Wypowiedzi
-
tak, np mailem musi dostać informację i dopiero potwierdzić następnym telefonem.
-
""jeżeli mówi Pan o ustawie o prawach konsumentów t"
mówi o ustawie o prawie telekomunikacyjnym, a nie konsumentów -
Nie wiadomo jak to intepretować, bo Abonent – według prawa telekomunikacyjnego podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług zawartej z dostawcą publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych[
Czyli abonentem jest również osoba, która dzwoni - call center. Więc wg ustawy wychodzi, że wystarczy, żeby abonent wyraził zgodę na użycie urządzenia w celu kontaktu marketingowego. Czyli call center jako abonent samo sobie może dac pozwolenie na użycie urządzenia wyjściowego w celu sprzedaży ;] i wg ustawy wszystko się zgadza. Nie jest tam napisane, że abonent odbierający, czy jakieś inne sformułowanie. Jest wyjaśnione tylko kto to jest abonentTen post został edytowany przez Autora dnia 18.12.14 o godzinie 13:13