Michał Flek

Intercompany analyst, 3M Service Center EMEA
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Optymalizacja procesów Planowanie produkcji Zarządzanie magazynem Magazynowanie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

3M Service Center EMEA
Intercompany analyst
- monitorowanie i analizowanie zamówień (Purchase Orders, Stock Transfer Orders and Sales Orders) w obszarze Intra/Intercompany
- identyfikowanie i rozwiązywanie błędów w zamówieniach Intercompany
- współpraca z fabrykami i centrami dystrybucji w zakresie określania terminów dostępności towarów
- odpowiadanie na zapytania z biur obsługi klienta w zakresie dostępności towarów, określania terminów realizacji zamówień, zmiany terminów dostaw
- analiza wskaźników efektywności
hi-p poland
Specjalista ds. logistyki
budowanie i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z istniejącymi i potencjalnymi klientami; koordynowanie realizacji zamówień klientów na wyroby gotowe, części zamienne, półprodukty, próbki oraz usługi; tworzenie baz danych dla nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; obsługa reklamacji; tworzenie raportów: sprzedaży, statystycznych GUS i intrastat; nadzór nad poprawnością danych w systemie SAP; inwentaryzacja materiałów powierzonych; nadzór na wskaźnikami efektywności: forecast accuracy, order fulfillment, OTIF (On Time In Full).
Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A.
planista produkcji
kontrola stanów magazynowych i planowanie produkcji
wyrobów gotowych.
Kaufland Polska
młodszy specjalista w dziale zarzadzania procesami
tworzenie raportów, zestawień i analiz, przeprowadzanie
szkoleń z obsługi systemów bazodanowych oraz nadawanie i nadzorowanie
dostępów dla uużytkowników wewnętrznych, kontrola poprawności danych
systemowych artykułów, tworzenie bieżących modyfikacji w programach
pomocniczych.
Logo
specjalista (departament administracji)
Towarzystwo Ubezpieczen Europa S.A. i Towarzystwo Ubezpieczen na ycie Europa S.A.
prowadzenie spraw operacyjne - organizacyjnych w obszarze
administracji, obsługa administracyjno - techniczna powierzchni biurowej, obsługa
floty samochodowej, obsługa archiwum zakładowego, obsługa sieci telefonii
komórkowej, przeprowadzanie procesów zakupowych, tworzenie budżetu.
IKEA Retail Sp. z o.o.
pracownik ds. wsparcia sprzeday i zaopatrzenia (dział administracji logistycznej)
kontrola poziomu zapasów, tworzenie zamówien towarów,
przeprowadzanie inwentaryzacji, kontrola dostaw, rejestrowanie transakcji
wewnetrznych

Szkolenia i kursy

- uprawnienie do prowadzenia wózków widłowych
- kurs archiwalno-kancelaryjny I stopnia

Edukacja

Logo
procesy i projekty logistyczne, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Produkcja
Zarządzanie produkcją

Zainteresowania

- hokej na lodzie
- kolarstwo górskie

Organizacje

Wrocławskie Towarzystwo Hokejowe