Michał Balcer

Właściciel / General Manager, Stand4U

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel / General Manager
Stand4U
LEBER Sp. z o.o.
Key Account Manager
Pozyskiwanie nowych Klientów - nawiązywanie kontaktów handlowych, prezentacja usług i produktów Firmy.
Bieżąca obsługa Klientów: tworzenie ofert, negocjacje handlowe, nadzór nad realizacją zobowiązań (produkcja POS, standów, budowa stoisk targowych w kraju i zagranicą, prace kreacyjne, druk materiałów reklamowych).
Tworzenie długookresowych relacji z Klientami.
Negocjacje warunków współpracy z podwykonawcami i nadzór nad ich pracami.
Extend Vision Sp. z o.o.
Account Manager
Pozyskiwanie nowych Klientów - nawiązywanie kontaktów handlowych, prezentacja usług i produktów Firmy.
Bieżąca obsługa Klientów: tworzenie ofert, negocjacje handlowe, nadzór nad realizacją zobowiązań (produkcja standów, budowa stoisk targowych w kraju i zagranicą).
Tworzenie długookresowych relacji z Klientami.
Negocjacje warunków współpracy z podwykonawcami i nadzór nad ich pracami.
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Best Western Hotel Millenium
Nawiązywanie kontaktów handlowych, prezentacja i sprzedaż usług hotelu – telemarketing, bezpośrednie spotkania z Klientami.
Współtworzenie strategii marketingowej hotelu.
Opieka i koordynacja przy realizacji konferencji i szkoleń w hotelu oraz imprez dodatkowych.
Negocjacje warunków współpracy ze zleceniobiorcami realizującymi specjalne zamówienia Klientów.
Pełna współpraca z siecią Best Western – tworzenie polityki cenowej, przygotowywanie ofert i materiałów promocyjnych oraz notatek prasowych.
Koordynowanie przygotowania materiałów reklamowych (agencje reklamowe, drukarnie).
Logo
Specjalista ds. Marketingu
Best Western Hotel Piast
Nawiązywanie kontaktów handlowych, prezentacja oferty – telemarketing.
Przygotowanie programów pobytu oraz innych produktów hotelowych.
Opieka i koordynacja przy realizacji konferencji i szkoleń w hotelu oraz imprez dodatkowych.
Logo
Asystent ds. analiz i informacji internetowej
Polska Platforma Internetowa Sp. z o.o.
Tworzenie analiz marketingowych i raportów związanych z projektami realizowanymi dla klientów firmy.
Monitorowanie wybranych przedsięwzięć tematycznych w sieci jak i analiza barier i perspektyw rozwoju e-commerce w Polsce i na świecie.
Udział w badaniach marketingowych: telemarketing, wywiady ankietowe, analiza wyników, tworzenie raportów końcowych.

Szkolenia i kursy

Profesjonalne metody sprzedaży – Achieve Global Sp. z o.o.
Rola przedstawiciela handlowego w procesie windykacji – Obligo Sp. z o.o.
Zarządzanie czasem – Sheperd Institute Sp. z o.o.
Hotel Management – Best Western Hotels GmbH Germany
Marketing in Exhibiting – Nomadic Display Germany

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Zainteresowania

Muzyka – kolekcjonowanie płyt
Literatura współczesna - beletrystyka
Jazda na rowerze, narciarstwo

Inne

Prawo jazdy kat. B
Własny samochód
Znajomość programów komputerowych: Środowisko Windows

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.