Umiejętności
MS Project
Wordpress
Prawo jazdy kat B
MS PowerPoint
Adobe Illustrator - początkujący
CSS podstawy
HTML (podstawy)
MS Office: Word, Excel, Outlook
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Owner
WebGrowth Michał Fiech
Na zlecenie klientów przyjmuje zlecenia związane z:
- tworzeniem stron internetowych oraz ich późniejszym utrzymaniem,
- pozycjonowaniem stron i autydami SEO,
- konsultacjami strategii e-marketingowych (CRO, lead generation, SEO),
- wdrażaniem i konfiguracją Google Analytics (GTM).
- tworzeniem stron internetowych oraz ich późniejszym utrzymaniem,
- pozycjonowaniem stron i autydami SEO,
- konsultacjami strategii e-marketingowych (CRO, lead generation, SEO),
- wdrażaniem i konfiguracją Google Analytics (GTM).
Chief Growth Hacker
- CRO (analyzing on-site users' behavior and core business KPI, identifying areas that might significantly improve conversion, testing and optimizing these areas),
- SEO (create new landing pages, optimizing old ones, on-page SEO optimization, keyword research),
- product marketing,
- A/B and multivariate tests,
- growth hacking team leader.
On daily basis I use: Google Analytics, Google Tag Manager, Wordpress, SEMrush, Adobe CC (Illustrator, Premiere Pro, Photoshop), Ahrefs, Mailchimp, Trello, Basecamp, Slack, Sublime Text.
- SEO (create new landing pages, optimizing old ones, on-page SEO optimization, keyword research),
- product marketing,
- A/B and multivariate tests,
- growth hacking team leader.
On daily basis I use: Google Analytics, Google Tag Manager, Wordpress, SEMrush, Adobe CC (Illustrator, Premiere Pro, Photoshop), Ahrefs, Mailchimp, Trello, Basecamp, Slack, Sublime Text.
Mobile Marketing Specialist
- prowadzenie działań marketingowych w 5 aplikacjach spółki (Android, iOS),
- koordynacja prac agencji deweloperskiej, w tym rozwój produktu i wprowadzanie na rynek nowych aplikacji, testowanie produktu,
- analizowanie wyników działań marketingowych (analizy RFM, kohorty retencji, CTR, CR, LTV, % deinstalacji) oraz późniejsza optymalizacja działań pod dyktando wybranych KPI,
- user acquisition przy współpracy z sieciami reklamowymi i sieciami DSP,
- ASO,
- notyfikacje desktopowe.
- koordynacja prac agencji deweloperskiej, w tym rozwój produktu i wprowadzanie na rynek nowych aplikacji, testowanie produktu,
- analizowanie wyników działań marketingowych (analizy RFM, kohorty retencji, CTR, CR, LTV, % deinstalacji) oraz późniejsza optymalizacja działań pod dyktando wybranych KPI,
- user acquisition przy współpracy z sieciami reklamowymi i sieciami DSP,
- ASO,
- notyfikacje desktopowe.
Praktykant w Pionie Sprzedaży Masowej, Oddział Regionalny Mazowieckie Zachód, Warszawa
Wsparcie Pionu Sprzedaży Masowej w obszarach:
- analizy: udział w opracowywaniu analiz sprzedażowych, analizowanie rynku ubezpieczeniowego Klienta Indywidualnego,
- marketingu: wsparcie akcji promocyjnych, udział w przygotowywaniu materiałów reklamowych, wsparcie kontroli jakości obsługi Klientów
- rekrutacji: wsparcie procesów rekrutacji podmiotów sprzedażowych oraz wdrożenia ich do pracy,
- szkoleń: wsparcie organizacji szkoleń.
- analizy: udział w opracowywaniu analiz sprzedażowych, analizowanie rynku ubezpieczeniowego Klienta Indywidualnego,
- marketingu: wsparcie akcji promocyjnych, udział w przygotowywaniu materiałów reklamowych, wsparcie kontroli jakości obsługi Klientów
- rekrutacji: wsparcie procesów rekrutacji podmiotów sprzedażowych oraz wdrożenia ich do pracy,
- szkoleń: wsparcie organizacji szkoleń.
Prezes Zarządu, Koordynator Główny projektu Językiada 2013/2014, Koordynator marketingowy projektów.
Prezes Zarządu Stowarzyszenia (11.2014 - teraz):
- zarządzanie Stowarzyszeniem non-profit,
- przeprowadzanie sesji strategicznych oraz wdrażanie w strukturach Stowarzyszenia nowych ścieżek rozwoju, monitorowanie i korygowanie prac oraz efektów,
- bieżąca współpraca z Szefami Działów oraz Kierownikami projektów,
- obsługa nowych i kluczowych Parterów Stowarzyszenia,
- przewodzenia grupie ok. 50 aktywnych członków.
Zarządzanie projektami:
- zarządzanie 9 osobową grupą projektową,
- dwukrotne zorganizowanie 3-etapowego, wrocławskiego konkursu językowego łącznie na ~1500 osób,
- pozyskiwanie i dbanie o relacje ze sponsorami i partnerami projektu,
- zarządzanie projektem.
http://jezykiada.wiggor.pl/
Koordynator marketingowy projektów:
- koordynacja działań marketingowych prowadzonych w 13 ośrodkach akademickich w Polsce,
- analizowanie i optymalizowanie działań marketingowych z wykorzystywaniem Google Analytics, podstawy Google AdWords, Facebook Ads,
- tworzenie materiałów promocyjnych, ofert współpracy (Adobe Illustrator, Photoshop i InDesign),
- aktualizacje i modyfikacje stron internetowych (Wordpress, HTML, CSS, podstawy PHP, MySQL z wykorzystaniem phpMyAdmin), tworzenie dedykowanych landing page (Bootstrap),
- tworzenie oraz prowadzenie kampanii e-mail marketingowych (HTML, CSS, Freshmail).
