Maurycy Chmura
Inżynier sprzedaży i serwisu, CCIE #21616
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Inżynier Sprzedaży i Serwisu
Obsługa przed- i posprzedażowa klientów korporacyjnych, sektora publicznego, służby zdrowia i małych firm.
- Specjalizuję się w rozwiązaniach Cisco z dziedzin: routing, switching (IOS, NX-OS) i bezpieczeństwo (zapory ogniowe, VPN, kontrola dostępu).
- Prowadzę wsparcie działu handlowego, konsultacje i prezentacje dla klientów.
- Przygotowuję oferty i wyceny projektów.
- Projektuję i wdrażam złożone rozwiązania sieciowe.
- Koordynuję działania zespołu inżynierów podczas wdrożeń.
- Rozwiązuję problemy podczas eksploatacji sieci i świadczę serwis w przypadkach awarii.
Wziąłem udział w specjalistycznych szkoleniach z tematyki m. in.: CCIE Service Provider, Cisco Intrusion Prevention System, Cisco Unified Communications, HP Network Interoperability & Troubleshooting.
Za osiągnięcia zawodowe zostałem wyróżniony nagrodą „Inżynier roku 2010/2011”.
- Specjalizuję się w rozwiązaniach Cisco z dziedzin: routing, switching (IOS, NX-OS) i bezpieczeństwo (zapory ogniowe, VPN, kontrola dostępu).
- Prowadzę wsparcie działu handlowego, konsultacje i prezentacje dla klientów.
- Przygotowuję oferty i wyceny projektów.
- Projektuję i wdrażam złożone rozwiązania sieciowe.
- Koordynuję działania zespołu inżynierów podczas wdrożeń.
- Rozwiązuję problemy podczas eksploatacji sieci i świadczę serwis w przypadkach awarii.
Wziąłem udział w specjalistycznych szkoleniach z tematyki m. in.: CCIE Service Provider, Cisco Intrusion Prevention System, Cisco Unified Communications, HP Network Interoperability & Troubleshooting.
Za osiągnięcia zawodowe zostałem wyróżniony nagrodą „Inżynier roku 2010/2011”.
Konsultant Wsparcia Sieci
Wsparcie techniczne dla klientów kluczowych Cisco Advanced Services: Telekomunikacji Polskiej oraz Polskiej Telefonii Cyfrowej Era.
- Współpracowałem z zespołami lokalnymi i globalnymi (menedżerowie produktów, zespoły handlowe, programiści), rozwiązując krytyczne problemy klientów i doradzając optymalne rozwiązania.
- Prowadziłem prezentacje dla kadry pracowniczej i zarządzającej klienta oraz wewnątrzfirmowe dla Cisco.
- W początkowym okresie, jako członek Centrum Pomocy Technicznej (TAC) w Brukseli obsługiwałem zgłoszenia z całego świata, od rozwiązań dla małych firm po operatorów telekomunikacyjnych.
- Wziąłem udział w krajowych i zagranicznych szkoleniach produktowych, technologicznych oraz z zakresu rozwiązywania problemów i podejmowania strategicznych decyzji (Proces Kepner-Tregoe).
- Współpracowałem z zespołami lokalnymi i globalnymi (menedżerowie produktów, zespoły handlowe, programiści), rozwiązując krytyczne problemy klientów i doradzając optymalne rozwiązania.
- Prowadziłem prezentacje dla kadry pracowniczej i zarządzającej klienta oraz wewnątrzfirmowe dla Cisco.
- W początkowym okresie, jako członek Centrum Pomocy Technicznej (TAC) w Brukseli obsługiwałem zgłoszenia z całego świata, od rozwiązań dla małych firm po operatorów telekomunikacyjnych.
- Wziąłem udział w krajowych i zagranicznych szkoleniach produktowych, technologicznych oraz z zakresu rozwiązywania problemów i podejmowania strategicznych decyzji (Proces Kepner-Tregoe).
Associate Systems Engineer
Cisco Systems International B.V.
Wziąłem udział w Cisco Sales Associate Program, rocznym programie szkoleniowym połączonym z 2 miesiącami praktyk w Cisco Systems Poland. Poprzez ukończenie licznych kursów i warsztatów, prowadzenie prezentacji i szkoleń dla firm partnerskich oraz współpracę z zespołami handlowymi i klientami, rozwinąłem się w następujących dziedzinach:
KOMUNIKACJA
- Techniki efektywnej prezentacji, jak np. używanie głosu, gestów, interakcja z publicznością; przygotowanie treści oraz jej przekazu przy użyciu PowerPoint.
- Modele stylów poznawczych i interakcji społecznych, dostosowanie komunikacji do potrzeb odbiorcy.
- Rozwiązywanie konfliktów ku obustronnej korzyści; model zachowań konfliktowych.
SPRZEDAŻ
- Umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań, negocjacje; jak rozmawiać z decydentami finansowymi oraz jak przedstawiać im wartość biznesową rozwiązań IT; zyskiwanie lojalności klienta poprzez profesjonalne doradztwo; prowadzenie klarownej komunikacji ustnej i pisemnej.
TECHNOLOGIA
- Ścieżka szkoleniowa CCIE Routing & Switching zakończona zdaniem egzaminu praktycznego (lab).
- CCNP, CCDP, szkolenia produktowe, sesje projektowe, prezentacje „jak sprzedawać daną technologię”, a także szkolenia dotyczące konkurencji branżowej.
KOMUNIKACJA
- Techniki efektywnej prezentacji, jak np. używanie głosu, gestów, interakcja z publicznością; przygotowanie treści oraz jej przekazu przy użyciu PowerPoint.
- Modele stylów poznawczych i interakcji społecznych, dostosowanie komunikacji do potrzeb odbiorcy.
- Rozwiązywanie konfliktów ku obustronnej korzyści; model zachowań konfliktowych.
SPRZEDAŻ
- Umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań, negocjacje; jak rozmawiać z decydentami finansowymi oraz jak przedstawiać im wartość biznesową rozwiązań IT; zyskiwanie lojalności klienta poprzez profesjonalne doradztwo; prowadzenie klarownej komunikacji ustnej i pisemnej.
TECHNOLOGIA
- Ścieżka szkoleniowa CCIE Routing & Switching zakończona zdaniem egzaminu praktycznego (lab).
- CCNP, CCDP, szkolenia produktowe, sesje projektowe, prezentacje „jak sprzedawać daną technologię”, a także szkolenia dotyczące konkurencji branżowej.
IT Business Analyst
Plymouth City Council
Wziąłem udział w trzech projektach: Storage Area Network Data Migration, PC Replacement, oraz Asset Management, zapoznając się z projektowym trybem pracy.
- Zbierałem i analizowałem dane wymagane do planowania działań projektowych.
- Współpracowałem z 6-osobowym zespołem, wdrażając nowe osoby i koordynując ich działania.
- Utrzymywałem relacje z pracownikami oraz kadrą kierowniczą Urzędu.
- Efektywnie zarządzałem własnym czasem i zadaniami.
- Realizowałem zadania wynikające z harmonogramu projektów.
- Zbierałem i analizowałem dane wymagane do planowania działań projektowych.
- Współpracowałem z 6-osobowym zespołem, wdrażając nowe osoby i koordynując ich działania.
- Utrzymywałem relacje z pracownikami oraz kadrą kierowniczą Urzędu.
- Efektywnie zarządzałem własnym czasem i zadaniami.
- Realizowałem zadania wynikające z harmonogramu projektów.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja