Matylda Cygan

Matylda Cygan

Komunikuję kulturę
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu
Muzeum Miasta Łodzi
Koordynacja działań marketingowych muzeum oraz budowa strategii wizerunkowej. PR, promocja i komunikacja poszczególnych wystaw czasowych, projektów edukacyjnych, wydarzeń specjalnych. Działania e-marketingowe i w social media. Współpraca z grafikami, drukarniami, dystrybutorami materiałów promocyjnych, instytucjami partnerskimi oraz sponsorami.
Logo
Specjalistka ds. PR
Wytwórnia (TOYA Studios Sp. z o. o.)
Koordynacja strategii PR oraz promocyjnej Klubu Wytwórnia i tym samym wydarzeń kulturalnych: koncertów, spektakli, projekcji filmowych, imprez multimedialnych, etc. Koordynacja strategii e-marketingowej miejsca i wydarzeń w nim się odbywających (social media, obecność na blogach i forach). Koordynacja podwykonawców oraz pracowników nieetatowych. Kontakty z mediami, pełnienie funkcji rzecznika prasowego klubu, budowanie strategii wizerunkowej i realizacja planów promocyjnych firmy.
Grupa Agora
Dziennikarka
Felietony, artykuły, eseje do działu Kobieta.
Logo
Dziennikarka (freelancer)
Les Nouvelles Esthetiques&Spa
Artykuły z zakresy kosmetologii, kosmetyki, zdrowego trybu życia, naturalnych metod dbania o zdrowie.
Redefine Sp. z o.o.
Specjalistka w Dziale Marketingu i PR
Opracowywanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, planowanie działań marketingowych (w tym kampanii internetowych), monitoring mediów, przygotowywanie komunikatów prasowych, kontakt z mediami, koordynacja i opieka redakcyjna nad witryną korporacyjną (www.redefine.pl), produktową (www.ipla.pl) oraz nad serwisem Festiwalu Sopot TOPtrendy 2008 (www.toptrendy.pl). (do 09/2008 jako Asystentka)
Teresa Wierzbowska
Teresa Wierzbowska · przełożony
wystawiono
Wyjątkowy pracownik i człowiek. Matylda jest godna całkowitego zaufania. Pełna inicjatywy, chęci i umiejętności doskonalenia się, odpowiedzialności, staranności i kultury osobistej. Celująco oceniam jej pracę i wspominam ten czas z łezką w oku.:)
Moda&Styl Polska
Dziennikarka (freelancer)
Logo
praktykantka/stażystka
Praktyki/Staże
Digital One Interactive Media Agency 2003
Kino Cytryna 2004
Agencja Reklamowa Neo Media 2006
Stowarzyszenie kobiety.lodz.pl 2006/2007
Stacja Naukowa Polskiej Akademii Nauk w Wiedniu 2007

Szkolenia i kursy

▪ 2013 "Zarządzanie informacją w miejscu pracy" - Uniwersytet Łódzki

▪ 2012 "Skuteczna menedżerka" - Profes

▪ 2011 "Effective Communication" - Collegium Civitas

▪ 2011 Project Management - HRP

▪ 2010 "Cultural Projects Management" with Sandy Fitzgerald - Trans Europe Halles

▪ 2010 "Public Relations - Kreowanie wizerunku firmy" - IEU

▪ 2010 Szkolenie w ramach Rema Days - Psychologia koloru w reklamie

▪ 2009 Szkolenie dla biznesu w ramach Ad Days

▪ 2009 "Kultura i turystyka - razem, ale jak na tym zarobić?" - ROTWL

▪ 2009 "Nowe trendy w marketingu internetowym" Pro-KREACJA

▪ 2009 TUBA finansowa "Marketing i promocja bankowości w internecie"

▪ 2008 I FORUM "Śmierć nowych mediów" MEC Interaction

▪ 2008 „Gadu Gadu- geneza sukcesu marki” Superbrands

▪ 2008 "Tworzenie i efektywne wykorzystanie narzędzi do e-mail marketingu" Sare

▪ 2008 IX Dialog PR „Jak gasić ogień, by nie wybuchł pożar? Rzecz o skutecznej komunikacji podczas sytuacji kryzysowych” IMM

▪ 2008 "Zastosowanie AdSerwera reklamowego" AdOcean

▪ 2008 TUBA02 - "nowoczesne formy reklamowe w internecie"

▪ 2007 „Zastosowanie mediacji w rozwiązywaniu konfliktów i sporów” PACTUS

▪ 2007 „Podejmij wyzwanie! Czy wiesz jak stworzyć reklamę, która pozwoli Ci zdobyć 40% rynku?” Procter & Gamble/ Gilette

▪ 2007 „Nowe trendy w komunikacji marketingowej” mBank

▪ 2006 „Miejsca pracy w sektorze kultury” Pro-Akademia

Edukacja

Logo
Dodatkowa specjalność: Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Medienwissenschaften (Socrates/Erasmus Stypendium), magisterskie
Hochschule fur Bildende Kunste Braunschweig
Logo
Kulturoznawstwo (Filmoznawstwo i Wiedza o Mediach), magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Organizacje

AEGEE - European Students Forum (2003-2005)

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
CCR czyli kulturalny biznes
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
ipla
ipla
Grupa dla użytkowników internetowej telewizji ipla.
Klub Wytwórnia w Łodzi
Klub Wytwórnia w Łodzi
Klub Wytwórnia - jeden z największych łódzkich projektów artystyczno - kulturalnych. W miejscu dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych działa dziś nowa Wytwórnia, oferująca łodzianom rozrywkę i kulturę na
Kształtowanie wizerunku firmy
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
KULTURA W ŁODZI
KULTURA W ŁODZI
Wydarzenia kulturalne w Łodzi. Koncerty, imprezy itp.
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Naming
Naming
Grupa dotycząca tematyki tworzenia nazw firm i produktów. Do grupy przyjmowane są wyłącznie osoby z widocznym profilem.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.