Matylda Cygan
Komunikuję kulturę
Łódź,
łódzkie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Muzeum Miasta Łodzi
Koordynacja działań marketingowych muzeum oraz budowa strategii wizerunkowej. PR, promocja i komunikacja poszczególnych wystaw czasowych, projektów edukacyjnych, wydarzeń specjalnych. Działania e-marketingowe i w social media. Współpraca z grafikami, drukarniami, dystrybutorami materiałów promocyjnych, instytucjami partnerskimi oraz sponsorami.
Specjalistka ds. PR
Wytwórnia (TOYA Studios Sp. z o. o.)
Koordynacja strategii PR oraz promocyjnej Klubu Wytwórnia i tym samym wydarzeń kulturalnych: koncertów, spektakli, projekcji filmowych, imprez multimedialnych, etc. Koordynacja strategii e-marketingowej miejsca i wydarzeń w nim się odbywających (social media, obecność na blogach i forach). Koordynacja podwykonawców oraz pracowników nieetatowych. Kontakty z mediami, pełnienie funkcji rzecznika prasowego klubu, budowanie strategii wizerunkowej i realizacja planów promocyjnych firmy.
Specjalistka w Dziale Marketingu i PR
Opracowywanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, planowanie działań marketingowych (w tym kampanii internetowych), monitoring mediów, przygotowywanie komunikatów prasowych, kontakt z mediami, koordynacja i opieka redakcyjna nad witryną korporacyjną (www.redefine.pl), produktową (www.ipla.pl) oraz nad serwisem Festiwalu Sopot TOPtrendy 2008 (www.toptrendy.pl). (do 09/2008 jako Asystentka)
Szkolenia i kursy
▪ 2013 "Zarządzanie informacją w miejscu pracy" - Uniwersytet Łódzki
▪ 2012 "Skuteczna menedżerka" - Profes
▪ 2011 "Effective Communication" - Collegium Civitas
▪ 2011 Project Management - HRP
▪ 2010 "Cultural Projects Management" with Sandy Fitzgerald - Trans Europe Halles
▪ 2010 "Public Relations - Kreowanie wizerunku firmy" - IEU
▪ 2010 Szkolenie w ramach Rema Days - Psychologia koloru w reklamie
▪ 2009 Szkolenie dla biznesu w ramach Ad Days
▪ 2009 "Kultura i turystyka - razem, ale jak na tym zarobić?" - ROTWL
▪ 2009 "Nowe trendy w marketingu internetowym" Pro-KREACJA
▪ 2009 TUBA finansowa "Marketing i promocja bankowości w internecie"
▪ 2008 I FORUM "Śmierć nowych mediów" MEC Interaction
▪ 2008 „Gadu Gadu- geneza sukcesu marki” Superbrands
▪ 2008 "Tworzenie i efektywne wykorzystanie narzędzi do e-mail marketingu" Sare
▪ 2008 IX Dialog PR „Jak gasić ogień, by nie wybuchł pożar? Rzecz o skutecznej komunikacji podczas sytuacji kryzysowych” IMM
▪ 2008 "Zastosowanie AdSerwera reklamowego" AdOcean
▪ 2008 TUBA02 - "nowoczesne formy reklamowe w internecie"
▪ 2007 „Zastosowanie mediacji w rozwiązywaniu konfliktów i sporów” PACTUS
▪ 2007 „Podejmij wyzwanie! Czy wiesz jak stworzyć reklamę, która pozwoli Ci zdobyć 40% rynku?” Procter & Gamble/ Gilette
▪ 2007 „Nowe trendy w komunikacji marketingowej” mBank
▪ 2006 „Miejsca pracy w sektorze kultury” Pro-Akademia
▪ 2012 "Skuteczna menedżerka" - Profes
▪ 2011 "Effective Communication" - Collegium Civitas
▪ 2011 Project Management - HRP
▪ 2010 "Cultural Projects Management" with Sandy Fitzgerald - Trans Europe Halles
▪ 2010 "Public Relations - Kreowanie wizerunku firmy" - IEU
▪ 2010 Szkolenie w ramach Rema Days - Psychologia koloru w reklamie
▪ 2009 Szkolenie dla biznesu w ramach Ad Days
▪ 2009 "Kultura i turystyka - razem, ale jak na tym zarobić?" - ROTWL
▪ 2009 "Nowe trendy w marketingu internetowym" Pro-KREACJA
▪ 2009 TUBA finansowa "Marketing i promocja bankowości w internecie"
▪ 2008 I FORUM "Śmierć nowych mediów" MEC Interaction
▪ 2008 „Gadu Gadu- geneza sukcesu marki” Superbrands
▪ 2008 "Tworzenie i efektywne wykorzystanie narzędzi do e-mail marketingu" Sare
▪ 2008 IX Dialog PR „Jak gasić ogień, by nie wybuchł pożar? Rzecz o skutecznej komunikacji podczas sytuacji kryzysowych” IMM
▪ 2008 "Zastosowanie AdSerwera reklamowego" AdOcean
▪ 2008 TUBA02 - "nowoczesne formy reklamowe w internecie"
▪ 2007 „Zastosowanie mediacji w rozwiązywaniu konfliktów i sporów” PACTUS
▪ 2007 „Podejmij wyzwanie! Czy wiesz jak stworzyć reklamę, która pozwoli Ci zdobyć 40% rynku?” Procter & Gamble/ Gilette
▪ 2007 „Nowe trendy w komunikacji marketingowej” mBank
▪ 2006 „Miejsca pracy w sektorze kultury” Pro-Akademia
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Organizacje
AEGEE - European Students Forum (2003-2005)
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Klub Wytwórnia w Łodzi
Klub Wytwórnia - jeden z największych łódzkich projektów artystyczno - kulturalnych. W miejscu dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych działa dziś nowa Wytwórnia, oferująca łodzianom rozrywkę i kulturę na
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Naming
Grupa dotycząca tematyki tworzenia nazw firm i produktów. Do grupy przyjmowane są wyłącznie osoby z widocznym profilem.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.