Michał Budniak

Online Marketing Manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Lider grupy E-commerce Google Adwords Google Analytics Obsługa kluczowych klientów Lead Generation Zarządzanie Umiejętności zarządzania Marketing Automatyzacja marketingu Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Negocjacje Reklama online Online Campaign Management Marketing internetowy Online Marketing Analysis Project Management Public Relations SEM SEO Zarządzanie zespołem E-mail marketing Prawo jazdy kat B Marketing online Sales Support Marketing Stratetegy

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Customer Success Manager
Casbeg
Archicom Sp. z o.o.
Koordynator ds. marketingu internetowego
Jako Koordynator ds. Marketingu Online odpowiadam za realizację strategii firmy we wszystkich kanałach internetowych.

Zakres obowiązków:
- Odpowiadam za tworzenie strategii, budżet oraz realizację działań wszystkich kanałów online (SEM, SEO, Facebook Ads, RTB)
- Koordynuję i rozliczam pracę podwykonawców, agencji oraz dostawców usług marketingowych
- Wyznaczam kierunki rozwoju strony www oraz nadzoruję realizację wdrażanych zmian
- Wspieram realizację wdrożeń projektów IT wspierających obsługę klienta oraz wewnętrzne procesy współpracując z zewnętrznymi zespołami w oparciu o metodologię SCRUM
Trans.eu
Traffic & Conversion Team Manager
Zarządzenie zespołem marketingu online odpowiedzialnym za pozyskiwanie leadów dla produktu na rynkach międzynarodowych.

Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem
- Budowanie strategii pozyskiwania leadów
- Realizacja celów sprzedażowych

Kompetencje:
- Reklama płatna (Google AdWords, Facebook Ads, afiliacje)
- E-mail marketing
- Marketing Automation
- SEO
- Analityka
- Optymalizacja konwersji (UX)
- Współtworzenie strategii contentowej i www
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Wykładowca - Ecommerce Manager
Prowadziłem zajęcia ze studentami studiów podyplomowych na kierunku "E-commerce Manager" z zakresu analityki internetowej. Podczas praktycznych zajęć zrealizowałem program obejmujący:
- Podstawowe metryki w analityce
- Rodzaje narzędzi analitycznych
- Wdrożenie analityki do sklepu internetowego
Divante
Specjalista ds. marketingu e-commerce
Projektowanie i obsługa efektywnościowych kampanii dla branży e-commerce. A dokładniej:
- Wielokanałowe strategie sprzedaży
- Pełna obsługa klienta
- Tworzenie i optymalizacja kampanii sprzedażowych
- AdWords, E-Mail Marketing, Porównywarki cen, Facebook Ads i inne
- Analityka
JoyGroup Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
własne projekty
Project Manager
Własne projekty
W latach 2007-2012 prowadziłem wiele własnych projektów internetowych. Budowałem serwisy o szerokim zasięgu w wyszukiwarkach oraz pomagałem małym przedsiębiorstwom w budowaniu wizerunku online. Dziś nazwalibyśmy to wdrażaniem stron internetowych oraz wsparciem w zakresie SEO, SEM i analityki.

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo Narodowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych we Wrocławiu
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Politologia, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Organizacje

Od kwietnia 2009-2013 - Radny Rady Osiedla Ołbin we Wrocławiu.