Doświadczenie zawodowe
Starszy Inżynier Jakości
Odpowiedzialność zadaniowa za pracę zespołu składającego się z inżynierów oraz techników jakości. Analiza problemów związanych z codzienną produkcją oraz nadzór nad zadaniami mającymi na celu poprawę wyników jakościowych w bieżącej produkcji. Nadzór nad produkcją próbek oraz produkcją pilotażową, przygotowywanie testów oraz raportów z nimi związanych. Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych z wymagań jakościowych (również szkolenia operatorów po stronie klienta). Organizacja oraz udział w audytach produktu, również pierwszych audytów pilotażowych odbywających się u klienta. Nadzór oraz przygotowywanie dokumentacji jakościowej związanej z nowymi produktami oraz klientami. Przygotowywanie oraz analiza raportów 8D. Przygotowywanie oraz aktualizowanie control planu.
Inżynier Jakości
Odpowiedzialność za wdrażanie nowych produktów, analiza parametrów dotyczących nowych procesów. Przygotowywanie oraz wdrażanie dokumentacji jakościowej związanej z wymaganiami nowych klientów. Analiza parametrów dotyczących procesów oraz produktów w celu poprawy wyników jakościowych. Przygotowywanie oraz analiza raportów 8D.
INŻYNIER DO SPRAW ZAPEWNIENIA JAKOŚCI
Ananliza parametrów dotyczacych procesu, produktu. Stosowanie technik i metod jakościowych w celu doskonalenia procesów produkcyjnych (analiza systemów pomiarowych, FMEA,CP). Współtworzenie systemów, procedur oraz planów zapewnienia jakości. Udział przy wdrażaniu akcji korygujących i zapobiegawczych. Odpowiedzialność za przygotowanie raportów wymaganych przez klienta i firmę. Utrzymywanie bieżących kontaktów z klientem w zakresie jakościowym (wyniki, raporty, audyty, reklamacje)Udział w audytach systemowych i procesowych. Aktywny udział we wdrożeniu produktów do seryjnej produkcji.
INŻYNIER DO SPRAW ZAPEWNIENIA JAKOŚCI DOSTAWCÓW
inicjacja procesu reklamacji komponentów kupowanych wobec dostawców, na podstawie informacji pochodzących z Inspekcji Wejściowej, procesu produkcyjnego lub otrzymanych od klienta; przygotowywanie dokumentacji technicznej wspomagającej proces reklamacjikomponentów niezgodnych; przygotowanie i analiza raportów 8D; podejmowanie decyzji odnośnie postepowania z komponentami w oparciu o dostarczone informacje; nadzór nad procesem wdrażania akcji korekcyjnych i prewencyjnych podejmowanych przez dostawców w wyniku reklamacji materiałów niezgodnych; uczestnictwo w procesie odzyskiwania kosztów materiałowych i niemateriałowych powstałych w wyniku dostarczenia przez dostawców materiałów niezgonych ze specyfikacją.
Specjalista ds. jakości
analiza reklamacji od klientów oraz wprowadzanie akcji korekcyjnych, kontrola
i poprawa dokumentacji produkcyjnej, współpraca z brygadzistami w codziennej produkcji, rozwiązywanie i analiza problemów produkcyjnych, przeprowadzanie i uczestnictwo w audytach, bezpośredni kontakt z klientem i dostawcami, przeprowadzanie szkoleń z pomiarów oraz metrologii
i poprawa dokumentacji produkcyjnej, współpraca z brygadzistami w codziennej produkcji, rozwiązywanie i analiza problemów produkcyjnych, przeprowadzanie i uczestnictwo w audytach, bezpośredni kontakt z klientem i dostawcami, przeprowadzanie szkoleń z pomiarów oraz metrologii
Leader Jakości na obszarze fabrykacji, Leader labolatorium pomiarowego
nadzór nad pracą inspektorów jakości oraz techników laboratorium, kontrola i poprawa dokumentacji produkcyjnej, wprowadzanie akcji korekcyjnych, ustalanie priorytetów, współpraca z brygadzistami w codziennej produkcji, rozwiązywanie i analiza problemów na obszarze integracji
z elementami fabrykowanaymi, nadzór nad pracą techników labolatorium pomaiarowego, odpowiedzialonść za PPAP,przyrządy pomiarowe, ustalanie priorytetów pomiarów.
z elementami fabrykowanaymi, nadzór nad pracą techników labolatorium pomaiarowego, odpowiedzialonść za PPAP,przyrządy pomiarowe, ustalanie priorytetów pomiarów.
INSPEKTOR JAKOŚCI
Inspekcja wizualna, mechaniczna wyrobów.Obsługa niezbędnego wyposażenia urządzeń pomiarowych.Podejmowanie decyzji o przyjęciu lub cofnięciu wyrobów. Diagnoza przyczyn powstawania usterek.Zbieranie danych na temat ilości, rodzajów i miejsc powstawania usterek. Prowadzenie raportów i dokumentacji. Stosowanie przyjętych standardów i procedur
Szkolenia i kursy
1. AUDYTOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ:
a. System zarzadzania jakoscia zgodny z wymaganiami norm ISO serii 9000:2000
b. Wymagania normy PN-EN ISO 9001:2001
c.Wytyczne normy ISO 19011 do audytowania
d.Znaczenie audytu - zadania audytora i audytowanego
e.Metodyka rozmow audytowych i psychologia audytu
f.Planowanie audytu
g. Raportowanie / dzialania poaudytowe.
2. Szkolenie specjalistyczne:
Warsztaty Microsoft Excel 2000
3. Analiza FMEA procesów produkcyjnych
4. Wzorcowanie przyrządów pomiarowych długości i kąta
Zakres szkolenia: Wzorcowanie przyrządów pomiarowych, prowadzenie nadzoru nad wyposażeniem pomiarowym
5. Metodologia SPC i MSA - warsztaty
6.Procedury kontroli wyrywkowej metodą alternatywną - plany wh AQL i LQ
a. System zarzadzania jakoscia zgodny z wymaganiami norm ISO serii 9000:2000
b. Wymagania normy PN-EN ISO 9001:2001
c.Wytyczne normy ISO 19011 do audytowania
d.Znaczenie audytu - zadania audytora i audytowanego
e.Metodyka rozmow audytowych i psychologia audytu
f.Planowanie audytu
g. Raportowanie / dzialania poaudytowe.
2. Szkolenie specjalistyczne:
Warsztaty Microsoft Excel 2000
3. Analiza FMEA procesów produkcyjnych
4. Wzorcowanie przyrządów pomiarowych długości i kąta
Zakres szkolenia: Wzorcowanie przyrządów pomiarowych, prowadzenie nadzoru nad wyposażeniem pomiarowym
5. Metodologia SPC i MSA - warsztaty
6.Procedury kontroli wyrywkowej metodą alternatywną - plany wh AQL i LQ
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
Piłka halowa
Grupa stworzona dla miłośników kopania ... lubisz grać w piłkę nożną na hali, oglądać, bądź po prostu się interesujesz - to jest miejsce dla Ciebie
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)