Umiejętności
Analiza
BPO
Budżety
Analiza biznesowa
Zarządzanie zmianą
Centra kontaktowe
Zadowolenie klienta
zarządzanie operacyjne
Outsourcing
Planowanie strategiczne
Telemarketing
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający
SUASOR Consulting
Negocjacje kontraktów konsultingowy, zarządzanie zespołem menadżerów i doradców oraz rozwój przedsiębiorstwa.
Doradztwo i szkolenia w zakresie obsługi klienta, sprzedaży oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Specjalizacja:
zarządzanie rozproszonymi zespołami - TELEPRACA.
optymalizacja działalności biznesowej działów sprzedaży i obsługi klienta,
przygotowywanie zapytań ofertowych na technologię i biznes CC
zarządzanie sytuacją kryzysową,
systemy motywacyjne,
raportowanie operacyjne i biznesowe,
standaryzacja procesów w call center,
zarządzanie jakością obsługi klienta,
Doradztwo i szkolenia w zakresie obsługi klienta, sprzedaży oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Specjalizacja:
zarządzanie rozproszonymi zespołami - TELEPRACA.
optymalizacja działalności biznesowej działów sprzedaży i obsługi klienta,
przygotowywanie zapytań ofertowych na technologię i biznes CC
zarządzanie sytuacją kryzysową,
systemy motywacyjne,
raportowanie operacyjne i biznesowe,
standaryzacja procesów w call center,
zarządzanie jakością obsługi klienta,
Dyrektor Pionu Contact Center
Odpowiedzialny za budżet przychodowy i kosztowy, bezpośrednie raportowanie do Prezesa Zarządu, budżetowanie i planowanie strategiczne, zarządzanie rekrutacją pracowników, pozyskiwanie nowych klientów i finalizowanie kontraktów, zarządzanie relacjami z klientami spółki, nadzór wykonawczy nad częścią operacyjna i pozostałymi sekcjami wsparcia (włączając finanse, kadry, IT, sprzedaż i marketing oraz administrację), wdrażanie i optymalizacja procesów operacyjnych, raportowanie w ramach korporacji.
Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej / PR
Komunikacja wewnętrzna (ponad 1 100 pracowników w 5 lokalizacjach), bezpośrednie raportowanie do Prezesa Zarządu, nadzór nad rzecznikiem prasowym, re-branding linii biznesowych, wsparcie sprzedaży (foldery, prezentacje, organizacja spotkań biznesowych, imprezy specjalne), raportowanie w ramach korporacji.
Biuro Programu MŁODZIEŻ
Kierownik akcji „Inicjatyw młodzieżowych” (0,45 mln. EUR rocznie) – odpowiedzialność za budżet, budżetowanie i planowanie strategiczne, ocena i opiniowanie wniosków o dofinansowanie, szkolenie potencjalnych beneficjentów w pozyskiwaniu środków pomocowych (spotkania promocyjne, wizytacje, szkolenia, wizyty studyjne, itp.), wdrażanie i optymalizacja procesów operacyjnych, raportowanie do Komisji UE.
Kierownik ds. komunikacji – tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Programu „Młodzież”, zarządzanie i nadzór nad polityką wydawniczą, negocjacje z wydawcami, tłumaczami, itp., koordynacja przetargów (procedury zamówień publicznych i PHARE).
Kierownik ds. komunikacji – tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Programu „Młodzież”, zarządzanie i nadzór nad polityką wydawniczą, negocjacje z wydawcami, tłumaczami, itp., koordynacja przetargów (procedury zamówień publicznych i PHARE).
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
myNight.pl
www.myNight.pl to portal skierowany do wszystkich którzy kochają muzykę, kluby, dobrą zabawę.
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.