Umiejętności
Prognozowanie
Microsoft Office
SAP
Obsługa klienta
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Junior RtR Fixed Asset Administrator
- Partycypacja w przenoszeniu procesów do nowej lokalizacji (miesiąc spędzony u klienta).
- Przygotowywanie procedur.
- Tworzenie i likwidacja środków trwałych.
- Aktywacja różnic kursowych w początkowej wartości środków trwałych.
- Księgowanie odpisów aktualizujących.
- Księgowanie amortyzacji.
- Tworzenie zleceń inwestycyjnych i likwidacyjnych.
- Budżetowanie zleceń inwestycyjnych.
- Rozliczanie zleceń inwestycyjnych i likwidacyjnych.
- Kalkulacja i księgowanie stłuczki rynkowej.
- Przygotowywanie Tabeli Ruchów.
- Przygotowywanie raportów dla Działu Podatkowego.
- Przygotowywanie raportów dla klienta na podstawie danych finansowych i statystycznych, zgodnie z wymogami sprawozdawczości.
- Przygotowywanie procedur.
- Tworzenie i likwidacja środków trwałych.
- Aktywacja różnic kursowych w początkowej wartości środków trwałych.
- Księgowanie odpisów aktualizujących.
- Księgowanie amortyzacji.
- Tworzenie zleceń inwestycyjnych i likwidacyjnych.
- Budżetowanie zleceń inwestycyjnych.
- Rozliczanie zleceń inwestycyjnych i likwidacyjnych.
- Kalkulacja i księgowanie stłuczki rynkowej.
- Przygotowywanie Tabeli Ruchów.
- Przygotowywanie raportów dla Działu Podatkowego.
- Przygotowywanie raportów dla klienta na podstawie danych finansowych i statystycznych, zgodnie z wymogami sprawozdawczości.
Księgowy ds. rozliczeń wewnętrznych
- Prowadzenie ewidencji księgowych dla spółek grupy PMI zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Senegalu i Reunion.
- Zapewnianie dokładnego i terminowego przygotowania i księgowania dokumentów oraz płatności.
- Szkolenie mniej doświadczonych członków zespołu.
- Wspieranie przełożonego w wybranych zadaniach kontrolnych.
- Aktualizacja procedur.
- Udoskonalanie procesów.
- Przygotowywanie raportów dla klienta na podstawie danych finansowych i statystycznych, zgodnie z wymogami sprawozdawczości.
- Rekoncyliacja kont.
- Zapewnianie dokładnego i terminowego przygotowania i księgowania dokumentów oraz płatności.
- Szkolenie mniej doświadczonych członków zespołu.
- Wspieranie przełożonego w wybranych zadaniach kontrolnych.
- Aktualizacja procedur.
- Udoskonalanie procesów.
- Przygotowywanie raportów dla klienta na podstawie danych finansowych i statystycznych, zgodnie z wymogami sprawozdawczości.
- Rekoncyliacja kont.
Analityk ds. Procesów Finansowo-Księgowych
- Księgowanie wszelkiego rodzaju dokumentów PO i NON-PO (faktur, not kredytowych, korekt itp.)
- Weryfikacja - analizowanie zaksięgowanych pozycji w celu wyeliminowanie błędów
- Uzgadnianie salda z dostawcami
- Skanowanie, sortowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do wysłania do klienta
- Kontakt z klientem i dostawcami, bieżące rozwiązywanie kwestii spornych
- Przygotowywanie raportów dla klienta
- Przygotowywanie i aktualizacja procedur pomocnych w codziennej pracy
- Weryfikacja - analizowanie zaksięgowanych pozycji w celu wyeliminowanie błędów
- Uzgadnianie salda z dostawcami
- Skanowanie, sortowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do wysłania do klienta
- Kontakt z klientem i dostawcami, bieżące rozwiązywanie kwestii spornych
- Przygotowywanie raportów dla klienta
- Przygotowywanie i aktualizacja procedur pomocnych w codziennej pracy
Szkolenia i kursy
Kursy:
- Excel Advanced (MS Office 2007)
- Visual Basic for Applications in MS Excel
- Excel Advanced (MS Office 2007)
- Visual Basic for Applications in MS Excel
Edukacja
Zainteresowania
Literatura Fantasy
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.