Michał Drąg
Manager
Katowice,
śląskie
Języki
angielski
ojczysty
polski
ojczysty
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny
MoneyNow
Otwieranie nowych obiektów na terenie południowej Polski.
Obsada nowych placówek (kadra kierownicza oraz pracownicza), bieżąca rekrutacja.
Plan rozwojowy dla aktualnych oraz nowych pracowników.
Przygotowanie planów sprzedażowych oraz strategii długo i krótko terminowych na podwładny region.
Dbałość o przestrzeganie wysokich standardów firmy w zakresie obsługi klienta, kultury organizacyjnej, wyglądu i aranżacji punktów sprzedaży
Regularny monitoring wykonywanej pracy przez pracowników placówek, wsparcie dla placówek nie osiągających swoje cele sprzedażowe.
Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z marketingiem handlowym – doświadczenie we wdrażaniu nowych produktów / marek do oferty firmy tworzeniu i dostosowywaniu asortymentu marek do aktualnych i przyszłych wymagań Klientów.
Efektywne zarządzanie dużymi zespołami pracowników – zespoły do 100 osób, działające w rozproszonej strukturze organizacyjne
Dbałość o dobrą atmosferę w zespole poprzez działania na rzecz sprawnego przepływu informacji m.in. poprzez promowanie otwartej, dwustronnej komunikacji, wyznaczanie jasnych celów oraz budowę własnego autorytetu wśród podwładnych.
Obsada nowych placówek (kadra kierownicza oraz pracownicza), bieżąca rekrutacja.
Plan rozwojowy dla aktualnych oraz nowych pracowników.
Przygotowanie planów sprzedażowych oraz strategii długo i krótko terminowych na podwładny region.
Dbałość o przestrzeganie wysokich standardów firmy w zakresie obsługi klienta, kultury organizacyjnej, wyglądu i aranżacji punktów sprzedaży
Regularny monitoring wykonywanej pracy przez pracowników placówek, wsparcie dla placówek nie osiągających swoje cele sprzedażowe.
Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z marketingiem handlowym – doświadczenie we wdrażaniu nowych produktów / marek do oferty firmy tworzeniu i dostosowywaniu asortymentu marek do aktualnych i przyszłych wymagań Klientów.
Efektywne zarządzanie dużymi zespołami pracowników – zespoły do 100 osób, działające w rozproszonej strukturze organizacyjne
Dbałość o dobrą atmosferę w zespole poprzez działania na rzecz sprawnego przepływu informacji m.in. poprzez promowanie otwartej, dwustronnej komunikacji, wyznaczanie jasnych celów oraz budowę własnego autorytetu wśród podwładnych.
Area Support Manager
Liquorland
W obszarze zarządzania operacyjnego siecią detaliczną:
Identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju spółki na podstawie analizy długoterminowych planów strategicznych, potencjału rynku oraz konkurencji na nim panującej
Przygotowywanie i implementacja krótko – i długoterminowych strategii biznesowych
Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi; prowadzenie negocjacji ze strategicznymi dostawcami
Dbałość o przestrzeganie wysokich standardów firmy w zakresie obsługi klienta, kultury organizacyjnej, wyglądu i aranżacji punktów sprzedaży
Regularny monitoring jakości poziomu obsługi Klienta w podległych sklepach (regularne uczestnictwo w badaniach „Tajemniczy klient” przeprowadzanych przez firmę zewnętrzną – uzyskiwanie wysokie wyniki)
Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z marketingiem handlowym – doświadczenie we wdrażaniu nowych produktów / marek do oferty firmy tworzeniu i dostosowywaniu asortymentu marek do aktualnych i przyszłych wymagań Klientów
Przygotowywanie budżetu, planów sprzedażowych, marketingowych; kontrola jego realizacji, analiza odchyleń oraz przedstawianie rekomendacji rozwiązań; współodpowiedzialność za wynik finansowy regionu – obrót na poziomie 40 mln USD rocznie; przygotowywanie raportów, wraz z rekomendacjami rozwiązań, narzędzi, zmian, wspierających działalność biznesową
W obszarze zarządzania zespołem:
Efektywne zarządzanie dużymi zespołami pracowników – zespoły do 100 osób, działające w rozproszonej strukturze organizacyjne (prowadzenie procesów rekrutacyjnych, wyznaczanie zadań oraz kontrola ich realizacji)
Współodpowiedzialność za rozwój kompetencji pracowników poprzez coaching, codzienne wsparcie, prowadzenie szkoleń
Dbałość o dobrą atmosferę w zespole poprzez działania na rzecz sprawnego przepływu informacji m.in. poprzez promowanie otwartej, dwustronnej komunikacji, wyznaczanie jasnych celów oraz budowę własnego autorytetu wśród podwładnych
Identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju spółki na podstawie analizy długoterminowych planów strategicznych, potencjału rynku oraz konkurencji na nim panującej
Przygotowywanie i implementacja krótko – i długoterminowych strategii biznesowych
Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi; prowadzenie negocjacji ze strategicznymi dostawcami
Dbałość o przestrzeganie wysokich standardów firmy w zakresie obsługi klienta, kultury organizacyjnej, wyglądu i aranżacji punktów sprzedaży
Regularny monitoring jakości poziomu obsługi Klienta w podległych sklepach (regularne uczestnictwo w badaniach „Tajemniczy klient” przeprowadzanych przez firmę zewnętrzną – uzyskiwanie wysokie wyniki)
Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z marketingiem handlowym – doświadczenie we wdrażaniu nowych produktów / marek do oferty firmy tworzeniu i dostosowywaniu asortymentu marek do aktualnych i przyszłych wymagań Klientów
Przygotowywanie budżetu, planów sprzedażowych, marketingowych; kontrola jego realizacji, analiza odchyleń oraz przedstawianie rekomendacji rozwiązań; współodpowiedzialność za wynik finansowy regionu – obrót na poziomie 40 mln USD rocznie; przygotowywanie raportów, wraz z rekomendacjami rozwiązań, narzędzi, zmian, wspierających działalność biznesową
W obszarze zarządzania zespołem:
Efektywne zarządzanie dużymi zespołami pracowników – zespoły do 100 osób, działające w rozproszonej strukturze organizacyjne (prowadzenie procesów rekrutacyjnych, wyznaczanie zadań oraz kontrola ich realizacji)
Współodpowiedzialność za rozwój kompetencji pracowników poprzez coaching, codzienne wsparcie, prowadzenie szkoleń
Dbałość o dobrą atmosferę w zespole poprzez działania na rzecz sprawnego przepływu informacji m.in. poprzez promowanie otwartej, dwustronnej komunikacji, wyznaczanie jasnych celów oraz budowę własnego autorytetu wśród podwładnych
Szkolenia i kursy
Selling skills
Coaching for performance
Responsible Service of Alcohol
Robbery and aggresive customer safety
Management and motivation
Coaching for performance
Responsible Service of Alcohol
Robbery and aggresive customer safety
Management and motivation
Grupy
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
GL - Uwagi/Propozycje
Wasze uwagi o GoldenLine, zgłoszenia usterek, spostrzeżenia, opinie, sugestie zmian itp.
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.