Umiejętności
sprzedaż rozwiązań
współpraca w zespole
negocjacje handlowe
Pozyskiwanie nowych klientów
doradztwo techniczne w projektach klientów
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
wspomaganie pracy zespołu
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager - Farby proszkowe, chemia
Akzo Nobel
• Aktywna sprzedaż produktów firmy w systemie B2B, głównie farby architektoniczne
• Współpraca z obecnymi Klientami i nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi Klientami
• Udział w przygotowaniu Konferencji i Sympozjów,
• Przeprowadzanie audytów technicznych w zakładzie klienta
• Realizacja celów i osiąganie założonych planów sprzedaży
• Bieżące raportowanie wyników sprzedaży do centrali firmy
• Współpraca z biurami projektowymi, w celu propagowania rozwiązań firmy poprzez wpisanie ich w projekty, a także doboru rozwiązań pod względem funkcjonalności i trwałości powłoki - gwarancje
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży (w zakresie planowanych inwestycji) oraz działań konkurencji (dotyczących nowych projektów)
• Utrzymywanie stałych relacji w środowisku projektantów, wykonawców i inwestorów
• Ścisła współpraca z działem Sprzedaży, Marketingu i działem technicznym
• Dbanie o wizerunek firmy
• Przygotowywanie, prowadzenie szkoleń i seminariów produktowych, prezentacja i promocja produktów oraz marki Akzo Nobel
• Prowadzenie działań marketingowych w środowisku architektów i inwestorów.
• Współpraca z obecnymi Klientami i nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi Klientami
• Udział w przygotowaniu Konferencji i Sympozjów,
• Przeprowadzanie audytów technicznych w zakładzie klienta
• Realizacja celów i osiąganie założonych planów sprzedaży
• Bieżące raportowanie wyników sprzedaży do centrali firmy
• Współpraca z biurami projektowymi, w celu propagowania rozwiązań firmy poprzez wpisanie ich w projekty, a także doboru rozwiązań pod względem funkcjonalności i trwałości powłoki - gwarancje
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży (w zakresie planowanych inwestycji) oraz działań konkurencji (dotyczących nowych projektów)
• Utrzymywanie stałych relacji w środowisku projektantów, wykonawców i inwestorów
• Ścisła współpraca z działem Sprzedaży, Marketingu i działem technicznym
• Dbanie o wizerunek firmy
• Przygotowywanie, prowadzenie szkoleń i seminariów produktowych, prezentacja i promocja produktów oraz marki Akzo Nobel
• Prowadzenie działań marketingowych w środowisku architektów i inwestorów.
Product Manager - Farby
• Poszukiwanie, proponowanie i wdrażanie nowych produktów odpowiadających obecnym i przyszłym potrzebom Klientów
• Kompleksowe kierowanie procesem rozwoju produktów i procesów (zarządzanie projektami, procedurami i narzędziami wymaganymi w tym procesie)
• Koordynacja i uczestnictwo w poszczególnych etapach rozwoju projektów
• Udział w podejmowaniu decyzji strategicznych w zakresie rozwoju portfolio produktowego
• Współpraca z działami sprzedaży i produkcji w zakresie doskonalenia i tworzenia produktów i procesów
• Eliminacja „strat” procesowych i optymalizacja konstrukcji wyrobu na każdym jego etapie rozwoju.
• Aktywne tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu oraz planów sprzedażowych
• Współpraca z laboratorium i działem marketingu w celu zwiększenia konkurencyjności i rozwoju marki
• Udział w międzynarodowych szkoleniach
• Kompleksowe kierowanie procesem rozwoju produktów i procesów (zarządzanie projektami, procedurami i narzędziami wymaganymi w tym procesie)
• Koordynacja i uczestnictwo w poszczególnych etapach rozwoju projektów
• Udział w podejmowaniu decyzji strategicznych w zakresie rozwoju portfolio produktowego
• Współpraca z działami sprzedaży i produkcji w zakresie doskonalenia i tworzenia produktów i procesów
• Eliminacja „strat” procesowych i optymalizacja konstrukcji wyrobu na każdym jego etapie rozwoju.
