Michał Becker
Specjalista Analityk Eksploatacji Systemów IT, Credit Agricole Bank Polska S.A.
Trzebnica,
dolnośląskie
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
Zarządzanie infrastrukturą IT zgodnym z ITIL V3 Foundation [CTPartners]
Skuteczne projektowanie przypadków testowych [EDUSOLUION]
Efektywna komunikacja w zespole [PROFES]
Efektywne komunikowanie się z biznesem [GrupaFokus]
SQL - język dostępu do bazy danych ORACLE wraz z elementami PL/SQL [COMARCH]
CERTYFIKATY:
ITIL - Foundation Certificate in IT Service Management (NO: 00220718)
UML2 - Certified Professional Fundamental (NO: 253718545)
PRINCE2® Foundation Certificate (02656706-01-X7TB)
Skuteczne projektowanie przypadków testowych [EDUSOLUION]
Efektywna komunikacja w zespole [PROFES]
Efektywne komunikowanie się z biznesem [GrupaFokus]
SQL - język dostępu do bazy danych ORACLE wraz z elementami PL/SQL [COMARCH]
CERTYFIKATY:
ITIL - Foundation Certificate in IT Service Management (NO: 00220718)
UML2 - Certified Professional Fundamental (NO: 253718545)
PRINCE2® Foundation Certificate (02656706-01-X7TB)
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
jazda na rowerze
Grupy
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji