Umiejętności
Coaching
Komunikatywność
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Project Management
Szkolenie
język angielski
Obsługa klienta
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales & Marketing Director
Analiza rynku potencjalnych klientów i partnerów, Nawiązywanie kontaktów handlowych,
Przygotowywanie ofert i prezentacji,
Negocjacje handlowe z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy
Organizowanie i kontrola akcji promocyjnych i marketingowych
Nadzór nad pracą zespołu sprzedażowego,
Zarządzanie długoterminowymi kontraktami,
Przygotowywanie ofert i prezentacji,
Negocjacje handlowe z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy
Organizowanie i kontrola akcji promocyjnych i marketingowych
Nadzór nad pracą zespołu sprzedażowego,
Zarządzanie długoterminowymi kontraktami,
Dyrektor Marketingu
bizCentrum SA - operator serwisu SME serio.pl
Przygotowanie strategii sprzedażowo-marketingowej firmy,
Współpraca dotycząca koncepcji produktu – serwisu dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP),
Koncepcja i wprowadzenie produktu na rynek,
Koncepcja produktów sprzedażowych,
Pozyskiwanie klientów strategicznych oraz partnerów przedsięwzięcia,
Nawiązywanie współpracy dot. sprzedaży usług serwisu np. firmy adserwerowe,
Pozyskiwanie użytkowników serwisu (sprzedający i kupujący),
Koncepcja komunikacji spółki,
Nawiązywanie współpracy partnerskiej,
Prowadzenie akcji promocyjnych,
Kierowanie zespołem Direct Marketing oraz centrum Telemarketing oraz Help desk
Koncepcja i wprowadzenie w życie programów referencyjnych i afiliacyjnych,
Stworzenie koncepcji systemu billingowego
Współpraca dotycząca koncepcji produktu – serwisu dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP),
Koncepcja i wprowadzenie produktu na rynek,
Koncepcja produktów sprzedażowych,
Pozyskiwanie klientów strategicznych oraz partnerów przedsięwzięcia,
Nawiązywanie współpracy dot. sprzedaży usług serwisu np. firmy adserwerowe,
Pozyskiwanie użytkowników serwisu (sprzedający i kupujący),
Koncepcja komunikacji spółki,
Nawiązywanie współpracy partnerskiej,
Prowadzenie akcji promocyjnych,
Kierowanie zespołem Direct Marketing oraz centrum Telemarketing oraz Help desk
Koncepcja i wprowadzenie w życie programów referencyjnych i afiliacyjnych,
Stworzenie koncepcji systemu billingowego
Dyrektor Marketingu
Jeden z twórców portalu (koncepcja i badania preferencji internautów oraz propozycji produktu – współpraca z instytutami badania rynku
Negocjacje dotyczące zakupów elementów portalu (zakup polskiego infoseeka, negocjacje dotyczące zakupu systemu poczty elektronicznej, systemu e-commerce dla portalu, systemy adserwerowego Double Click),
Rekrutacja pracowników i zarządzanie zespołem marketingu – 6 osób,
Stworzenie strategii marketingowej w tym strategii promocji, komunikacji, procedur dotyczących realizacji pomysłów i pozyskiwania finansowania,
Współautor kampanii wprowadzającej produkt na rynek – wszystkie media – z wykorzystaniem wizerunku Kayah – kampania wizerunkowa,
Współpraca z agencjami reklamowymi,
Tworzenie produktów sprzedażowych portalu,
Wspieranie działań sprzedażowych,
Nawiązywanie współpracy z najważniejszymi partnerami spółki – Coca Cola, Polska Liga Siatkówki, Yach Film, Atomic Leisure Group, Polska Akcja Humanitarna i wiele innych
Organizacja różnych akcji promocyjnych,
Realizacja patronatów medialnych,
Realizacja ważniejszych działań sponsoringowych,
Koncepcje unikalnych events np. sprzedaż pierwszej na rynku książki elektronicznej,
Współpraca z instytutami badania rynku (SMG/KRC, TNS OBOP, ARC Rynek i Opinia),
Stworzenie pierwszej na rynku kampanii produktowej – Arena Grand Prix,
Tworzenie i kontrola budżetu działu.