• Aktywne tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu oraz planów sprzedażowych
• Współpraca z laboratorium i działem marketingu w celu zwiększenia konkurencyjności i rozwoju marki
• Udział w międzynarodowych szkoleniach
Doradca techniczno-handlowy , Farby ciekłe i proszkowe, chemia przemysłowa, gelcoat
Trops Coatings
• badania i identyfikacja potrzeb zakładów produkcyjnych, przemysłowych i usługowych w kwestii doboru systemów zabezpieczeń antykorozyjnych - chemii oraz farb przemysłowych - proszkowych i ciekłych;
• tworzenie oraz udział w projektach opracowania nowych produktów;
• pomoc w optymalizacji kosztów zakupu surowców;
• opracowywanie oraz składanie ofert handlowych;
• pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z istniejącymi kontrahentami;
• tworzenie bazy z podziałem na branże oraz zapotrzebowanie;
• identyfikacja problemów i błędów produkcyjnych, pomoc w ich rozwiązywaniu;
• aktywna sprzedaż oraz składanie zamówień towarów i usług, m.in. farb proszkowych i ciekłych producentów FreiLacke, Tikkurila, Malchem oraz PPG
• dbanie o dostępność produktów, rotacje magazynu oraz optymalizacje wielkości zapasów magazynowych;
• opracowywanie oraz realizacja prognoz i planów sprzedażowych;
• udział w szkoleniach produktowych, konferencjach i sympozjach branżowych w Polsce i za granicą;
• wdrażanie nowych produktów, aktywna współpraca z działami logistyki i zakupów, planowania produkcji, R&D, technologicznymi, laboratorium i jakości
• opracowywanie oraz realizacja strategii sprzedażowej oraz marketingowej;
• pomoc techniczna, koordynacja działań z działami technicznymi i technologicznymi producentów farb oraz surowców;
• współpraca z grupą handlowców;
• tworzenie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu;
• tworzenie oraz udział w projektach opracowania nowych produktów;
• pomoc w optymalizacji kosztów zakupu surowców;
• opracowywanie oraz składanie ofert handlowych;
• pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z istniejącymi kontrahentami;
• tworzenie bazy z podziałem na branże oraz zapotrzebowanie;
• identyfikacja problemów i błędów produkcyjnych, pomoc w ich rozwiązywaniu;
• aktywna sprzedaż oraz składanie zamówień towarów i usług, m.in. farb proszkowych i ciekłych producentów FreiLacke, Tikkurila, Malchem oraz PPG
• dbanie o dostępność produktów, rotacje magazynu oraz optymalizacje wielkości zapasów magazynowych;
• opracowywanie oraz realizacja prognoz i planów sprzedażowych;
• udział w szkoleniach produktowych, konferencjach i sympozjach branżowych w Polsce i za granicą;
• wdrażanie nowych produktów, aktywna współpraca z działami logistyki i zakupów, planowania produkcji, R&D, technologicznymi, laboratorium i jakości
• opracowywanie oraz realizacja strategii sprzedażowej oraz marketingowej;
• pomoc techniczna, koordynacja działań z działami technicznymi i technologicznymi producentów farb oraz surowców;
• współpraca z grupą handlowców;
• tworzenie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu;
Specjalista ds. obsługi klienta , kierownik hurtowni - Materiały budowlane i wykończeniowe
FH Mar-Jola
• aktywna sprzedaż produktów firmy, wspieranie klientów w procesie zakupu
• budowanie trwałych relacji z nowymi klientami
• udział oraz koordynowanie planów sprzedaży
• dokonywanie zamówień towaru, monitoring stanu magazynowego
• dbanie o odpowiednią ekspozycje asortymentu
• szkolenia pracowników oraz organizacja pracy
Póżniej od 2005 - 2008 Kierownik hurtowni
• pozyskiwanie oraz utrzymywanie stałych kontaktów handlowych w kanale B2B
z Klientami biznesowymi oraz indywidualnymi
• organizacja pracy hurtowni,
• organizowanie pracy podległemu zespołowi pracowników w sposób zapewniający:
- osiągnięcie wymaganej jakości wykonywanych usług,
- bezpieczeństwo pracy
• nawiązywanie kontaktów z klientami , rozpoznawanie ich potrzeb, pomaganie w
dokonywaniu wyboru,
• sprawowanie kontroli nad :
- przyjmowaniem materiałów dostarczanych do hurtowni, ich odbiorem
technicznym, sporządzeniem prawidłowej dokumentacji i podpisaniem
dowodów przyjęcia,
- rozmieszczeniem i ułożeniem przyjętych materiałów w magazynach,
zabezpieczeniem ich przed ubytkami, zniszczeniem i kradzieżą,
- stosowaniem odpowiednich zabiegów konserwacyjnych , utrzymywaniem
porządku i czystości w magazynach ,
- wydawaniem materiałów na podstawie prawidłowych , sprawdzonych
dokumentów rozchodowych,
- prowadzeniem , zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji, rejestrów,
wykazów, sprawozdań,
- przestrzeganiem zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu
dokumentów,
- zgodnością rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym.
