Wypowiedzi
-
Sebastian P.:
Jagoda Z.:
Witam, zapewne temat się powtórzył wielokrotnie, aczkolwiek jestem nowa na forum i można powiedzieć, że całkiem świeża w temacie reklamy. Mianowicie w lipcu mam zamiar otworzyć wraz ze znajomym, sklep zajmujący się sprzedażą e-booków (głównie), dvd, cd. Jesteśmy na etapie realizacji biznes planu i z tego co widzimy portal może się przyjąć, dlatego potrzebujemy dobrej reklamy. Orientujecie się jak w krótkim czasie “zaistnieć” w internecie? Czy pozycjonowanie się sprawdza (szczerze to tylko o tym słyszałam)? Za wszelkie odpowiedzi będę wdzięczna.
Pozycjonowanie jako metoda promocji bezpośredniej sie nie sprawdza. Zastąp je AdWordsami z niskim budżetem i regularnie monitoruj efekty.
Ale najlepiej budować sieć, artykuły, magazyny, blogi, fora, wszędzie tam, gdzie są twoi klienci masz być i ty. Najlepiej sprawdza sie specjalizowane kampanie niskobudżetowe, na przykład seria e-bookow o zarządzaniu powinna trafić w miejsca, gdzie młodzi managerowie próbują wymieniać doświadczenia. Istotne jest, żeby nie reklamować "e-bookow" tylko "wiedzę managerska". To oczywiście naiwny przykład, ale daje niezły obraz tego co należy zrobić.
Myślę, że to najlepsza porada jaką ktoś zaproponował w tym wątku. Kompleksowo i szeroko na temat. Każda firma która chce zaistnieć w internecie powinna sobie odpowiedzieć na jedno ważne pytanie, komu chce sprzedawać swoje usługi. Wiem, że to banał oklepany juz 1000 razy w każdym mailingu, w każdym webinarium ale to na prawdę tak proste. Nie budujesz kawiarni w szczerym polu tylko tam gdzie przechadza sie sporo osób. To samo dotyczy internetu.
Można oczywiście dywersyfikować narzędzia i pójść w Ad Wrods, Content marketing etc. jednak w dalszym ciągu dobrze określona grupa docelowa pod kątem twojego asortymentu.
Potem przyjdzie czas na budowanie widoczności Twojej marki w internecie. -
Z poziomu prawnego to wygląda to tak, że nagrywając osoby z pewnej odległości, które o tym nie wiedza powinieneś zapewnić im anonimowość poprzez zakrycie twarzy. Dlatego najlepiej w takich filmach informować osobę ze jest nagrywana (film potem możesz edytować i wkleić ten fragment, ktory potrzebujesz, grunt to mieć potwierdzenie).
Nie trzeba zakrywać twarzy jeśli nagrywasz duże grupy ludzi, np ujęcie z góry na osoby chodzące po rynku w KRK. Jeśli jednak zrobisz zdjęcie kobiecie albo filmik, komuś kto np idzie ulicą, to można go rozpoznać, taka osoba może Cie potem zaskarżyć .
Potrzebujesz więcej pomocy, skontaktuj się z na pw -
postaraj się jedynie nie powielać bezpośrednio contentu zamieszczanego na FB i na instagramie. Dodaj zawsze chociaż jedno zdjęcie więcej albo zmień coś .
Przy połączeniu działań z jednego panelu na fb da to lepszy efekt -
Jasne, Google promuje takie działanie tak samo jak algorytm Edge na FB promuje korzystanie z opłacanych kampanii. Finanse na samym końcu musza się zgadzać.
Przy początkujących firmach, najczęściej dzieje się tak ze opcje kampanii są źle ustawione dla Ad Wrodsów. To narzędzie ma mnóstwo ustawień i pozwala precyzyjnie śledzić każde kliknięcie i każdą wydaną złotówkę ale wymaga też sporego doświadczenia, żeby ten efekt zmaksymalizować.
Później kończy się tak ze budżet poszedł na np 1000 wejść na stronę z czego konwersji dokonało raptem kilka. -
Ad words i pozycjonowanie musza iść ze sobą w parze, Nie każda branża w Adwords przynosi dobre efekty za to w pozycjonowaniu potrafi się mocno zagnieździć w wynikach wyszukiwania.
Dla większosci przypadkow najlepiej jednak jest gdy te dwie metody promocji się przeplataja.
Ad words jest dobry ale można przepalić dunżet szybko. Pozycjonowanie jest świetne ale wymaga czasu, plus słabo sprawdza sie w branżach ktore nie są sklepami. -
Myślę, że dzisiejszy FB jest już przesycony ofertami sprzedażowymi i ludzie to widzą, ba starają się od tego uciec. Ile jeszcze można czytać o kolejnym rabacie, promocji etc. Firmy niestety zajęły się za bardzo sprzedażą w social media, że zatraciły główny cel jaki ma fb, czyli budowanie aktywnej społeczności.
Spróbuj wyjśc do odbiorców, konkurs, ankieta, infografika, ktora pobudzi dyskusję.
Do tego proponuję trochę zamieszać z harmonogramem publikacji. -
Jeżeli wątek nadal jest otwarty to polecam nasz team MEDIAMASS
W czym możemy Ci pomóc?
-Marketing internetowy
- Web Design
- Content marketing
- Marketing w wyszukiwarce
Po więcej informacji zapraszam na priv lub na stronkę http://mediamass.pl/