Michał Chmielewski

Product Manager z wykształcenia i pasji. Sprzedaż pośrednia poprzez szkolenia. Przedstawiciel Regionalny z doświadczenia.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Cloud Computing Hyper-V MS Office (Word, PowerPoint, Excel) Kolokacja - DATA CENTER Windows 10

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
Kierownik ds. Kluczowych Klientów Rozwiązania Zintegrowane
Usługi ICT.
Logo
Właściciel
Inteligentne Technologie Michał Chmielewski – własna działalność gospodarcza
Działania w zakresie informatycznym, zlecenia agencji reklamowych, sprzedaż sprzętu elektronicznego.
Netia S.A.
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Relacji z Klientami Biznesowymi
 Utrzymanie i rozwój powierzonych klientów na rynku MŚP w danym regionie. Głownie działania to tworzenie dla klientów indywidualnych rozwiązań teleinformatycznych, dosprzedaż usług, utrzymanie relacji z klientami oraz działania anty-churnowe i retencyjne. Kreowanie potrzeb na nowe produkty/informowanie o nowych produktach oferowane przez firmę poprzez systematyczne prezentacje oraz informowanie klientów z portfela.
 Przygotowanie i prowadzenie prezentacji dla klientów. Przygotowanie oferty dla klientów.
 Nadzorowanie i przygotowanie rozwiązań technicznych dla potencjalnego klienta.
 Współpraca zewnętrzna (External relationships):
• Departament Obsługi Klienta, Marketingu, Finansów, Sprzedaży
• Departament Sieci
• Koordynowanie pracy Integratorów
• Współpraca z firmami podwykonawczymi
NOKIA Poland
Przedstawiciel Regionalny Nokia teren Północno - Zachodnia Polska
• Raportowanie danych sprzedażowych (dostarczanie danych na poziomie sklepu dotyczących odsprzedaży produktów Nokia, ich dostępności, stanów magazynowych jak również działań konkurencji)
• Merchandising (rozmieszczenie wszelkich materiałów POS Nokia i upewnianie się, że ich ekspozycja jest efektywna i zwraca uwagę klienta na poziomie sklepu)
• Szkolenia (prowadzenie szkoleń w punktach sprzedaży z nowych produktów i zapewnianie oczekiwanego przez Nokia poziomu wiedzy wśród sprzedawców)
• Organizacja akcji wsparcia sprzedaży (organizacja kampanii marketingowych oraz programów lojalnościowych dla sprzedawców)
• Zbieranie opinii z rynku (zbieranie opinii w zakresie różnych aktywności Nokia oraz jako interfejs marki reagowanie na opinie generowane przez sprzedawców)
Logo
Supervisor
Agencja reklamowa A.Visage / A1
organizowanie akcji promocyjnych oraz ambientowych. Przygotowanie oraz koordynacja akcji promocyjnych Nokia na terenie Poznania. Organizacja promotorów. Nadzorowanie oraz raportowanie akcji. Prezentacje i szkolenia promotorów oraz przekazywanie informacji na temat zakresu ich pracy i promowanych produktów.
Logo
Starszy doradca / Starszy sprzedawca / Obsługa klienta biznesowego
Inter Consult / Nokia – Firmowy Salon i Serwis Nokia
Sprzedaż telefonów oraz akcesoriów marki Nokia, przygotowywanie zamówień towaru, ustalanie cen sprzedażowych. Kontakt z klientem w celu utrzymania współpracy oraz zapewnienia odpowiedniego poziomu sprzedaży. Przyjmowanie sprzętu do serwisu gwarancyjnego, wycena napraw, przyjmowanie telefonów do serwisu z punktów operatorskich, wsparcie techniczne oraz doradztwo dla użytkowników sprzętu marki Nokia, opiekun klienta biznesowego.
Logo
Starszy Doradca / Sprzedawca – Salon Firmowy Nokia Store Poznań
Vobis / Nokia
JC Academy
Ambasador Nokia
Przedstawiciel / Wsparcie techniczne i sprzedażowe.
Logo
Docks disrtribution
ONZ - “UNFCCC - United Nations Framework Convention of Climate Changes”
Pomoc w organizacji i obsługa konferencji klimatycznej COP14 (Docks disrtribution)
Logo
Barman / Kelner
Leda Hotel, Restauracja „Ambrosia” w Horto, Grecja
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Koordynator rejestracji
Tworzenie bazy danych firm, organizacja grup ludzi oraz przygotowanie ich do targów tematycznych.
Logo
Koordynator / Supervisor
Agencja Promocyjna „AMF"
Nokia Akcja Ambient
Logo
Junior Product Menager
NZOZ Centrum Medycyny Pracy
Logo
Audytor
"FAWOR" Poznań
Przeprowadzenie badań marketingowych na temat konsumpcji.

Szkolenia i kursy

12.2008 – Certificate of employer as a document distribution clerk during the United Nations Climate Change Conference in Poznań.

12.2005 – „Jak profesjonalnie sprzedawać produkty własnej firmy”, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Edukacja

Logo
Product Manager, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Poszerzanie wiedzy w zakresie informatyki, administracja forów internetowych, testowanie sprzętu elektronicznego (video-testy), telefony komórkowe, technologie mobilne, badania marketingowe, kulinaria, kinematografia, sport (żeglarstwo, piłka nożna, squash, siatkówka, snowboard, eskapady rowerowe).

Organizacje

2006 – czerwiec 2009 - Członek koła naukowego SKN Rynek przy UE w Poznaniu. Tworzenie projektów marketingowych o różnej tematyce; organizacja konferencji; tworzenie analiz rynkowych na podstawie badań rynkowych koła naukowego.

Inne

• Bardzo dobra obsługa komputera: MS Office, Internet Explorer, środowisko Windows (Xp, Vista, 7, 7.5 Mango, Windows 8), wiele aplikacji graficznych, użytkowych,
• Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz B2C,
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, duże doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności,
• Umiejętność sprzedaży produktów premium,
• Prawo jazdy kat. B,
• Umiejętność pracy w zespole (były członek koła naukowego SKN Rynek), komunikatywność, kreatywność, pracowitość.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Cloud Computing
Cloud Computing
Cloud Computing - czym jest, jak i gdzie można stosować, jakie macie doświadczenia z usługami CC
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
TANIEC
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)
TECHNOLOGIE MOBILNE
TECHNOLOGIE MOBILNE
Mobilność w biznesie i na codzień. Sprzęt, technologie bezprzewodowe, aplikacje mobilne.
ZAMKI
ZAMKI
Dla lubiących stare budownictwo..;)