• terminowe przekazywanie dokumentów do księgowości i innych działów;
• dbałość o mienie , środki pracy oraz opinię firmy;
• budowanie trwałych relacji z nowymi klientami
• udział oraz koordynowanie planów sprzedaży
• dokonywanie zamówień towaru, monitoring stanu magazynowego
• dbanie o odpowiednią ekspozycje asortymentu
• szkolenia pracowników oraz organizacja pracy
Póżniej od 2005 - 2008 Kierownik hurtowni
• pozyskiwanie oraz utrzymywanie stałych kontaktów handlowych w kanale B2B
z Klientami biznesowymi oraz indywidualnymi
• organizacja pracy hurtowni,
• organizowanie pracy podległemu zespołowi pracowników w sposób zapewniający:
- osiągnięcie wymaganej jakości wykonywanych usług,
- bezpieczeństwo pracy
• nawiązywanie kontaktów z klientami , rozpoznawanie ich potrzeb, pomaganie w
dokonywaniu wyboru,
• sprawowanie kontroli nad :
- przyjmowaniem materiałów dostarczanych do hurtowni, ich odbiorem
technicznym, sporządzeniem prawidłowej dokumentacji i podpisaniem
dowodów przyjęcia,
- rozmieszczeniem i ułożeniem przyjętych materiałów w magazynach,
zabezpieczeniem ich przed ubytkami, zniszczeniem i kradzieżą,
- stosowaniem odpowiednich zabiegów konserwacyjnych , utrzymywaniem
porządku i czystości w magazynach ,
- wydawaniem materiałów na podstawie prawidłowych , sprawdzonych
dokumentów rozchodowych,
- prowadzeniem , zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji, rejestrów,
wykazów, sprawozdań,
- przestrzeganiem zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu
dokumentów,
- zgodnością rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym.
• terminowe przekazywanie dokumentów do księgowości i innych działów;
• dbałość o mienie , środki pracy oraz opinię firmy;
Szkolenia i kursy
Kursy sprzedażowe i posprzedażowe
Kursy marketingowe, rozwój marki i produktu
Tajniki negocjacyjne
Kursy marketingowe, rozwój marki i produktu
Tajniki negocjacyjne
Specjalizacje
Badania i rozwój
Chemia przemysłowa
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Snowboard, kitesurfing, squash, podróże, architektura
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
b2b HURT Wyprzedaze zwroty dyskonty stoki returns stocks
Wyprzedaze towarow, zwroty, dyskonty, stoki, returns, stocks.
Wazne: Nie przyjmujemy ukrytych ani falszywych profili.
b2b CLO - POZWOLENIA - CERTYFIKATY customs, legal implications
Handel miedzynarodowy jest zwiazany ze znajomoscia przepisow, ograniczen, wymagan, do tego zmieniajacych sie w zaleznosci od sytuacji politycznej. Ta grupa ma sluzyc stworzeniu zrodla informacji.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
KiteSurfing
Dla wszystkich, którym ten sport zawrócił w głowie oraz dla tych którzy dopiero to przeżyją ;-)
Last minute podróże marzeń
Traveliada.pl. Piszcie posty, prowadźcie dyskusje, reklamujcie się i zapraszajcie znajomych do naszej grupy. Weekendy dla firm, wyjazdy incentive.