Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Ofertowego / Kierownik Zespołu Projektowego
Lider zespołu 7 inżynierów. Do moich obowiązków należą:
Organizowanie i koordynacja pracy poszczególnych pracowników z działaniami działu handlowego i biura obsługi Klienta. Sprawdzanie poprawności rozwiązań pod kątem merytorycznym i formalnym. Wykonywanie kalkulacji rentowności na etapie wstępnej oferty i ostatecznych negocjacji. Motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Organizowanie i koordynacja pracy poszczególnych pracowników z działaniami działu handlowego i biura obsługi Klienta. Sprawdzanie poprawności rozwiązań pod kątem merytorycznym i formalnym. Wykonywanie kalkulacji rentowności na etapie wstępnej oferty i ostatecznych negocjacji. Motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Country Marketing Manager
- Opracowanie i realizacja strategii marketingowej firmy.
Przygotowywanie i realizacja budżetu marketingowego i media planu.
- Reprezentacja firmy na imprezach zewnętrznych (targach, galach itp.)
W tym:
Współorganizacja i koordynacja stoiska targowego oraz materiałów na Targi Autostrada 2012
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.380579001988437.82885.207037732675899&type=1
Organizacja i obsługa stoiska konferencyjnego na konferencji "Wypadek to nie przypadek"
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.409367649109572.87067.207037732675899&type=1
Budowa skoczni kajakowej na obchodach Święta Wisły 2012
http://www.youtube.com/watch?v=JGn5jO4LP9c
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.397566656956338.84915.207037732675899&type=1
Współpraca z Narodowymi Siłami Rezerwy przy promocji na imprezach okolicznościowych (rusztowania na obchodach rocznicy Bitwy pod Grunwaldem 2010 i Święta Wojska Polskiego 2010)
- Przygotowanie artykułów prasowych, informacji PR i redagowanie wypowiedzi kierownictwa oraz materiałów reklamowych i promocyjnych na potrzeby mediów, np.:
http://www.ebuilder.pl/index.php?act=article&sub=view&id=7623
http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,przygotowanie_wysokiej_inwestycji_-_artykul_sponsorowany,5478
- Koordynacja projektów BTL
http://www.doka.com/web/newsroom/news/201206_wiosennawyprzedaz.pl.php
- Wybór i zamawianie gadgetów reklamowych na potrzeby działu handlowego.
- Wprowadzenie, szkolenie, przydział obowiązków pracownikom działu marketingu.
- Organizowanie imprez marketingowych dla Klientów firmy.
Koordynacja wyjazdów Klientów firmy do centrali w Amstetten.
- Rozwój strony internetowej koncernu www.doka.pl
Przygotowywanie i realizacja budżetu marketingowego i media planu.
- Reprezentacja firmy na imprezach zewnętrznych (targach, galach itp.)
W tym:
Współorganizacja i koordynacja stoiska targowego oraz materiałów na Targi Autostrada 2012
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.380579001988437.82885.207037732675899&type=1
Organizacja i obsługa stoiska konferencyjnego na konferencji "Wypadek to nie przypadek"
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.409367649109572.87067.207037732675899&type=1
Budowa skoczni kajakowej na obchodach Święta Wisły 2012
http://www.youtube.com/watch?v=JGn5jO4LP9c
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.397566656956338.84915.207037732675899&type=1
Współpraca z Narodowymi Siłami Rezerwy przy promocji na imprezach okolicznościowych (rusztowania na obchodach rocznicy Bitwy pod Grunwaldem 2010 i Święta Wojska Polskiego 2010)
- Przygotowanie artykułów prasowych, informacji PR i redagowanie wypowiedzi kierownictwa oraz materiałów reklamowych i promocyjnych na potrzeby mediów, np.:
http://www.ebuilder.pl/index.php?act=article&sub=view&id=7623
http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,przygotowanie_wysokiej_inwestycji_-_artykul_sponsorowany,5478
- Koordynacja projektów BTL
http://www.doka.com/web/newsroom/news/201206_wiosennawyprzedaz.pl.php
- Wybór i zamawianie gadgetów reklamowych na potrzeby działu handlowego.
- Wprowadzenie, szkolenie, przydział obowiązków pracownikom działu marketingu.
- Organizowanie imprez marketingowych dla Klientów firmy.
Koordynacja wyjazdów Klientów firmy do centrali w Amstetten.
- Rozwój strony internetowej koncernu www.doka.pl
Country Product Manager
-Współpraca z centralą w ramach innowacji i wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy rynku na potrzeby centrali.
-Monitorowanie działań firm konkurencyjnych.
-Dopasowanie materiałów informacyjnych do wymagań lokalnych, tworzenie materiałów ułatwiających wprowadzanie produktów (instrukcje użytkownika, certyfikaty, katalogi, broszury, ulotki).
-Wsparcie Handlowców i Techników dotyczące wiedzy o produktach Doka i technikach budowy obiektów inżynieryjnych i kubaturowych.
-Prowadzenie szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych w siedzibie spółki, u Klienta i na placu budowy.
-Key User oprogramowania koncernowego do wymiany danych, szybkiej wyceny i ofertowania (obowiązek przekazany).
- Planowanie i prowadzenie kampanii produktowych:
Rusztowanie dla budownictwa kubaturowego Staxo 40.
Panelowe deskowanie stropowe.
Promocja sprzedaży używanych deskowań Doka (deskowania ścienne, stropowe, elementy BHP).
Bezpieczeństwo z Doka.
- Działania szkoleniowe z instytucjami zewnętrznymi:
Współpraca z Polskim Związkiem Pracodawców Budownictwa w ramach projektów "Procostr" i "Zawody budowlane na rynku pracy" ( http://linde-mh.pl/page/doka )
Szkolenie nauczycieli doskonalenia zawodu nt. deskowań w ZDZ Kielce.
-Monitorowanie działań firm konkurencyjnych.
-Dopasowanie materiałów informacyjnych do wymagań lokalnych, tworzenie materiałów ułatwiających wprowadzanie produktów (instrukcje użytkownika, certyfikaty, katalogi, broszury, ulotki).
-Wsparcie Handlowców i Techników dotyczące wiedzy o produktach Doka i technikach budowy obiektów inżynieryjnych i kubaturowych.
-Prowadzenie szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych w siedzibie spółki, u Klienta i na placu budowy.
-Key User oprogramowania koncernowego do wymiany danych, szybkiej wyceny i ofertowania (obowiązek przekazany).
- Planowanie i prowadzenie kampanii produktowych:
Rusztowanie dla budownictwa kubaturowego Staxo 40.
Panelowe deskowanie stropowe.
Promocja sprzedaży używanych deskowań Doka (deskowania ścienne, stropowe, elementy BHP).
Bezpieczeństwo z Doka.
- Działania szkoleniowe z instytucjami zewnętrznymi:
Współpraca z Polskim Związkiem Pracodawców Budownictwa w ramach projektów "Procostr" i "Zawody budowlane na rynku pracy" ( http://linde-mh.pl/page/doka )
Szkolenie nauczycieli doskonalenia zawodu nt. deskowań w ZDZ Kielce.
Szkolenia i kursy
"Jak pisać w sieci, aby sprzedać?" - edycja 2012 Forum Press sp. z o.o.
"Efektywny menedżer" Kalkstein październik 2015
"Efektywny menedżer" Kalkstein październik 2015
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
marketing tzw. dóbr luksusowych, Formuła 1, golf
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium