Umiejętności
Lean Management
Microsoft Office
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Angielski B2
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. wsparcia klienta online
Nest Bank S.A.
• wsparcie Klientów za pośrednictwem kanału telefonicznego, wideo oraz elektronicznego,
• procesowanie i weryfikacja wniosków o otwarcie rachunku bankowego,
• analiza powierzanych zadań oraz wypracowanie najlepszego rozwiązania,
• współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w celu należytego wykonywania powierzonych obowiązków,
• raportowanie i ewidencjonowanie wykonywanych obowiązków.
• procesowanie i weryfikacja wniosków o otwarcie rachunku bankowego,
• analiza powierzanych zadań oraz wypracowanie najlepszego rozwiązania,
• współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w celu należytego wykonywania powierzonych obowiązków,
• raportowanie i ewidencjonowanie wykonywanych obowiązków.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.