Michał Falkiewicz
Opiekun Regionu Centralnego, Kinsoft Systemy Informatyczne dla STU Ergo Hestia SA
Doświadczenie zawodowe
Opiekun Regionu Centralnego
Kinsoft Systemy Informatyczne dla STU Ergo Hestia SA
- Druga warstwa wsparcia dla użytkowników aplikacji iPegaz z podległego Regionu;
- Wsparcie merytoryczne dla pracowników z Przedstawicielstw Detalicznych oraz Konsultantów iPegaz z podległego Regionu;
- Ścisła współpraca z Zespołem Projektowym;
- Nadzór nad jakością prowadzonych szkoleń/konsultacji przez Konsultantów iPegaza z podległego Regionu;
- Zbieranie zapotrzebowania na szkoleniakonsultacje z podległego Regionu;
- Przeprowadzenie spotkań z Konsultantów iPegaz (Liderami KiP) z danego Regionu;
- Przygotowywanie i opracowywanie materiałów szkoleniowych na potrzeby Konsultantów iPegaz w podległym Regionie;
- Wsparcie merytoryczne dla pracowników z Przedstawicielstw Detalicznych oraz Konsultantów iPegaz z podległego Regionu;
- Ścisła współpraca z Zespołem Projektowym;
- Nadzór nad jakością prowadzonych szkoleń/konsultacji przez Konsultantów iPegaza z podległego Regionu;
- Zbieranie zapotrzebowania na szkoleniakonsultacje z podległego Regionu;
- Przeprowadzenie spotkań z Konsultantów iPegaz (Liderami KiP) z danego Regionu;
- Przygotowywanie i opracowywanie materiałów szkoleniowych na potrzeby Konsultantów iPegaz w podległym Regionie;
Koordynator Wdrożenia Regionu Centralnego aplikacji iPegaz
Kinsoft Systemy Informatyczne dla STU Ergo Hestia SA
- Przygotowanie oraz zarządzanie planem działań wdrożeniowych w Regionie Centralnym obejmującym następujące miasta ( Białystok, Warszawa, Lublin, Radom, Kielce, Tarnobrzeg, Rzeszów, Łódź, Kalisz oraz Poznań);
- Koordynacja działań związanych z wdrożeniem Agencji z 14 Przedstawicielstw Detalicznych do pracy z nowym systemem on-line - iPegaz;
- Opieka nad 14 Przedstawicielstwami Detalicznym w zakresie szkoleń dla kadry Menedżerskiej z aplikacji iPegaz (ok 50 Menedżerów Sprzedaży);
- Wyszkolenie do pracy w terenie 14 Konsultantów iPegaz;
- Rekrutacja oraz nadzór nad lokalnymi Konsultantami iPegaz w zakresie przygotowywania szkoleń, organizacji pracy;
- Szkolenia dla Agencji oraz pośredników ubezpieczeniowych w Przedstawicielstwach Detalicznych:
Etap wdrożenia aplikacji zakończył się pełnym sukcesem
- Koordynacja działań związanych z wdrożeniem Agencji z 14 Przedstawicielstw Detalicznych do pracy z nowym systemem on-line - iPegaz;
- Opieka nad 14 Przedstawicielstwami Detalicznym w zakresie szkoleń dla kadry Menedżerskiej z aplikacji iPegaz (ok 50 Menedżerów Sprzedaży);
- Wyszkolenie do pracy w terenie 14 Konsultantów iPegaz;
- Rekrutacja oraz nadzór nad lokalnymi Konsultantami iPegaz w zakresie przygotowywania szkoleń, organizacji pracy;
- Szkolenia dla Agencji oraz pośredników ubezpieczeniowych w Przedstawicielstwach Detalicznych:
Etap wdrożenia aplikacji zakończył się pełnym sukcesem
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)