Michał Dymek

Dyrektor ds. Sprzedaży, REHAU Sp. z o.o.
Komorniki, wielkopolskie

Umiejętności

Komunikacja Komunikacja korporacyjna Kreatywność Marketing Motywacja Negocjacje Menedżer Produktu Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż osobowość lidera dyrektor zarządzający Dynamizm w działaniu Wizjoner Dyrektor Handlowy

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

REHAU Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży Przemysł
- udział w pracach Zarządu
- zarządzanie działem sprzedaży w Polsce, zarządzanie personelem: grupą Przedstawicieli i Pracowników Obsługi Klienta, Działu Marketingu oraz Pracownikami magazynu,
- tworzenie i aktywne wdrażanie koncepcji podejścia marketingowego w procesie obsługi klienta,
- współtworzenie oferty produktowej w ramach korporacji,
- dostosowywanie rozwiązań korporacyjnych do specyfiki rynku polskiego, współtworzenie marketingu lokalnego,
- osobisty kontakt i negocjacje umów z kluczowymi klientami,
- planowanie i kontrola realizacji planów; analityka produktowa i sprzedażowa, monitoring działań konkurencji,
- nadzór nad stanami magazynowymi towarów, logistyką zamówień i programami magazynowymi,
- komunikacja z zagranicznymi oddziałami firmy: wymiana doświadczeń, wspieranie rozwoju
Logo
Dyrektor Handlowy
Sched-pol Sp.J. PPHU
- zarządzanie sprzedażą i marketingiem - Działem Handlowym i siecią sprzedaży w Polsce i Europie Zachodniej (rynki niemieckojęzyczne)
- tworzenie strategii firmy oraz strategii marketingowej, produktu i sprzedaży,
- dobór i rekrutacja kadr w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, marketingu i produktu,
- budowa sieci dystrybucji; negocjacje z kluczowymi klientami,
- negocjacje umów z sieciami marketów budowlanych i grupami zakupowymi,
- budowa oferty produktowej, współpraca z pionem produkcyjnym,
- współpraca w zakresie finansów firmy – finansowanie inwestycji, analityka kosztów, utrzymanie płynności, budżetowanie,
- współpraca z klientami w kanale B2B,
- szkolenie pracowników – dostosowanie narzędzi szkoleniowych do analizy zbioru umiejętności,
- wdrażanie systemu podejścia marketingowego w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Najlepszy Dyrektor z którym współpracowałem!!! Mega ......Wielkie dzięki .....
Aquaform S.A.
Product Manager / Kierownik Działu Produktu
- zarządzanie ofertą produktową firmy, tworzenie strategii produktu,
- ścisła współpraca z Przedstawicielami na terenie Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej,
- zbieranie, przetwarzanie i analiza danych rynkowych, analiza otoczenia mikro, monitoring działań konkurencji, analiza atrakcyjności bieżącego asortymentu,
- kierowanie projektami wdrożeń produktowych i modyfikacją produktu – planowanie procesu powstawania produktu, zarządzanie pracami projektowymi, konstrukcyjnymi i wdrożeniowymi,
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla klientów,
- zarządzanie Działem Produktu
Aquaform S.A.
Specjalista ds. Planowania Produkcji i Zakupów
- planowanie produkcji i zaopatrzenia materiałowego,
- negocjacje z dostawcami i zakup materiałów,
- nadzór nad technologią wytworzenia, wdrażanie do produkcji nowych rozwiązań technologicznych i produktów

Szkolenia i kursy

Führungseminar; Profiseminar ML; Autoprezentacja i wystąpienia publiczne; Psychologia Szefa; Coaching; Forum Sprzedaż i Marketing; Style myślenia i działania, typy osobowości (FRIS, Insights Discovery); Przywództwo; Negocjacje z kupcem w sieciach przemysłowych DIY; Budżetowanie; Komunikacja; Telefoniczna rozmowa handlowa z elementami negocjacji; Sprzedaż pod inwestycje w obiekty hotelowe; Zarządzanie czasem i prowadzenie szkoleń

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Cross Country MTB
Sporty indywidualne (biegi, pływanie) i zespołowe,
Podróże,
Literatura,
Gry strategiczne