Melania Niżnik

Melania Niżnik

Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Biotechnologia Sprzedaż bezpośrednia Food Chemistry sprzedaż telefoniczna Sprzedaż pośrednia Biotechnologia żywności

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Euro-Tax.pl S.A.
starszy specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Kliknij, aby edytować informacje o stanowiskuObsługa inboundowa oraz outboundowa połączeń telefonicznych.
Realizowanie planów sprzedażowych i wskaźników takich jak konwersja.
Nawiązywanie i utrzymywanie z klientami pozytywnych relacji.
Doradztwo merytoryczne z zakresu składania zeznać podatkowych z pracy za granicą.
Sprzedaż usług w ramach prowadzonych kampanii - realizacja planów sprzedażowych na poziomie 100% i wyższym.
Obsługa klientów nowych oraz stałych poprzez platformę LiveChat, doradztwo, sprzedaż usług branży podatkowej
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedaż telefoniczna podmiotom z sektora biznesowego (B2B) produktów i usług podmiotów gospodarczych.
Udział w telefonicznych kampaniach wychodzących, w tym kampanii powitalnych.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i podmiotów gospodarczych.
Viamind Sp.zo.o.
Konsultant
Doradztwo merytoryczne w zakresie organizacji sprzedaży oraz serwisu telefonów komórkowych.
Doradztwo techniczne w zakresie usług telefonii komórkowej i stacjonarnej, usług dostępu do internetu oraz usług multimedialnych.
Sprzedaż oraz serwis urządzeń GSM, w tym współpraca z operatorami GSM.
Dbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz utrzymywanie bardzo wysokiego poziomu relacji z klientami.
Pozyskanie dużej grupy nowych klientów oraz utrzymanie abonentów stale korzystających z oferty PLAY.
Realizowanie planu sprzedażowego ponad normę oraz wymaganych wskaźników.
Call Center Dynamic Sales
Konsultant Live Chat (Play)
Obsługa klientów za pośrednictwem platformy Live Chat.
Udzielanie informacji rozmówcom oraz zawieranie umów w ramach projektów realizowanych przez zleceniodawcę.
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Realizacja planów sprzedażowych na poziomie 100% i wyższym.
CCIG Group
Konsultant telefoniczny (Orange, Play)
Obsługa inboundowa oraz outboundowa połączeń telefonicznych.
Nawiązywanie pozytywnych i stałych relacji z klientami.
Sprzedaż produktów w ramach projektów realizowanych przez zleceniodawcę.
Realizowanie planów sprzedażowych oraz wskaźników takich jak czas połączeń, jakość rozmów, konwersja.

Edukacja

Logo
Biotechnology, inżynierskie
Uniwersytet Przyrodniczy

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Inżynieria
Inne
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

coaching
zagadnienia związane z human resources
nowe technologie w szczególności dot. telefonii komórkowych
marketing spersonalizowany