Umiejętności
Komunikacja
Komunikacja korporacyjna
Kreatywność
Marketing
Motywacja
Negocjacje
Menedżer Produktu
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
osobowość lidera
dyrektor zarządzający
Dynamizm w działaniu
Wizjoner
Dyrektor Handlowy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży Przemysł
- udział w pracach Zarządu
- zarządzanie działem sprzedaży w Polsce, zarządzanie personelem: grupą Przedstawicieli i Pracowników Obsługi Klienta, Działu Marketingu oraz Pracownikami magazynu,
- tworzenie i aktywne wdrażanie koncepcji podejścia marketingowego w procesie obsługi klienta,
- współtworzenie oferty produktowej w ramach korporacji,
- dostosowywanie rozwiązań korporacyjnych do specyfiki rynku polskiego, współtworzenie marketingu lokalnego,
- osobisty kontakt i negocjacje umów z kluczowymi klientami,
- planowanie i kontrola realizacji planów; analityka produktowa i sprzedażowa, monitoring działań konkurencji,
- nadzór nad stanami magazynowymi towarów, logistyką zamówień i programami magazynowymi,
- komunikacja z zagranicznymi oddziałami firmy: wymiana doświadczeń, wspieranie rozwoju
- zarządzanie działem sprzedaży w Polsce, zarządzanie personelem: grupą Przedstawicieli i Pracowników Obsługi Klienta, Działu Marketingu oraz Pracownikami magazynu,
- tworzenie i aktywne wdrażanie koncepcji podejścia marketingowego w procesie obsługi klienta,
- współtworzenie oferty produktowej w ramach korporacji,
- dostosowywanie rozwiązań korporacyjnych do specyfiki rynku polskiego, współtworzenie marketingu lokalnego,
- osobisty kontakt i negocjacje umów z kluczowymi klientami,
- planowanie i kontrola realizacji planów; analityka produktowa i sprzedażowa, monitoring działań konkurencji,
- nadzór nad stanami magazynowymi towarów, logistyką zamówień i programami magazynowymi,
- komunikacja z zagranicznymi oddziałami firmy: wymiana doświadczeń, wspieranie rozwoju
Dyrektor Handlowy
Sched-pol Sp.J. PPHU
- zarządzanie sprzedażą i marketingiem - Działem Handlowym i siecią sprzedaży w Polsce i Europie Zachodniej (rynki niemieckojęzyczne)
- tworzenie strategii firmy oraz strategii marketingowej, produktu i sprzedaży,
- dobór i rekrutacja kadr w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, marketingu i produktu,
- budowa sieci dystrybucji; negocjacje z kluczowymi klientami,
- negocjacje umów z sieciami marketów budowlanych i grupami zakupowymi,
- budowa oferty produktowej, współpraca z pionem produkcyjnym,
- współpraca w zakresie finansów firmy – finansowanie inwestycji, analityka kosztów, utrzymanie płynności, budżetowanie,
- współpraca z klientami w kanale B2B,
- szkolenie pracowników – dostosowanie narzędzi szkoleniowych do analizy zbioru umiejętności,
- wdrażanie systemu podejścia marketingowego w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
- tworzenie strategii firmy oraz strategii marketingowej, produktu i sprzedaży,
- dobór i rekrutacja kadr w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, marketingu i produktu,
- budowa sieci dystrybucji; negocjacje z kluczowymi klientami,
- negocjacje umów z sieciami marketów budowlanych i grupami zakupowymi,
- budowa oferty produktowej, współpraca z pionem produkcyjnym,
- współpraca w zakresie finansów firmy – finansowanie inwestycji, analityka kosztów, utrzymanie płynności, budżetowanie,
- współpraca z klientami w kanale B2B,
- szkolenie pracowników – dostosowanie narzędzi szkoleniowych do analizy zbioru umiejętności,
- wdrażanie systemu podejścia marketingowego w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Product Manager / Kierownik Działu Produktu
- zarządzanie ofertą produktową firmy, tworzenie strategii produktu,
- ścisła współpraca z Przedstawicielami na terenie Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej,
- zbieranie, przetwarzanie i analiza danych rynkowych, analiza otoczenia mikro, monitoring działań konkurencji, analiza atrakcyjności bieżącego asortymentu,
- kierowanie projektami wdrożeń produktowych i modyfikacją produktu – planowanie procesu powstawania produktu, zarządzanie pracami projektowymi, konstrukcyjnymi i wdrożeniowymi,
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla klientów,
- zarządzanie Działem Produktu
- ścisła współpraca z Przedstawicielami na terenie Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej,
- zbieranie, przetwarzanie i analiza danych rynkowych, analiza otoczenia mikro, monitoring działań konkurencji, analiza atrakcyjności bieżącego asortymentu,
- kierowanie projektami wdrożeń produktowych i modyfikacją produktu – planowanie procesu powstawania produktu, zarządzanie pracami projektowymi, konstrukcyjnymi i wdrożeniowymi,
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla klientów,
- zarządzanie Działem Produktu
Szkolenia i kursy
Führungseminar; Profiseminar ML; Autoprezentacja i wystąpienia publiczne; Psychologia Szefa; Coaching; Forum Sprzedaż i Marketing; Style myślenia i działania, typy osobowości (FRIS, Insights Discovery); Przywództwo; Negocjacje z kupcem w sieciach przemysłowych DIY; Budżetowanie; Komunikacja; Telefoniczna rozmowa handlowa z elementami negocjacji; Sprzedaż pod inwestycje w obiekty hotelowe; Zarządzanie czasem i prowadzenie szkoleń
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Cross Country MTB
Sporty indywidualne (biegi, pływanie) i zespołowe,
Podróże,
Literatura,
Gry strategiczne
Sporty indywidualne (biegi, pływanie) i zespołowe,
Podróże,
Literatura,
Gry strategiczne