Umiejętności
Lider grupy
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Obsługa kluczowych klientów
Lead Generation
Zarządzanie
Umiejętności zarządzania
Marketing
Automatyzacja marketingu
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Negocjacje
Reklama online
Online Campaign Management
Marketing internetowy
Online Marketing Analysis
Project Management
Public Relations
SEM
SEO
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
Marketing online
Sales Support
Marketing Stratetegy
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. marketingu internetowego
Jako Koordynator ds. Marketingu Online odpowiadam za realizację strategii firmy we wszystkich kanałach internetowych.
Zakres obowiązków:
- Odpowiadam za tworzenie strategii, budżet oraz realizację działań wszystkich kanałów online (SEM, SEO, Facebook Ads, RTB)
- Koordynuję i rozliczam pracę podwykonawców, agencji oraz dostawców usług marketingowych
- Wyznaczam kierunki rozwoju strony www oraz nadzoruję realizację wdrażanych zmian
- Wspieram realizację wdrożeń projektów IT wspierających obsługę klienta oraz wewnętrzne procesy współpracując z zewnętrznymi zespołami w oparciu o metodologię SCRUM
Zakres obowiązków:
- Odpowiadam za tworzenie strategii, budżet oraz realizację działań wszystkich kanałów online (SEM, SEO, Facebook Ads, RTB)
- Koordynuję i rozliczam pracę podwykonawców, agencji oraz dostawców usług marketingowych
- Wyznaczam kierunki rozwoju strony www oraz nadzoruję realizację wdrażanych zmian
- Wspieram realizację wdrożeń projektów IT wspierających obsługę klienta oraz wewnętrzne procesy współpracując z zewnętrznymi zespołami w oparciu o metodologię SCRUM
Traffic & Conversion Team Manager
Zarządzenie zespołem marketingu online odpowiedzialnym za pozyskiwanie leadów dla produktu na rynkach międzynarodowych.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem
- Budowanie strategii pozyskiwania leadów
- Realizacja celów sprzedażowych
Kompetencje:
- Reklama płatna (Google AdWords, Facebook Ads, afiliacje)
- E-mail marketing
- Marketing Automation
- SEO
- Analityka
- Optymalizacja konwersji (UX)
- Współtworzenie strategii contentowej i www
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem
- Budowanie strategii pozyskiwania leadów
- Realizacja celów sprzedażowych
Kompetencje:
- Reklama płatna (Google AdWords, Facebook Ads, afiliacje)
- E-mail marketing
- Marketing Automation
- SEO
- Analityka
- Optymalizacja konwersji (UX)
- Współtworzenie strategii contentowej i www
Wykładowca - Ecommerce Manager
Prowadziłem zajęcia ze studentami studiów podyplomowych na kierunku "E-commerce Manager" z zakresu analityki internetowej. Podczas praktycznych zajęć zrealizowałem program obejmujący:
- Podstawowe metryki w analityce
- Rodzaje narzędzi analitycznych
- Wdrożenie analityki do sklepu internetowego
- Podstawowe metryki w analityce
- Rodzaje narzędzi analitycznych
- Wdrożenie analityki do sklepu internetowego
Specjalista ds. marketingu e-commerce
Projektowanie i obsługa efektywnościowych kampanii dla branży e-commerce. A dokładniej:
- Wielokanałowe strategie sprzedaży
- Pełna obsługa klienta
- Tworzenie i optymalizacja kampanii sprzedażowych
- AdWords, E-Mail Marketing, Porównywarki cen, Facebook Ads i inne
- Analityka
- Wielokanałowe strategie sprzedaży
- Pełna obsługa klienta
- Tworzenie i optymalizacja kampanii sprzedażowych
- AdWords, E-Mail Marketing, Porównywarki cen, Facebook Ads i inne
- Analityka
Project Manager
Własne projekty
W latach 2007-2012 prowadziłem wiele własnych projektów internetowych. Budowałem serwisy o szerokim zasięgu w wyszukiwarkach oraz pomagałem małym przedsiębiorstwom w budowaniu wizerunku online. Dziś nazwalibyśmy to wdrażaniem stron internetowych oraz wsparciem w zakresie SEO, SEM i analityki.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Organizacje
Od kwietnia 2009-2013 - Radny Rady Osiedla Ołbin we Wrocławiu.