Negocjacje dotyczące zakupów elementów portalu (zakup polskiego infoseeka, negocjacje dotyczące zakupu systemu poczty elektronicznej, systemu e-commerce dla portalu, systemy adserwerowego Double Click),
Rekrutacja pracowników i zarządzanie zespołem marketingu – 6 osób,
Stworzenie strategii marketingowej w tym strategii promocji, komunikacji, procedur dotyczących realizacji pomysłów i pozyskiwania finansowania,
Współautor kampanii wprowadzającej produkt na rynek – wszystkie media – z wykorzystaniem wizerunku Kayah – kampania wizerunkowa,
Współpraca z agencjami reklamowymi,
Tworzenie produktów sprzedażowych portalu,
Wspieranie działań sprzedażowych,
Nawiązywanie współpracy z najważniejszymi partnerami spółki – Coca Cola, Polska Liga Siatkówki, Yach Film, Atomic Leisure Group, Polska Akcja Humanitarna i wiele innych
Organizacja różnych akcji promocyjnych,
Realizacja patronatów medialnych,
Realizacja ważniejszych działań sponsoringowych,
Koncepcje unikalnych events np. sprzedaż pierwszej na rynku książki elektronicznej,
Współpraca z instytutami badania rynku (SMG/KRC, TNS OBOP, ARC Rynek i Opinia),
Stworzenie pierwszej na rynku kampanii produktowej – Arena Grand Prix,
Tworzenie i kontrola budżetu działu.
Product Manager, Senior Buyer
Koordynacja działań promocyjnych firmy,
Opracowywanie materiałów wsparcia sprzedaży,
Organizacja targów,
Prowadzenie konferencji firmowych np. otwarcia nowych salonów, konferencje prasowe dot. wprowadzania nowych produktów do oferty firmy,
Negocjacje handlowe z dostawcami polskimi, korporacjami ponadnarodowymi oraz firmami dalekowschodnimi i amerykańskimi,
Odpowiedzialność za całość procesu logistycznego łącznie z odprawami celnymi,
Negocjacje z dostawcami odnośnie budżetów i działań promocyjnych,
Współpraca w zakresie wprowadzania produktów na rynek.
Opracowywanie materiałów wsparcia sprzedaży,
Organizacja targów,
Prowadzenie konferencji firmowych np. otwarcia nowych salonów, konferencje prasowe dot. wprowadzania nowych produktów do oferty firmy,
Negocjacje handlowe z dostawcami polskimi, korporacjami ponadnarodowymi oraz firmami dalekowschodnimi i amerykańskimi,
Odpowiedzialność za całość procesu logistycznego łącznie z odprawami celnymi,
Negocjacje z dostawcami odnośnie budżetów i działań promocyjnych,
Współpraca w zakresie wprowadzania produktów na rynek.
Szkolenia i kursy
· Negocjacje w biznesie – warsztaty zorganizowane przez Uniwersytet Gdański.· “Programy lojalnościowe i CRM” – konferencja zorganizowana przez Institute For International Research.· “Współpraca przedsiębiorstw przy programach lojalnościowych” – warsztaty zorganizowane przez · Institute For International Research.· E-marketing – szkolenie w IRR sp. z o.o.· Merlin – Reklama w Polsce – Jako jeden z ekspertów w dziedzinie internetu.· „Elementy i techniki procesu sprzedaży” – szkolenie.„Sales process” – Distance Learning Program – Impaq University – Punta Gorda, California„GRID – Siatka kierownicza w zarządzaniu” – Spektrum Consulting
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Internet, e-business, fotografia tradycyjna i cyfrowa, motoryzacja, film, literatura, muzyka, narciarstwo, żeglarstwo – patent żeglarza jachtowego, Działalność w lokalnym stowarzyszeniu: „Porozumienie Obywateli Konstancina-Jeziorny”.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.