Szef Działu Marketingu&PR:
- kierowanie 16 osobowym działem Marketingu&PR,
- tworzenie i prowadzenie sesji kreatywnych,
- organizacja i przeprowadzanie szkoleń tematycznych,
- wdrażanie strategii wizerunkowych i marketingowych Stowarzyszenia.
- zarządzanie Stowarzyszeniem non-profit,
- przeprowadzanie sesji strategicznych oraz wdrażanie w strukturach Stowarzyszenia nowych ścieżek rozwoju, monitorowanie i korygowanie prac oraz efektów,
- bieżąca współpraca z Szefami Działów oraz Kierownikami projektów,
- obsługa nowych i kluczowych Parterów Stowarzyszenia,
- przewodzenia grupie ok. 50 aktywnych członków.
Zarządzanie projektami:
- zarządzanie 9 osobową grupą projektową,
- dwukrotne zorganizowanie 3-etapowego, wrocławskiego konkursu językowego łącznie na ~1500 osób,
- pozyskiwanie i dbanie o relacje ze sponsorami i partnerami projektu,
- zarządzanie projektem.
http://jezykiada.wiggor.pl/
Koordynator marketingowy projektów:
- koordynacja działań marketingowych prowadzonych w 13 ośrodkach akademickich w Polsce,
- analizowanie i optymalizowanie działań marketingowych z wykorzystywaniem Google Analytics, podstawy Google AdWords, Facebook Ads,
- tworzenie materiałów promocyjnych, ofert współpracy (Adobe Illustrator, Photoshop i InDesign),
- aktualizacje i modyfikacje stron internetowych (Wordpress, HTML, CSS, podstawy PHP, MySQL z wykorzystaniem phpMyAdmin), tworzenie dedykowanych landing page (Bootstrap),
- tworzenie oraz prowadzenie kampanii e-mail marketingowych (HTML, CSS, Freshmail).
Szef Działu Marketingu&PR:
- kierowanie 16 osobowym działem Marketingu&PR,
- tworzenie i prowadzenie sesji kreatywnych,
- organizacja i przeprowadzanie szkoleń tematycznych,
- wdrażanie strategii wizerunkowych i marketingowych Stowarzyszenia.
Szkolenia i kursy
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR:
- Szkolenie z rozmów telefonicznych w Stowarzyszeniu Studenckim WIGGOR,
- Szkolenie z prowadzenie rozmów rekrutacyjnych - szkolenie prowadzone przez Mateusza Sławińskiego pracownika Hewlett Packard,
- Szkolenie z zarządzania czasem,
- Szkolenie z oceniania Asessment Centre podczas rekrutacji,
- Szkolenie z zakresu e-marketingu - organizowane przez WIGGOR, prowadzone przez Karola Bzika, eCommerce Project Managera w firmie Divante.
SQN TS Centrum Telemarketingu:
- 4 dniowe szkolenie wprowadzające (m.in. negocjacje, techniki zbijania obiekcji, rozpoznawanie potrzeb, dosprzedaż, finalizowanie transakcji)
10 dniowy training course "What is European citizenship" zorganizowany przez Stowarzyszenie WostYAN z Armenii w ramach europejskiego programu Youth in Action
- Szkolenie z rozmów telefonicznych w Stowarzyszeniu Studenckim WIGGOR,
- Szkolenie z prowadzenie rozmów rekrutacyjnych - szkolenie prowadzone przez Mateusza Sławińskiego pracownika Hewlett Packard,
- Szkolenie z zarządzania czasem,
- Szkolenie z oceniania Asessment Centre podczas rekrutacji,
- Szkolenie z zakresu e-marketingu - organizowane przez WIGGOR, prowadzone przez Karola Bzika, eCommerce Project Managera w firmie Divante.
SQN TS Centrum Telemarketingu:
- 4 dniowe szkolenie wprowadzające (m.in. negocjacje, techniki zbijania obiekcji, rozpoznawanie potrzeb, dosprzedaż, finalizowanie transakcji)
10 dniowy training course "What is European citizenship" zorganizowany przez Stowarzyszenie WostYAN z Armenii w ramach europejskiego programu Youth in Action
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Podróże,
amatorskie granie na gitarze akustycznej,
taniec,
Skydiving i B.A.S.E. Jumping.
amatorskie granie na gitarze akustycznej,
taniec,
Skydiving i B.A.S.E. Jumping.
Organizacje
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Inne
Prawo jazdy kat. B.
Umiejętność instalacji i obsługi platformy Wordpress.
Podstawowa znajomość języka HTML i CSS.
Podstawy pracy w Adobe Illustrator.
Znajomość środowiska MS Office.
Umiejętność instalacji i obsługi platformy Wordpress.
Podstawowa znajomość języka HTML i CSS.
Podstawy pracy w Adobe Illustrator.
Znajomość środowiska MS Office.
Grupy
Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.
mobile user experience
Grupa o projektowaniu interfejsów aplikacji, stron lub samych urządzeń mobilnych.
Szkolenia Wrocław
Grupa dedykowana osobom szukającym szkoleń otwartych we Wrocławiu. Szkoleń, które służyć mają rozwojowi osobistemu, zwiększaniu wiedzy i umiejętności wszystkich osób uczestniczących w procesie.