Max Kowalsky

Manager Contact Center, ecalinax

Wypowiedzi

  • Max Kowalsky
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Koniec Contact Center ?
    21.12.2014, 23:37

    tak, np mailem musi dostać informację i dopiero potwierdzić następnym telefonem.

  • Max Kowalsky
    Wpis na grupie Telemarketing w temacie Zmiany w prawie dotyczące marketingu bezpośredniego w...
    21.12.2014, 23:31

    ""jeżeli mówi Pan o ustawie o prawach konsumentów t"
    mówi o ustawie o prawie telekomunikacyjnym, a nie konsumentów

  • Max Kowalsky
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Zmiany w prawie telekomunikacyjnym
    18.12.2014, 13:11

    Nie wiadomo jak to intepretować, bo Abonent – według prawa telekomunikacyjnego podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług zawartej z dostawcą publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych[

    Czyli abonentem jest również osoba, która dzwoni - call center. Więc wg ustawy wychodzi, że wystarczy, żeby abonent wyraził zgodę na użycie urządzenia w celu kontaktu marketingowego. Czyli call center jako abonent samo sobie może dac pozwolenie na użycie urządzenia wyjściowego w celu sprzedaży ;] i wg ustawy wszystko się zgadza. Nie jest tam napisane, że abonent odbierający, czy jakieś inne sformułowanie. Jest wyjaśnione tylko kto to jest abonentTen post został edytowany przez Autora dnia 18.12.14 o godzinie 13:13

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do