji pod kątem rodzajów powstałych szkód;
- szczegółowe analizowanie przyczyn występujących reklamacji i zgłaszanie niezgodności przełożonym.
- kompletowanie dokumentacji szkodowej
- współpraca w zakresie szkód z ubezpieczycielem; ze spedycjami międzynarodowymi oraz przewoźnikami po stronie polskiej w wyjaśnianiu powstałych szkód;
- szczególnych przypadkach konsultowanie spraw reklamacyjnych z prawnikami.
Dodatkowo:
- opracowywanie oraz analiza niezgodności na podstawie reklamacji pod kątem rodzajów powstałych szkód;
- szczegółowe analizowanie przyczyn występujących reklamacji i zgłaszanie niezgodności przełożonym.
Specjalista ds. reklamacji
- przyjęcie uszkodzonych produktów do reklamacji, weryfikacja odpowiedzialności za szkodę
- współpraca z podwykonawcami
- kontrola stanu magazynu produktów uszkodzonych
- składanie reklamacji do dostawców
- raportowanie przyczyn uszkodzeń przełożonemu
- kontakt z klientami
- wysyłka towaru.
Dodatkowo:
- opieka na autami służbowymi (zgłoszenia do ASO, pilnowanie terminów przeglądów itp).
- przyjmowanie i wydawanie towaru z zewnętrznego magazynu firmy
- współorganizacja targów.
- współpraca z podwykonawcami
- kontrola stanu magazynu produktów uszkodzonych
- składanie reklamacji do dostawców
- raportowanie przyczyn uszkodzeń przełożonemu
- kontakt z klientami
- wysyłka towaru.
Dodatkowo:
- opieka na autami służbowymi (zgłoszenia do ASO, pilnowanie terminów przeglądów itp).
- przyjmowanie i wydawanie towaru z zewnętrznego magazynu firmy
- współorganizacja targów.
Szkolenia i kursy
- Prawo Przewozowe
- Konwencja CMR
- OCP / OCS
- Konwencja CMR
- OCP / OCS
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zainteresowania
- motoryzacja - szczególnie motocyklowa
- sporty siłowe
- sporty siłowe
Inne
- Biegła obsługa komputera (środowisko Windows) oraz programów pakietu MS Office,
- Umiejętność w posługiwaniu się programami graficznymi,
np. Adobe Indesign, Adobe Photoshop
- łatwość posługiwania się programem Symfonia oraz Safo
- Prawo jazdy kat. A oraz kat. B
- Bardzo dobra znajomość dokumentów magazynowych.
- Umiejętność w posługiwaniu się programami graficznymi,
np. Adobe Indesign, Adobe Photoshop
- łatwość posługiwania się programem Symfonia oraz Safo
- Prawo jazdy kat. A oraz kat. B
- Bardzo dobra znajomość dokumentów magazynowych.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.