Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
dobry
chorwacki
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
AGENT OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ
Pojmowana w dużym zakresie obsługa pasażerów linii lotniczych British Airways, SAS, Tunisair, Aer Lingus, Air Europa, Finnair, Easy Jet, Wizzair, Sky Europe, Germanwings (odprawa pasażerów i przyjmowanie ich na pokład, obsługa klientów VIP oraz klientów niepełnosprawnych).
Szkolenie nowo zatrudnianych pracowników do wykonywania powierzonych im obowiązków.
Szkolenie nowo zatrudnianych pracowników do wykonywania powierzonych im obowiązków.
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW KORPORACYJNYCH
Elbank S.A. – Polskie Towarzystwo Elektronicznego Pieniądza
Utrzymanie i obsługa klientów korporacyjnych.
Dostarczanie klientom udoskonalonych wersji oprogramowania.
Pełnienie roli głównego tłumacza w firmie (tłumaczenia instrukcji oprogramowań z języka rosyjskiego i angielskiego).
Dostarczanie klientom udoskonalonych wersji oprogramowania.
Pełnienie roli głównego tłumacza w firmie (tłumaczenia instrukcji oprogramowań z języka rosyjskiego i angielskiego).
Szkolenia i kursy
Techniki pamięciowe i szybkiego zapamiętywania - (Akademia Nauki) 2007
Wstęp do zasad inwestowania - 2007
Nowoczesne techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów – Lipiec 2007 (Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich)
Rynek kontraktów terminowych i FOREX – zarządzanie kapitałem i systemy transakcyjne - 2007
Szkolenie produktowo-systemowe BZ WBK S.A. – system ICBS, Branch Teller, CRS - 2006
Szkolenie z zakresu:
- znajomości zabezpieczeń walut obcych ze szczególnym uwzględnieniem USD i EURO
- znajomości technik drukarskich stosowanych do druku banknotów
- znajomości fałszerskich technik zastępczych - 2006
Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – 2006
Profesjonalna obsługa klienta (Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich) – 2006
Profesjonalna obsługa pasażerska i coaching wg. standardów IATA - 2005
Wstęp do zasad inwestowania - 2007
Nowoczesne techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów – Lipiec 2007 (Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich)
Rynek kontraktów terminowych i FOREX – zarządzanie kapitałem i systemy transakcyjne - 2007
Szkolenie produktowo-systemowe BZ WBK S.A. – system ICBS, Branch Teller, CRS - 2006
Szkolenie z zakresu:
- znajomości zabezpieczeń walut obcych ze szczególnym uwzględnieniem USD i EURO
- znajomości technik drukarskich stosowanych do druku banknotów
- znajomości fałszerskich technik zastępczych - 2006
Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – 2006
Profesjonalna obsługa klienta (Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich) – 2006
Profesjonalna obsługa pasażerska i coaching wg. standardów IATA - 2005
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
archeologia, komputery, motoryzacja, sport, fotografia, książki, film, podróże, zwierzęta.
Inne
Prawo jazdy kat. A (od 2002) i B (od 1990)
Praca z komputerem w stopniu zaawansowanym
Tłumacz w mowie i piśmie podczas konferencji i targów
Tworzenie opracowań i prezentacji dla firm
Przygotowywanie ofert handlowych
Umiejętność szybkiego przystosowywania się do nowych i zmiennych sytuacji
Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
Umiejętność pracy zespołowej jak również indywidualnej
Umiejętność rozwiązywania konfliktów
Praca z komputerem w stopniu zaawansowanym
Tłumacz w mowie i piśmie podczas konferencji i targów
Tworzenie opracowań i prezentacji dla firm
Przygotowywanie ofert handlowych
Umiejętność szybkiego przystosowywania się do nowych i zmiennych sytuacji
Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
Umiejętność pracy zespołowej jak również indywidualnej
Umiejętność rozwiązywania konfliktów
Grupy
Grupa trzymająca fretkę
Grupa dla wszystkich, którzy posiadają, chcą posiadać fretkę/i lub po prostu je kochają :). No i dla tych zdominowanych przez swoje małe futrzaste "potworki" też :)
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?