Doświadczenie zawodowe
doradca handlowy Partnera firmy franchisingowej
Wprowadzanie nowych kolekcji na rynek, zapewnienie materiałów reklamowych, terminowe zamieszczanie ich w salonach sprzedaży.Przygotowanie sklepu do działania – wystawiennictwo towarowe zgodne ze standardami firmy.
Szkolenie personelu zgodne ze standardami firmy z zakresu sprzedaży, reklamacji oraz obslugi wewnętrznego systemu raportowania zgodne ze standardami firmy. Prowadzenie rekrutacji pracowników do salonów. Opieka nad podległymi salonami – przestrzeganie standardów firmy.
Szkolenie personelu zgodne ze standardami firmy z zakresu sprzedaży, reklamacji oraz obslugi wewnętrznego systemu raportowania zgodne ze standardami firmy. Prowadzenie rekrutacji pracowników do salonów. Opieka nad podległymi salonami – przestrzeganie standardów firmy.
Przedstawiciel Farmaceutyczny
PLIVA Kraków Grupa Barr
Promowanie oraz aktywna sprzedaż leków w aptekach na wyznaczonym terenie, prowadzenie działań w podległych hurtowniach dla telemarketingu, weryfikacja warunków promocji i dostosowanie do potrzeb. Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży.
Dbałość o merchandising w podległych aptekach ( wizualizacja dostępność folderów i ulotek, aktywne promowanie )
Terminowe raportowanie do bezpośredniego przełożonego
Dbałość o merchandising w podległych aptekach ( wizualizacja dostępność folderów i ulotek, aktywne promowanie )
Terminowe raportowanie do bezpośredniego przełożonego
Przedstawiciel Handlowy ds. rozwoju rynku
Odpowiedzialność za pozyskiwanie nowych kontrahentów, koordynacja pracy zespołu przedstawicieli handlowych w hurtowniach, kontrola zgodności materiałów ekspozycyjnych z zawartymi umowami handlowymi z kontrahentami detalicznymi i sieciami polskimi Kolporter S.A Saloniki oraz Ruch S.A.
Monitorowanie i wprowadzanie akcji centralnych na powierzonym terenie działania, koordynacja dostaw i promocji w poszczególnych punktach detalicznych oraz marketach sieci polskich i zachodnich.
Uczestnictwo w negocjacjach dotyczących strony handlowej wszelkich umów handlowych zawieranych przez firmę z jej strategicznymi klientami, odpowiedzialność za znajdowanie rozwiązań wspomagających współpracę na poziomie handlowym z kontrahentami (umowy handlowe, programy lojalnościowe), dbałość o materiały ekspozycyjne, zwiększające świadomość marki
Monitorowanie i wprowadzanie akcji centralnych na powierzonym terenie działania, koordynacja dostaw i promocji w poszczególnych punktach detalicznych oraz marketach sieci polskich i zachodnich.
Uczestnictwo w negocjacjach dotyczących strony handlowej wszelkich umów handlowych zawieranych przez firmę z jej strategicznymi klientami, odpowiedzialność za znajdowanie rozwiązań wspomagających współpracę na poziomie handlowym z kontrahentami (umowy handlowe, programy lojalnościowe), dbałość o materiały ekspozycyjne, zwiększające świadomość marki
merchandiser
Odpowiedzialność za organizacje promocji oraz jakość serwisu Trefl na terenie Wielkopolski. Dbałość o ekspozycję towarów, poziom zatowarowania i kontrola poziomu realizacji warunków określonych w umowie handlowej (Trefl- operator wielko-powierzchniowy)
Organizacja promocji handlowych w sieciach,
Przygotowanie stoiska, pomoc podczas promocji
Organizacja promocji handlowych w sieciach,
Przygotowanie stoiska, pomoc podczas promocji
Szkolenia i kursy
- Standardy sprzedaży – pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji Chiltren Consultancy
- Profesjonalne techniki sprzedaży I i II stopnia z elementami negocjacji handlowych – Dicoria Group Polska
- Wewnętrzne szkolenie ukierunkowane na rekrutację pracowników w pionie merchandingowym oraz handlowym.
- Wewnętrzne szkolenie – zasady coachingu terenowego ( sprzedaż i relacje z klientem docelowym )
- Standardy merchandisingowe – praw psychologicznych i socjologicznych Dicoria Grup Polska
- Standardy merchandisingowe produktów impulsowych – Dicoria Grup Polska
- Profesjonalne techniki sprzedaży I i II stopnia z elementami negocjacji handlowych – Dicoria Group Polska
- Wewnętrzne szkolenie ukierunkowane na rekrutację pracowników w pionie merchandingowym oraz handlowym.
- Wewnętrzne szkolenie – zasady coachingu terenowego ( sprzedaż i relacje z klientem docelowym )
- Standardy merchandisingowe – praw psychologicznych i socjologicznych Dicoria Grup Polska
- Standardy merchandisingowe produktów impulsowych – Dicoria Grup Polska
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna