Umiejętności
Cloud Computing
Hyper-V
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Kolokacja - DATA CENTER
Windows 10
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Relacji z Klientami Biznesowymi
Utrzymanie i rozwój powierzonych klientów na rynku MŚP w danym regionie. Głownie działania to tworzenie dla klientów indywidualnych rozwiązań teleinformatycznych, dosprzedaż usług, utrzymanie relacji z klientami oraz działania anty-churnowe i retencyjne. Kreowanie potrzeb na nowe produkty/informowanie o nowych produktach oferowane przez firmę poprzez systematyczne prezentacje oraz informowanie klientów z portfela.
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji dla klientów. Przygotowanie oferty dla klientów.
Nadzorowanie i przygotowanie rozwiązań technicznych dla potencjalnego klienta.
Współpraca zewnętrzna (External relationships):
• Departament Obsługi Klienta, Marketingu, Finansów, Sprzedaży
• Departament Sieci
• Koordynowanie pracy Integratorów
• Współpraca z firmami podwykonawczymi
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji dla klientów. Przygotowanie oferty dla klientów.
Nadzorowanie i przygotowanie rozwiązań technicznych dla potencjalnego klienta.
Współpraca zewnętrzna (External relationships):
• Departament Obsługi Klienta, Marketingu, Finansów, Sprzedaży
• Departament Sieci
• Koordynowanie pracy Integratorów
• Współpraca z firmami podwykonawczymi
Przedstawiciel Regionalny Nokia teren Północno - Zachodnia Polska
• Raportowanie danych sprzedażowych (dostarczanie danych na poziomie sklepu dotyczących odsprzedaży produktów Nokia, ich dostępności, stanów magazynowych jak również działań konkurencji)
• Merchandising (rozmieszczenie wszelkich materiałów POS Nokia i upewnianie się, że ich ekspozycja jest efektywna i zwraca uwagę klienta na poziomie sklepu)
• Szkolenia (prowadzenie szkoleń w punktach sprzedaży z nowych produktów i zapewnianie oczekiwanego przez Nokia poziomu wiedzy wśród sprzedawców)
• Organizacja akcji wsparcia sprzedaży (organizacja kampanii marketingowych oraz programów lojalnościowych dla sprzedawców)
• Zbieranie opinii z rynku (zbieranie opinii w zakresie różnych aktywności Nokia oraz jako interfejs marki reagowanie na opinie generowane przez sprzedawców)
• Merchandising (rozmieszczenie wszelkich materiałów POS Nokia i upewnianie się, że ich ekspozycja jest efektywna i zwraca uwagę klienta na poziomie sklepu)
• Szkolenia (prowadzenie szkoleń w punktach sprzedaży z nowych produktów i zapewnianie oczekiwanego przez Nokia poziomu wiedzy wśród sprzedawców)
• Organizacja akcji wsparcia sprzedaży (organizacja kampanii marketingowych oraz programów lojalnościowych dla sprzedawców)
• Zbieranie opinii z rynku (zbieranie opinii w zakresie różnych aktywności Nokia oraz jako interfejs marki reagowanie na opinie generowane przez sprzedawców)
Supervisor
Agencja reklamowa A.Visage / A1
organizowanie akcji promocyjnych oraz ambientowych. Przygotowanie oraz koordynacja akcji promocyjnych Nokia na terenie Poznania. Organizacja promotorów. Nadzorowanie oraz raportowanie akcji. Prezentacje i szkolenia promotorów oraz przekazywanie informacji na temat zakresu ich pracy i promowanych produktów.
Starszy doradca / Starszy sprzedawca / Obsługa klienta biznesowego
Inter Consult / Nokia – Firmowy Salon i Serwis Nokia
Sprzedaż telefonów oraz akcesoriów marki Nokia, przygotowywanie zamówień towaru, ustalanie cen sprzedażowych. Kontakt z klientem w celu utrzymania współpracy oraz zapewnienia odpowiedniego poziomu sprzedaży. Przyjmowanie sprzętu do serwisu gwarancyjnego, wycena napraw, przyjmowanie telefonów do serwisu z punktów operatorskich, wsparcie techniczne oraz doradztwo dla użytkowników sprzętu marki Nokia, opiekun klienta biznesowego.
Szkolenia i kursy
12.2008 – Certificate of employer as a document distribution clerk during the United Nations Climate Change Conference in Poznań.
12.2005 – „Jak profesjonalnie sprzedawać produkty własnej firmy”, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12.2005 – „Jak profesjonalnie sprzedawać produkty własnej firmy”, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Poszerzanie wiedzy w zakresie informatyki, administracja forów internetowych, testowanie sprzętu elektronicznego (video-testy), telefony komórkowe, technologie mobilne, badania marketingowe, kulinaria, kinematografia, sport (żeglarstwo, piłka nożna, squash, siatkówka, snowboard, eskapady rowerowe).
Organizacje
2006 – czerwiec 2009 - Członek koła naukowego SKN Rynek przy UE w Poznaniu. Tworzenie projektów marketingowych o różnej tematyce; organizacja konferencji; tworzenie analiz rynkowych na podstawie badań rynkowych koła naukowego.
Inne
• Bardzo dobra obsługa komputera: MS Office, Internet Explorer, środowisko Windows (Xp, Vista, 7, 7.5 Mango, Windows 8), wiele aplikacji graficznych, użytkowych,
• Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz B2C,
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, duże doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności,
• Umiejętność sprzedaży produktów premium,
• Prawo jazdy kat. B,
• Umiejętność pracy w zespole (były członek koła naukowego SKN Rynek), komunikatywność, kreatywność, pracowitość.
• Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz B2C,
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, duże doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności,
• Umiejętność sprzedaży produktów premium,
• Prawo jazdy kat. B,
• Umiejętność pracy w zespole (były członek koła naukowego SKN Rynek), komunikatywność, kreatywność, pracowitość.
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Cloud Computing
Cloud Computing - czym jest, jak i gdzie można stosować, jakie macie doświadczenia z usługami CC
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)
TECHNOLOGIE MOBILNE
Mobilność w biznesie i na codzień.
Sprzęt, technologie bezprzewodowe, aplikacje mobilne.