Michał Adamczyk

Kierownik Biura Obsługi Klienta, G-Net s.c. [Grupa Multiplay]
Gierałtowice, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Umiejętności sprzedaży

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezes Zarządu
Citymedia Net Sp. z o.o. [Grupa Multiplay]
- Nadzór nad przygotowywaniem i realizacją odpowiedniej polityki marketingowej
- Zapewnienie odpowiednich do założonej strategii rozwoju zasobów ludzkich
- Opracowanie i realizacja motywacyjnych systemów wynagradzania pracowników Spółki
Logo
Kierownik Biura Obsługi Klienta
G-Net s.c. [Grupa Multiplay]
- Kierowanie pracą biura obsługi klienta, w tym organizowanie pracy podległym pracownikom, przydzielanie i rozliczanie zadań
- Stałe usprawnianie organizacji pracy, optymalizacja procesów
i wdrażanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy
- Profesjonalna obsługa powierzonych klientów
- Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji
- Tworzenie pism, raportów oraz innych dokumentów związanych
z obsługą klientów
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji
- Wszechstronne wsparcie działu handlowego w realizacji planów sprzedaży
- Współpraca z pozostałymi działami firmy
- Koordynowanie przenaszalności numeracji
Marcin W.
Marcin W. · współpracownik
wystawiono
Sumienność,zaangażowanie,uczciwość to cechy Michała które zawsze cenie a które miałem okazje poznać współpracując.
Logo
Zastępca Kierownika Biura Obsługi Klienta
G-Net s.c. [Grupa Multiplay]
- Kierowanie pracą biura obsługi klienta
- Pośrednia i bezpośrednia obsługa klienta
- Windykacja należności
- Prowadzenie wewnętrznej dokumentacji
Logo
Pracownik Administracyjny oraz obsługa klienta
G-Net s.c. [Grupa Multiplay]
- Pośrednia i bezpośrednia obsługa klienta
- Windykacja należności
- Prowadzenie wewnętrznej dokumentacji
- Prowadzenie kartotek klienckich
Logo
Instalator sieci teleinformatycznych
G-Net s.c. [Grupa Multiplay]
- Wykonywanie instalacji podłączeniowych
- Serwis istniejącej sieci

Szkolenia i kursy

 „Zaawansowane techniki sprzedażowe i reklama” - 18.11.2011r
 „Interdyscyplina w obszarze procesu sprzedaż – zakupu” - 06-07.10.2012r
 „Zarządzanie sprzedażą w sektorze elektroniki” - 09-10.09.2013r
 „Negocjacje i kontakty handlowe w branży elektronicznej” - 11-12.09.2013r
 „Zarządzanie sobą w czasie – efektywna organizacja czasu pracy...” - 15-16.11.2014r
 „Uwarunkowania techniczne usług świadczonych w energooszczędnych szerokopasmowych sieciach
FTTx/PON” - 21.11.2014r
 „Psychologia szefa – szef to zawód. Warsztat dla kadry menedżerskiej w proekologicznym
przedsiębiorstwie” - 28.03.2015-29.03.2015r
 „Zarządzanie konfliktem” - 23.05.2015-24.05.2015r

Edukacja

Logo
Pedagogika Resocjalizacyjna, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Muzyka
Film
Książka (głównie fantasy)