Michał Dembski

Marketing manager w firmie e-prawnik sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
dobry
chorwacki
podstawowy
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SzukamPrawnika.pl
Marketing Manager
Zarządzanie strategią marketingową firmy.
Studio MP5
Właściciel/Fotograf
Oaza Prezentów
Właściciel
Logo
WŁAŚCICIEL
Cronexion
Logo
WŁAŚCICIEL
FreeFemme
EXATEL SA
SPECJALISTA W ZESPOLE OBSŁUGI KLIENTA
POLIGLOTA Sp. z o.o.
SPECJALISTA d.s. ORGANIZACJI SZKOLEŃ JĘZYKOWYCH
Santander Bank Polska
OPIEKUN KLIENTA
Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych klientów banku, doradztwo w zakresie kont osobistych, kredytów, kart kredytowych oraz funduszy inwestycyjnych ARKA, obsługa międzynarodowych przekazów pieniężnych Western Union.
Welcome Airport Services sp. z o.o.
AGENT OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ
Pojmowana w dużym zakresie obsługa pasażerów linii lotniczych British Airways, SAS, Tunisair, Aer Lingus, Air Europa, Finnair, Easy Jet, Wizzair, Sky Europe, Germanwings (odprawa pasażerów i przyjmowanie ich na pokład, obsługa klientów VIP oraz klientów niepełnosprawnych).
Szkolenie nowo zatrudnianych pracowników do wykonywania powierzonych im obowiązków.
Logo
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW KORPORACYJNYCH
Elbank S.A. – Polskie Towarzystwo Elektronicznego Pieniądza
Utrzymanie i obsługa klientów korporacyjnych.
Dostarczanie klientom udoskonalonych wersji oprogramowania.
Pełnienie roli głównego tłumacza w firmie (tłumaczenia instrukcji oprogramowań z języka rosyjskiego i angielskiego).
Logo
SPECJALISTA DS. STATYSTYKI KOMPUTEROWEJ I SZKODOWEJ
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji STU S.A.
Uzupełnianie baz danych.
Prowadzenie statystyki szkodowej.
Logo
PRACOWNIK BIUROWY
Fundacja Samorządu Studentów SGH
Prace administracyjno – biurowe.

Szkolenia i kursy

Techniki pamięciowe i szybkiego zapamiętywania - (Akademia Nauki) 2007
Wstęp do zasad inwestowania - 2007
Nowoczesne techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów – Lipiec 2007 (Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich)
Rynek kontraktów terminowych i FOREX – zarządzanie kapitałem i systemy transakcyjne - 2007
Szkolenie produktowo-systemowe BZ WBK S.A. – system ICBS, Branch Teller, CRS - 2006
Szkolenie z zakresu:
- znajomości zabezpieczeń walut obcych ze szczególnym uwzględnieniem USD i EURO
- znajomości technik drukarskich stosowanych do druku banknotów
- znajomości fałszerskich technik zastępczych - 2006
Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – 2006
Profesjonalna obsługa klienta (Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich) – 2006
Profesjonalna obsługa pasażerska i coaching wg. standardów IATA - 2005

Edukacja

Logo
Filologia Angielska - Business English, licencjackie
Społeczna Akademia Nauk

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

archeologia, komputery, motoryzacja, sport, fotografia, książki, film, podróże, zwierzęta.

Inne

Prawo jazdy kat. A (od 2002) i B (od 1990)
Praca z komputerem w stopniu zaawansowanym
Tłumacz w mowie i piśmie podczas konferencji i targów
Tworzenie opracowań i prezentacji dla firm
Przygotowywanie ofert handlowych
Umiejętność szybkiego przystosowywania się do nowych i zmiennych sytuacji
Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
Umiejętność pracy zespołowej jak również indywidualnej
Umiejętność rozwiązywania konfliktów

Grupy

Grupa trzymająca fretkę
Grupa trzymająca fretkę
Grupa dla wszystkich, którzy posiadają, chcą posiadać fretkę/i lub po prostu je kochają :). No i dla tych zdominowanych przez swoje małe futrzaste "potworki" też :)
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?