Michał Danielewicz

Badania społeczne i marketingowe. Projektowanie i realizacja.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

4P Research Mix Sp. z o.o.
Badacz jakościowy (początkowo na stanowisku asystent badacza, od 12.'08r. jako research executive)
On Board
PR Consultant
Logo
Bilingual Billing Administrator (German-English)
BFS Finance/Irlandia

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Inne

PRZYKŁADOWE PROJEKTY I RAPORTY BADAWCZE
Wybrane poniżej przykłady to publicznie dostępne w internecie badania społeczne.

Młodzi i media // współorganizator projektu, badacz, współautor raportu
Etnograficzny opis codzienności młodych ludzi wyrastających w świecie cyfrowych technologii. Rdzeniem projektu było badanie terenowe wśród licealistów i licealistek w trzech miastach Polski. W trakcie spotkań, wywiadów, wspólnych wycieczek oraz imprez badacze poznali i rozmawiali z ponad setką młodych osób. Tematy wyznaczające strukturę raportu, prezentują najistotniejsze sfery życia dla młodych ludzi biorących udział w projekcie. To „Bycie razem”, „Miłość”, „Zajawki” i „Szkoła”.
http://www.swps.pl/katowice/606-uczelnia-inne/mlodzo-i-media/mlodzo-i-media/7601-mlodzi-i-media

Kulturotwórcy // koordynator projektu, badacz, współautor raportu
Ten projekt to próba spojrzenia na miejskie życie kulturalne oczami ludzi, którzy to życie organizują i animują. Ruszyliśmy w teren, aby rozmawiać z aktywnymi pracownikami instytucji publicznych, organizacji pozarządowych, ale też klubów i kawiarni łączących działalność komercyjną z intencjonalnie kulturotwórczą.
http://www.platformakultury.pl/artykuly/128287-raport-badawczy-kulturotworcy%E2%80%94niekulturocentryczny-raport-o-kulturze.html

Technospołecznicy // koordynator projektu, badacz, współautor raportu
Historie powstania i rozwoju lokalnych portali w małych miejscowościach. Okazuje się, że tworzona – najczęściej hobbystycznie – strona może skutecznie wypełniać lokalną lukę informacyjną. Portale stają się miejscem bieżących relacji o zagrożeniu powodziowym czy fotoreportaży z dożynek. Nadają nowy bieg samorządowej kampanii wyborczej, dotąd często sprowadzającej się do plakatów na ulicach i plotek, teraz zaś obejmującej również wywiady z kandydatami, a nawet debaty transmitowane na żywo.
http://ngoteka.pl/handle/item/17

Prawo autorskie w czasach zmiany // koordynator projektu, badacz, współautor raportu
Celem projektu było dostarczenie wiedzy na temat norm oraz wyobrażeń społecznych związanych z korzystaniem z treści w formatach cyfrowych. Nie interesowała nas znajomość samych przepisów. Ludzie nie znają prawa i prawo autorskie nie jest tu żadnym wyjątkiem. Ciekawiło nas bardziej, co zdaniem ludzi jest dozwolone, a co zakazane? Co słuszne, a co naganne? I jak w tym wszystkim próbują się na co dzień odnaleźć? Staraliśmy się przede wszystkim rekonstruować normy, na których mogłoby się oprzeć zreformowane prawo.
http://centrumcyfrowe.pl/projekty/prawo-autorskie-w-czasach-zmiany/

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.