Melania Niżnik
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Biotechnologia
Sprzedaż bezpośrednia
Food Chemistry
sprzedaż telefoniczna
Sprzedaż pośrednia
Biotechnologia żywności
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Kliknij, aby edytować informacje o stanowiskuObsługa inboundowa oraz outboundowa połączeń telefonicznych.
Realizowanie planów sprzedażowych i wskaźników takich jak konwersja.
Nawiązywanie i utrzymywanie z klientami pozytywnych relacji.
Doradztwo merytoryczne z zakresu składania zeznać podatkowych z pracy za granicą.
Sprzedaż usług w ramach prowadzonych kampanii - realizacja planów sprzedażowych na poziomie 100% i wyższym.
Obsługa klientów nowych oraz stałych poprzez platformę LiveChat, doradztwo, sprzedaż usług branży podatkowej
Realizowanie planów sprzedażowych i wskaźników takich jak konwersja.
Nawiązywanie i utrzymywanie z klientami pozytywnych relacji.
Doradztwo merytoryczne z zakresu składania zeznać podatkowych z pracy za granicą.
Sprzedaż usług w ramach prowadzonych kampanii - realizacja planów sprzedażowych na poziomie 100% i wyższym.
Obsługa klientów nowych oraz stałych poprzez platformę LiveChat, doradztwo, sprzedaż usług branży podatkowej
Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedaż telefoniczna podmiotom z sektora biznesowego (B2B) produktów i usług podmiotów gospodarczych.
Udział w telefonicznych kampaniach wychodzących, w tym kampanii powitalnych.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i podmiotów gospodarczych.
Udział w telefonicznych kampaniach wychodzących, w tym kampanii powitalnych.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i podmiotów gospodarczych.
Konsultant
Doradztwo merytoryczne w zakresie organizacji sprzedaży oraz serwisu telefonów komórkowych.
Doradztwo techniczne w zakresie usług telefonii komórkowej i stacjonarnej, usług dostępu do internetu oraz usług multimedialnych.
Sprzedaż oraz serwis urządzeń GSM, w tym współpraca z operatorami GSM.
Dbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz utrzymywanie bardzo wysokiego poziomu relacji z klientami.
Pozyskanie dużej grupy nowych klientów oraz utrzymanie abonentów stale korzystających z oferty PLAY.
Realizowanie planu sprzedażowego ponad normę oraz wymaganych wskaźników.
Doradztwo techniczne w zakresie usług telefonii komórkowej i stacjonarnej, usług dostępu do internetu oraz usług multimedialnych.
Sprzedaż oraz serwis urządzeń GSM, w tym współpraca z operatorami GSM.
Dbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz utrzymywanie bardzo wysokiego poziomu relacji z klientami.
Pozyskanie dużej grupy nowych klientów oraz utrzymanie abonentów stale korzystających z oferty PLAY.
Realizowanie planu sprzedażowego ponad normę oraz wymaganych wskaźników.
Konsultant Live Chat (Play)
Obsługa klientów za pośrednictwem platformy Live Chat.
Udzielanie informacji rozmówcom oraz zawieranie umów w ramach projektów realizowanych przez zleceniodawcę.
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Realizacja planów sprzedażowych na poziomie 100% i wyższym.
Udzielanie informacji rozmówcom oraz zawieranie umów w ramach projektów realizowanych przez zleceniodawcę.
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Realizacja planów sprzedażowych na poziomie 100% i wyższym.
Konsultant telefoniczny (Orange, Play)
Obsługa inboundowa oraz outboundowa połączeń telefonicznych.
Nawiązywanie pozytywnych i stałych relacji z klientami.
Sprzedaż produktów w ramach projektów realizowanych przez zleceniodawcę.
Realizowanie planów sprzedażowych oraz wskaźników takich jak czas połączeń, jakość rozmów, konwersja.
Nawiązywanie pozytywnych i stałych relacji z klientami.
Sprzedaż produktów w ramach projektów realizowanych przez zleceniodawcę.
Realizowanie planów sprzedażowych oraz wskaźników takich jak czas połączeń, jakość rozmów, konwersja.
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Inżynieria
Inne
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
coaching
zagadnienia związane z human resources
nowe technologie w szczególności dot. telefonii komórkowych
marketing spersonalizowany
zagadnienia związane z human resources
nowe technologie w szczególności dot. telefonii komórkowych
marketing spersonalizowany