Umiejętności
CRM databases
Świadczenie usług u klienta
Świadczenie usług IT
Microsoft Office
Biznes
Strategia biznesowa
Obsługa klienta
Zarządzanie usługami IT
ITIL Foundation Certificate
procesy biznesowe
dostarczanie usług
Aspect Workforce Management
Worforce Planning
praca w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, punktualność,
Umiejętność pracy pod presją czasu, i w sytuacjach stresowych
Elastyczność i adaptacja
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Business Specialist
3rd Party Operational Management:
- Software Renewals Management
- Hardware Maintenance Management
- Network IT Solutions Management
- Telecoms Management
Business Support office activities for English customer covering the following areas:
-Creating advanced reports using MS Excel
-Consolidating data, pushing and driving initiatives throughout the organization
-Producing presentations and presenting where appropriate
-Progress & Financial Reporting
-Setup & maintain the templates to capture the financial information
-Setting up and administration of progress plans
-Management support - scheduling, planning, co-ordination, meeting minutes taking and reporting on further actions.
-Other back office co-ordination activities
- Software Renewals Management
- Hardware Maintenance Management
- Network IT Solutions Management
- Telecoms Management
Business Support office activities for English customer covering the following areas:
-Creating advanced reports using MS Excel
-Consolidating data, pushing and driving initiatives throughout the organization
-Producing presentations and presenting where appropriate
-Progress & Financial Reporting
-Setup & maintain the templates to capture the financial information
-Setting up and administration of progress plans
-Management support - scheduling, planning, co-ordination, meeting minutes taking and reporting on further actions.
-Other back office co-ordination activities
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.