Michał Karzel

Poszukuję do pracy osób dla których call/contact center to coś więcej niż tylko praca.... Piszcie proszę!
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza BPO Budżety Analiza biznesowa Zarządzanie zmianą Centra kontaktowe Zadowolenie klienta zarządzanie operacyjne Outsourcing Planowanie strategiczne Telemarketing Szkolenie Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Zarządzający
SUASOR Consulting
Negocjacje kontraktów konsultingowy, zarządzanie zespołem menadżerów i doradców oraz rozwój przedsiębiorstwa.

Doradztwo i szkolenia w zakresie obsługi klienta, sprzedaży oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw.

Specjalizacja:
 zarządzanie rozproszonymi zespołami - TELEPRACA.
 optymalizacja działalności biznesowej działów sprzedaży i obsługi klienta,
 przygotowywanie zapytań ofertowych na technologię i biznes CC
 zarządzanie sytuacją kryzysową,
 systemy motywacyjne,
 raportowanie operacyjne i biznesowe,
 standaryzacja procesów w call center,
zarządzanie jakością obsługi klienta,
Communication One Consulting
Członek zarządu, Dyrektor operacyjny
Call Center Poland
Dyrektor operacyjny, członek zarządu
ContactPoint Sp. z o.o.
Dyrektor operacyjny, członek zarządu
Logo
Call Center Manager
Arvato Services Bertelsmann Polska
Logo
Partner Zarządzający
PROCEO Call Center Consulting
Partner Zarządzający, konsultant i trener biznesowy.
TP Internet
Dyrektor Pionu Contact Center
Odpowiedzialny za budżet przychodowy i kosztowy, bezpośrednie raportowanie do Prezesa Zarządu, budżetowanie i planowanie strategiczne, zarządzanie rekrutacją pracowników, pozyskiwanie nowych klientów i finalizowanie kontraktów, zarządzanie relacjami z klientami spółki, nadzór wykonawczy nad częścią operacyjna i pozostałymi sekcjami wsparcia (włączając finanse, kadry, IT, sprzedaż i marketing oraz administrację), wdrażanie i optymalizacja procesów operacyjnych, raportowanie w ramach korporacji.
TP Internet
Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej / PR
Komunikacja wewnętrzna (ponad 1 100 pracowników w 5 lokalizacjach), bezpośrednie raportowanie do Prezesa Zarządu, nadzór nad rzecznikiem prasowym, re-branding linii biznesowych, wsparcie sprzedaży (foldery, prezentacje, organizacja spotkań biznesowych, imprezy specjalne), raportowanie w ramach korporacji.
TP Internet
Specjalista ds. komunikacji
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Biuro Programu MŁODZIEŻ
Kierownik akcji „Inicjatyw młodzieżowych” (0,45 mln. EUR rocznie) – odpowiedzialność za budżet, budżetowanie i planowanie strategiczne, ocena i opiniowanie wniosków o dofinansowanie, szkolenie potencjalnych beneficjentów w pozyskiwaniu środków pomocowych (spotkania promocyjne, wizytacje, szkolenia, wizyty studyjne, itp.), wdrażanie i optymalizacja procesów operacyjnych, raportowanie do Komisji UE.

Kierownik ds. komunikacji – tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Programu „Młodzież”, zarządzanie i nadzór nad polityką wydawniczą, negocjacje z wydawcami, tłumaczami, itp., koordynacja przetargów (procedury zamówień publicznych i PHARE).
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Specjalista do spraw publikacji i IT Program „Młodzież” i Programy PHARE
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Specjalista do spraw publikacji i IT - Biuro Program „Młodzież” i Programów PHARE

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
myNight.pl
myNight.pl
www.myNight.pl to portal skierowany do wszystkich którzy kochają muzykę, kluby, dobrą zabawę.
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Profesjonalna Prezentacja
Profesjonalna Prezentacja
http://www.profesjonalnaprezentacja.pl/
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
szkolenia w telemarketingu
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.